Forum moderatie speed

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Hee allemaal,

Ik wil me graag even voorstellen. Ik ben op het forum dus Coolio en ik kom hier gezellig modden;)

Even iets over mezelf: Ik ben 18 jaar(vrijdag 19) en studeer leraaropleiding geschiedenis bij de hogeschool in Rotterdam.
Mijn hobby's zijn lezen, twen en Geschiedenis!

Ik zal gewoon toezien op de standaard forumregels. Als je vragen of klachten hebt. Of als je gewoon behoefte hebt aan een gesprek: pm me!

Groetjes,

Coolio
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser34283

Guest
Hallo allemaal,

Ook ik zal me even voorstellen.

Ik ben op het forum Imperium Augustus en ik ben dus jullie nieuwe forummoderator op de NLS. (Zoals jullie misschien wel gelezen hebben in het topic van dutchdrag0n)

Ik ben 16 jaar en ik zit op het Stedelijk Gymnasium Arnhem. In mijn vrije tijd hockey ik, doe ik aan stijldansen en maak graag muziek (viool, zang, drums, piano, gitaar)

Qua regels zal ik dezelfde hanteren als de mods die zich eerder hebben voorgesteld. Ik ben niet een type dat meteen met de banhamer gaat zwaaien, maar meer een type dat vrij veel door zal laten gaan. Wel wil ik jullie nogmaals wijzen op de voornamenregel.

2.4: Het vernoemen van spelers bij hun Real life naam in plaats van hun forum of game-naam is niet toegestaan.

Gezien deze regel hier nog altijd vaak over het hoofd wordt gezien, heb ik graag dat hier op gelet wordt.

Ik hoop op een prettige samenwerking en natuurlijk namens mij veel plezier met speeden!

Groetjes,
Imperium Augustus
 

DeletedUser34283

Guest
Ik ben tot 17 augustus afwezig wegens vakantie in Indonesië. Succes met het Speedkampioenschap iedereen en tot dan!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser34283

Guest
Hai. Ik ben terug. Voor de geïnteresseerden: ik heb me prima vermaakt.

Gefeliciteerd ook aan de Speedkampioenen, in het bijzonder uiteraard Het Kleine Draakje.

Maargoed, ik ben dus terug.
Gr,
IA
 

DeletedUser

Guest
Beste speeders!!

Ik kom hier waarschijnlijk voor de laatste keer als jullie mod. Ik ga namelijk stoppen met modereren binnen het twteam.
Het ga jullie allemaal goed en dat jullie nog veel mooie speed momentjes mogen hebben!

Groetjes!
 

DeletedUser59624

Guest
Van geen mod, naar Just Awesome,

Nou beter kan toch niet? :D

Even voorstellen; ik ben 19 jaar studeert de MER (management economie en rechten) Ik doe aan zaalvoetbal, uitgaan, drinken en is te vinden op Tomorrowland, Qlimax, Qdance en alle concerten van de SHM! (en hockeyfeesten :D)

Goed, mochten hier nog vragen over zijn dan hoor ik ze.

Ik sta niet bekend als een hele strenge moderator, zo zal ik dus ook niet handelen. Wel wil ik je vragen om respect te tonen naar je mede forumgenoten, gewoon plezier te beleven aan dit fora en houd alles een beetje binnen de perken. (ik kan namelijk prima politieagent spelen als het moet :p)

Ik wil jullie vragen om een beetje mee te werken, als je vind dat er iets niet door de beugel kan/vragen hebt kun je me op het forum bereiken/een post rapporteren! Graag, hoe graag ik ook een robot zou zijn, dat ben ik helaas niet, ben je het ergens niet mee eens, heb ik iets gemist, geef maar een gil!

Nou, op een gezellige tijd dan maar ;)

Just Awesome
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan