Forum-Gebruik

DeletedUser15937

Guest
Jappe wil gewoon vrede op w8 en dat we allemaal onze geschillen via onze markthandelaren gaan oplossen. Dit allemaal in een gezonde harmonie.

Ik persoonlijk ben liever 1dag een wolf dan 100 dagen een schaap en een stukje rivaliteit en arrogantie op het forum maakt het alles gewoon leuker als het spelletje zelf een beetje saai begint te worden na 1 jaar en 1mnd spelen :rolleyes:

DeletedUser

Guest
Lol, er zijn niet echt woede-uitvallen geweest. Alleen discussies Fog, Lux en ViB.

Het kan wel eens ernstig oplopen, maar feitelijk dat ze hier vijanden zijn, zijn ze op een andere wereld bevriend met elkaar. Zo is het spel. Iedereen wilt overtuigen dat hun stam de beste is, en beschermt z'n eigen + stam zowat hij maar kan totdat men doodloopt.

Oké, eindelijk iets zinnigs. Als je me dat zegt, lijkt het allemaal eerder wel wat zin te hebben.

Oké, in jou mening kan ik me vinden. Maar jij kan het ten minste rustig zeggen ;)

Jappe wil gewoon vrede op w8 en dat we allemaal onze geschillen via onze markthandelaren gaan oplossen. Dit allemaal in een gezonde harmonie.

Ik persoonlijk ben liever 1dag een wolf dan 100 dagen een schaap en een stukje rivaliteit en arrogantie op het forum maakt het alles gewoon leuker als het spelletje zelf een beetje saai begint te worden na 1 jaar en 1mnd spelen :rolleyes:

Correctie, ik ben zelfs tegen vrede. Anders houd een spel als dit geen steek meer. maar ik wens alleen tussen sommigen iets of wat verdraagzaamheid. Knallen doe je gerust. Bewijzen willen we dan zien, dat houd het iets leuker dan 500-1000 antwoorden naar elkaar sturen over dit forum waarin daar niet over gebeurd ;)

DeletedUser13688

Guest
Ferdy, stop met olie op 't vuur te gooien.

Jappe, houd gewoon je bek dicht.

DeletedUser593

Guest
Ferdy, stop met olie op 't vuur te gooien.

Jappe, houd gewoon je bek dicht.

Kan je ook vriendelijk vragen, dat is net het punt dat jappe probeert te bereiken.
Dus kzou ik je willen vragen.
1 vriendelijk te zijn tegen elkaar.
2 Normaal doen soms beetje een gekke uitspatting ok das normaal.
3 Als je dingen niet vriendelijk kan vragen, zeggen. Kan je beter weg blijven lijkt me zo...

DeletedUser

Guest
Omdat het hier soms op dit deel van het forum van wereld 8 soms de verkeerde kant oploopt wens ik toch sommigen zeker nog te herinneren aan enkele van de forumregels:

Ik zie als persoon meer en meer dat sommige spelers elkaar heel erg het bloed onder elkaars nagels proberen uit te krijgen en daardoor uitlokkingen krijgen. Wat natuurlijk vanuit vele kanten voor opschudding zorgt.

Het forum is en blijft een plek voor open discussie en normale gesprekken.

Off topic gaan en spam verkopen gebeurd dezer dagen deste meer. Dit is niet tolereerbaar, maar de vraag is dan weer "Wat word onder deze kwestie spam juist begrepen". En wat is dan weer off topic gaan.

Ik wens hierbij geen mensen absoluut te gaan viseren maar ik wens even deze algemene mededeling naar de mensen over te brengen. Ik wens hierbij niet te wijzen om de bijdragen die ik zelf tot dit forum doe of anderen toebrengen. Aandacht en respect voor de andere is en blijft een punt dat soms heel ver te zoeken is.

Jappe, alles leuk en aardig, maar als je het forum niet aan kan, stop er dan mee en ga er geen bericht over schrijven, je praat nu of meerdere mensen er last van hebben, ik denk eerder dat je het gewoon niet aan kan, ook heb ik dat stuk van ''maar de vraag is dan weer'' vetgedrukt, waarom? omdat de vraag aan jou is, kan jij het nog wel aan? ik zie dit bericht dus als spam omdat ik van mening ben dat jij het niet meer aan kan door de lage reputatie die je hebt opgebouwd (niet dat die van mij hoog is maar ik deins niet terug).

DeletedUser

Guest
Jappe, wat denk je dat het doel hier vaak is van de forum poster?

ik oa ondermijn hier het gezag van ViB vaak, wat me meestal ook lukt.
het AF is een manier om psychologisch oorlog te voeren.
In een pm gesprek kan je gewoon de andere blokken als je hem beu bent, hier kan dat niet.
dat maakt dit forum ook juist zo interessant.

@ janno, wat wil je, ferdy is veel te vol van zichzelf.

and last but not least, jappe, remember what I said a few days ago:D

DeletedUser

Guest
Jappe, alles leuk en aardig, maar als je het forum niet aan kan, stop er dan mee en ga er geen bericht over schrijven, je praat nu of meerdere mensen er last van hebben, ik denk eerder dat je het gewoon niet aan kan, ook heb ik dat stuk van ''maar de vraag is dan weer'' vetgedrukt, waarom? omdat de vraag aan jou is, kan jij het nog wel aan? ik zie dit bericht dus als spam omdat ik van mening ben dat jij het niet meer aan kan door de lage reputatie die je hebt opgebouwd (niet dat die van mij hoog is maar ik deins niet terug).

ff spam:D

DeletedUser

Guest
Ik snap wat care bedoeld, het gaat op het AF er om om de ander een koppie kleiner te maken in woorden, wel beleefd natuurlijk, maar wel met valse bedoelingen.

Alleen nu is de vraag :D?

is het AF daar voor bedoeld?

mijn antwoord:

NEE

Het AF is opgericht om te discussieren, met meerdere mensen van 1 wereld, iedereen is vrij om zijn mening te geven, alleen de manier waarop wij nu discussieren is erg laag, we halen elkaar soms te hard naar beneden terwijl dit niet zo hoort te zijn.

Ik geef dan ook eerlijk toe dat mijn niveau vaak erg laag is geweest door de dingen die ik heb gepost, bijna iedereen heeft zich hier schuldig aangemaakt op het AF, niet dat ik het erg vond, er zat altijd wel een spanning in, het was leuk, vooral als de andere het dan niet meer aan kon. Ik denk dat dit bij jappe het geval is.

Graag zie ik wel dat het AF weer word zoals het was, nette discussies over spelers, stammen, oorlogen, en veranderingen in de wereld. Dit op een nette manier uitgewerkt. Niet dat iedereen elkaar loopt op te focken, als ik het zo mag zeggen.

Groetjes,

Tonnie:D

DeletedUser

Guest
Ik snap wat care bedoeld, het gaat op het AF er om om de ander een koppie kleiner te maken in woorden, wel beleefd natuurlijk, maar wel met valse bedoelingen.

Ik snap dat dit kan, maar toch. uren lange bedreigingen geef dan eens bewijs.
En Jij denkt dat ik het niet meer aankan? Mensen die het niet meer aankunnen, die gaan weg en die deinsen af. Ik daarentegen praat er rustig over. Doet mé nix ;)

Ik geef dan ook eerlijk toe dat mijn niveau vaak erg laag is geweest door de dingen die ik heb gepost, bijna iedereen heeft zich hier schuldig aangemaakt op het AF, niet dat ik het erg vond, er zat altijd wel een spanning in, het was leuk, vooral als de andere het dan niet meer aan kon. Ik denk dat dit bij jappe het geval is.

En Jij denkt dat ik het niet meer aankan? Mensen die het niet meer aankunnen, die gaan weg en die deinsen af. Ik daarentegen praat er rustig over. Doet mé nix ;)

ik zie dit bericht dus als spam omdat ik van mening ben dat jij het niet meer aan kan door de lage reputatie die je hebt opgebouwd .

Ik ben hier niet om een reputatie op te bouwen. Een reputatie op het forum weerspiegelt nu eens geen fuck over war je op het spel kan. Als je daarentegen dit vergelijkt tegenover dat is dat jou probleem ;). Ik kom hier gewoon gezellig wezen. Kben Immers een gezellig persoon, en als jullie dat niet vinden, I don't care =-)

DeletedUser

Guest
Ik snap dat dit kan, maar toch. uren lange bedreigingen geef dan eens bewijs.

Ik ben hier niet om een reputatie op te bouwen. Een reputatie op het forum weerspiegelt nu eens geen fuck over war je op het spel kan. Als je daarentegen dit vergelijkt tegenover dat is dat jou probleem ;). Ik kom hier gewoon gezellig wezen. Kben Immers een gezellig persoon, en als jullie dat niet vinden, I don't care =-)

waarom gebruik je 2 keer het zelfde zinnetje, is je woordenschat niet zo groot?

ik denk dat je het zeker niet meer aan kan en dat we daarom ook altijd die loze opmerkingen van je zien die geen betrekking hebben of geen waarden hebben aan het topic waar op dat moment gediscussieerd word. noem mij gek maar ik weet zeker dat je aardig de pest er in hebt dat iedereen over je heen walst, en je zegt wel dat mensen die het niet aan kunnen weg gaan, maar dat vind ik geen reden, je kan op alles wel een reactie hebben, maar dat wil niet zeggen dat je het aan kan, als je reactie geen waarde heeft bewijst het al dat je het gewoon niet aan kan.

DeletedUser

Guest
waarom gebruik je 2 keer het zelfde zinnetje, is je woordenschat niet zo groot?

ik denk dat je het zeker niet meer aan kan en dat we daarom ook altijd die loze opmerkingen van je zien die geen betrekking hebben of geen waarden hebben aan het topic waar op dat moment gediscussieerd word. noem mij gek maar ik weet zeker dat je aardig de pest er in hebt dat iedereen over je heen walst, en je zegt wel dat mensen die het niet aan kunnen weg gaan, maar dat vind ik geen reden, je kan op alles wel een reactie hebben, maar dat wil niet zeggen dat je het aan kan, als je reactie geen waarde heeft bewijst het al dat je het gewoon niet aan kan.

Was een foutje, moest onder de ander epost geplakt worden , maar per ongeluk 2 keer.

& Als ik het niet meer aankan horen jullie mij niet meer. + ik ben nog uitbundig genoeg

stop met mijn zin te gebruiken, wees origineel...

Okilidokeli

DeletedUser

Guest
Was een foutje, moest onder de ander epost geplakt worden , maar per ongeluk 2 keer.

& Als ik het niet meer aankan horen jullie mij niet meer. + ik ben nog uitbundig genoeg

Okilidokeli

uitbundig in de foute zin bedoel je, je post slaan nergens op. dan kan je nog zo veel praten als je wil, zoals ik al zei, dat maakt niet uit, als je post geen waarde heeft betekent het ook niets.

DeletedUser

Guest
uitbundig in de foute zin bedoel je, je post slaan nergens op. dan kan je nog zo veel praten als je wil, zoals ik al zei, dat maakt niet uit, als je post geen waarde heeft betekent het ook niets.

Heel je post hier slaag top "het vergedrukte". dus zeg dan maar beter nix hé ;)

DeletedUser

Guest
Heel je post hier slaag top "het vergedrukte". dus zeg dan maar beter nix hé ;)

Dit bedoelde ik dus, wat je nu typt heeft geen waarde, je woord hard ingemaakt in woorden en dus weet je geen goeie reactie terug te geven, en daar had ik het over, goed dat je zelf al met zoon onzinnig bericht komt;) het was niet eens moeilijk:D

DeletedUser

Guest
Jappe, wat denk je dat het doel hier vaak is van de forum poster?

ik oa ondermijn hier het gezag van ViB vaak, wat me meestal ook lukt.
het AF is een manier om psychologisch oorlog te voeren.
In een pm gesprek kan je gewoon de andere blokken als je hem beu bent, hier kan dat niet.
dat maakt dit forum ook juist zo interessant.

@ janno, wat wil je, ferdy is veel te vol van zichzelf.

and last but not least, jappe, remember what I said a few days ago:D

Mijn liefste careless, je kan wel degelijk iemand blokkeren op het forum :)

DeletedUser30493

Guest
@ wittetiger22:
vrouwelijke figuren vind je hier inderdaad. maar niet vaak.
en dan vaak nog ofwel hele jonge..., of wel boven de 25 a 30
in onze categorie, met name 16-24 jaar, wat denkik de grootste groep hier uitmaakt, zeker opt forum, niet veel.
en als je er vind, moet je nog geluk hebben als het een "youknowwhat" is:D
maar ik denk nog steeds, neit discriminerend naar de vrouwen toe, dat mannen dit spel veel beter kunnen spelen.

ik denk het ook,
laat af dan maar aan ons over

Bovenaan