Forum moderatie Casual 6

Reactiescore
123
Hallo forum bezoekers,

Vanaf vandaag zal ik hier de de nieuwe forum-moderator zijn.
Vele van jullie kennen mij nog niet echt, dus zal ik me maar even kort voorstellen.

Mijn naam is Frans 45 jaar kom uit de randstad.
Hobby"s zijn voetbal uitgaan en vakantie :)

Hoop op een gezellige tijd met jullie allen , mocht je nog vragen hebben, stuur gerust een bericht.

Fijne Dag!
 

DeletedUser78773

Guest
Hallo forum bezoekers,

Vanaf vandaag zal ik hier de de nieuwe forum-moderator zijn.
Vele van jullie kennen mij nog niet echt, dus zal ik me maar even kort voorstellen.

Mijn naam is Frans 45 jaar kom uit de randstad.
Hobby"s zijn voetbal uitgaan en vakantie :)

Hoop op een gezellige tijd met jullie allen , mocht je nog vragen hebben, stuur gerust een bericht.

Fijne Dag!


een AFCA fan ;)
welk vak zit je Frans ?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Hey allen :D

Vanaf vandaag ga ik hier het forum modereren, en jullie hebben de eer om mijn eerste forum te zijn. Voor de mensen die me nog niet kennen; ik ben Duncan, 19 jaar uit Rotterdam. At the moment studeer ik Liberal Arts and Sciences aan de University College Roosevelt, in Middelburg en begin ik eind deze maand aan m’n tweede semester.

In m’n vrije tijd, waar ik enorm veel van heb, spam ik de boel hier onder en doe ik zo af en toe wat games. Ik speel heel soms CoD, als m’n internet zin heeft, en verder doe ik Hearthstone en ben ik aan de nieuwe Assassins Creed begonnen deze week.

Wat TW betreft ben ik geen ster, na W51 (Auf der Jagd) heb ik eigenlijk niet veel meer gespeeld en ben ik vooral blijven plakken vanwege de leuke mensen.

Qua modden zul je van mij niet heel veel last hebben; mits de boel niet uit de hand loopt. Ik hoop dan ook dat ik eigenlijk niet vaak hoef in te grijpen.

Tot slot kun je me altijd PM’en voor een praatje over wat dan ook; muziek, games, hobby’s, whatever you want. Ik sta altijd open voor een gesprek ;)
 
Reactiescore
1.019
ze dachten zeker, we zetten duncan maar op een inactieve wereld fora voor het uit de hand loopt :eek:
 
Reactiescore
127
HOHO maar ik kan wel goed bb dorpen edelen hoor!
 

Deleted User - 487871837

Guest
Dat beloofd dan veel spam, aangezien er nog vrij weinig op deze casual gebeurd behalve een paar noobjes die bb's edelen :p

Beetje spammen vind ik prima, leer ik de casualgangers een beetje kennen ;)
 
Reactiescore
1.019
doet het pijn duncan dat je niet bij een belangrijk forum bent aangesteld?
 
Bovenaan