Forum-Gebruik

DeletedUser

Guest
Omdat het hier soms op dit deel van het forum van wereld 8 soms de verkeerde kant oploopt wens ik toch sommigen zeker nog te herinneren aan enkele van de forumregels:

Duckje zei:
Forum Regels

Het Tribal Wars forum bestaat voor de community van Tribal Wars. Om te garanderen dat de spelers hier ongestoord met elkaar over het spel kunnen praten, dat geen valse informatie erop staat, dat het forum geschikt is voor jongere spelers en tenslotte om de overzichterlijkheid te garanderen bestan er deze regels die iedereen dient te volgen.

§1: Taalgebruik en manieren

1. Hou je taalgebruik netjes en beleefd. Ga met respect met elkaar om.

2. Op de persoon gerichte beledigingen zijn nooit op het forum toegestaan. Niet als forum bijdrage, niet via een privé bericht en niet als signature.

Ik zie als persoon meer en meer dat sommige spelers elkaar heel erg het bloed onder elkaars nagels proberen uit te krijgen en daardoor uitlokkingen krijgen. Wat natuurlijk vanuit vele kanten voor opschudding zorgt.

Het forum is en blijft een plek voor open discussie en normale gesprekken.

Duckje zei:
§3: Overzichtelijkheid

1. Plaats alstublieft enkel berichten die betrekking hebben op het onderwerp. Als je geen bericht kunt formuleren die een toevoeging is aan het onderwerp, is het beter om helemaal niet te antwoorden.

Off topic gaan en spam verkopen gebeurd dezer dagen deste meer. Dit is niet tolereerbaar, maar de vraag is dan weer "Wat word onder deze kwestie spam juist begrepen". En wat is dan weer off topic gaan.

Ik wens hierbij geen mensen absoluut te gaan viseren maar ik wens even deze algemene mededeling naar de mensen over te brengen. Ik wens hierbij niet te wijzen om de bijdragen die ik zelf tot dit forum doe of anderen toebrengen. Aandacht en respect voor de andere is en blijft een punt dat soms heel ver te zoeken is.

DeletedUser15937

Guest
Stop jij nu maar is met spammen en voeg is wat nuttigs toe aan dit forum forum. We hebben atm forum-mods die hun werk heel goed doen. Verder zul je toch zelf je gedrag moeten veranderen om niet de minst gewaardeerde forum persoon van w8 te zijn. Ga aub nu niet lopen huilen want je bent gewoon geen MOD. Verder kom je gewoon zeer irritant over en denk je dat je Gods gift van het w8 forum bent ;)

DeletedUser

Guest
Stop jij nu maar is met spammen en voeg is wat nuttigs toe aan dit forum forum. We hebben atm forum-mods die hun werk heel goed doen. Verder zul je toch zelf je gedrag moeten veranderen om niet de minst gewaardeerde forum persoon van w8 te zijn. Ga aub nu niet lopen huilen want je bent gewoon geen MOD. Verder kom je gewoon zeer irritant over en denk je dat je Gods gift van het w8 forum bent ;)

Wow. Echt waar jongen een topklasse reactie (y). Dit getuigd van genoeg bewijs voor wat ik hierboven beschreven heb. Ik Loop niet te huilen, ik ben gewoon iemand die het iets beter en leuker voor heeft als jou.

En je zegt dat dit spam is

Exact 5 minuten geleden postje je nog een reply als

ferdy81 zei:
Lol, blijven maar dromen

Echt waar gast, TOPKWALITEIT.

Ik kom hier geen rel zoeken ofzo. Jij daartegenover lokt het wel altijd mooitjes uit. Ik verwacht toch wel iets anders als ik denk aan "de nummer 1"

DeletedUser

Guest
ROFL Jappe, dat uitgerekend jij, dit topic maakt...:eek:

Ik weet het.
Ik ben tot bezinning gekomen. maar ik merk uiteindelijk nu even goed. dat ik ook soms fout bezig was. Ik weet dat even goed. Maar anderen willen hun fouten niet inzien. Dat vind ik echt wel spijtig

DeletedUser15937

Guest
Ik verwacht toch wel iets anders als ik denk aan "de nummer 1"

What you see is what you get ;) Verder hoef je me niet aardig, skilled of nice te vinden, mij maakt dat niks uit. Ik hoef niet honderen noobs te hebben die mijn hielen likken. De vrienden waarmee ik om ga op w8 en daarbuiten zijn allemaal spelers die ik graag mag of die hun integriteit bewezen hebben en in doorsnee gewoon normale personen zijn die vaak ook hun sporen op tw.nl verdiend hebben. Jij daar integen geilt op alles wat maar met aandacht te maken heeft. Mijn doelen op tw zijn gewoon anders dan die van jouw persoon. Ik mag dan soms wel arrogant over komen maar elke wereld die ik gespeeld heb, ben ik nummer 1 geweest, soms zelfs ook in combenatie met nummer 1 oda. Ik weet dus hoe dit spellejte werkt en het geilen om aandacht of een nominatie dat ik weer de beste speler van w8 of een andere wereld, die tijd heb ik al achter me. Mijn doel is gewoon in teamverband het maximale eruit te halen en dat ik daarbij 1e sta zal me jeuken.

DeletedUser

Guest
What you see is what you get ;) Verder hoef je me niet aardig, skilled of nice te vinden, mij maakt dat niks uit. Ik hoef niet honderen noobs te hebben die mijn hielen likken. De vrienden waarmee ik om ga op w8 en daarbuiten zijn allemaal spelers die ik graag mag of die hun integriteit bewezen hebben en in doorsnee gewoon normale personen zijn die vaak ook hun sporen op tw.nl verdiend hebben. Jij daar integen geilt op alles wat maar met aandacht te maken heeft. Mijn doelen op tw zijn gewoon anders dan die van jouw persoon. Ik mag dan soms wel arrogant over komen maar elke wereld die ik gespeeld heb, ben ik nummer 1 geweest, soms zelfs ook in combenatie met nummer 1 oda. Ik weet dus hoe dit spellejte werkt en het geilen om aandacht of een nominatie dat ik weer de beste speler van w8 of een andere wereld, die tijd heb ik al achter me. Mijn doel is gewoon in teamverband het maximale eruit te halen en dat ik daarbij 1e sta zal me jeuken.

Nou, daar niet van. Maar hoe je overkomt is zeker niet hoe je je soms zou moeten zijn.

Maakt mij heus geen reet uit wat jij in andere werelden doet, ik kom hier duidelijk niet praten over u skills. Maakt mij het een reet uit "hoe goed je jezelf vind". Ik ben dan misschien niet zo goed als jou, ik streef ook gewoon mijn doel na en ik geniet ook maar gewoon vfan het spel op mijn manier.

best spijtig dat je hier jezelf vergelijkt met mij, je snap duidelijk het nut niet wat ik wil zeggen in deze topic.

Jij daar integen geilt op alles wat maar met aandacht te maken heeft..

Ik zoek geen aandacht. Ik snap geneens waar je het vandaan haalt.
"Ja ik post veel op het forum, Misschien omdat ik een vrij actief persoon ben en mijn mening graag deel, Care?"

+ dank je voor het een persoonlijke zaak te maken. Bewijs nummer 2 off topic gaan dus

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser593

Guest
Hmm je hebt wel gelijk er word soms wat veel afgeweken van de hoofdgesprek
(ik refereer bv. naar die pokémon toedracht) echter is dit niet zo irritant maar vind ik et soms zelfs leuk :D
Maar dat is dan ook weer niet de hoofd zaak.
Een beetje afwijken moet vind ik kunnen.
Maar wat spam is en wat even off-topic gaan is :D tjah daar zullen mods over beslissen hé
Trouwens de repley van Ferdy vind ik persoonlijk een beetje overdreven...
Maar dat wist je al dat ik dat soms van je vind :D
gr

DeletedUser13688

Guest
Iedereen hier zuigt.

Jullie zijn allemaal volwassenen, of bijna volwassenen die als een stelletje kleuters gaan zitten zeiken over wat wel en niet mag en als 'die of die' wat 'stouts' zegt ga je het gauw 'zeggen'.

Zolang iedereen hier nog steeds niet begrijpt dat je ook gewoon GEEN zinloze ruzietjes kan maken, zijn jullie allemaal stom als varkens.

DeletedUser

Guest
What you see is what you get ;) Verder hoef je me niet aardig, skilled of nice te vinden, mij maakt dat niks uit. Ik hoef niet honderen noobs te hebben die mijn hielen likken. De vrienden waarmee ik om ga op w8 en daarbuiten zijn allemaal spelers die ik graag mag of die hun integriteit bewezen hebben en in doorsnee gewoon normale personen zijn die vaak ook hun sporen op tw.nl verdiend hebben. Jij daar integen geilt op alles wat maar met aandacht te maken heeft. Mijn doelen op tw zijn gewoon anders dan die van jouw persoon. Ik mag dan soms wel arrogant over komen maar elke wereld die ik gespeeld heb, ben ik nummer 1 geweest, soms zelfs ook in combenatie met nummer 1 oda. Ik weet dus hoe dit spelletje werkt en het geilen om aandacht of een nominatie dat ik weer de beste speler van w8 of een andere wereld, die tijd heb ik al achter me. Mijn doel is gewoon in teamverband het maximale eruit te halen en dat ik daarbij 1e sta zal me jeuken.

Jappe plaatst een bericht voor alle forumposters, maar natuurlijk ziet onze Ferdy zijn kans weer schoon om weer eens te vertellen: 'hoeveel beter hij is dan jou, hoeveel skills hij wel niet heeft, hoeveel hij wel niet bereikt heeft, hoeveel slimmer die tegenover jou is, enz enz enz'
Hou op, dit is de zoveelste keer dat je hier weer de popie jopie aan het uithangen bent.. Ben ik de enigste die dit bijzonder irriterent vind? Nee, vast niet..

Ongelofelijk, je hebt jezelf nu in arrogantie overtroffen. Je kunt wel zo goed zijn, zoals je je op het forum vertoont ben je geen fluit waard.

DeletedUser

Guest
Dit topic is gewoon aangemaak om meer moddergooi te veroorzaken. Jappe, wat wil je met dit nu bereiken?

Is het omdat je de minst favoriete persoon bent dat je wilt indruk te maken naar de mods?

Close this topic.

DeletedUser

Guest
Dit topic is gewoon aangemaak om meer moddergooi te veroorzaken. Jappe, wat wil je met dit nu bereiken?

Is het omdat je de minst favoriete persoon bent dat je wilt indruk te maken naar de mods?

Close this topic.
Zoals ik zeg, ik wens hier geen persoonlijke zaak van te maken. En mij maakt het niet uit dat jullie me daartoe bombarderen. Ik zie gewoon zo veel onnodige arrogantie tussen mensen hier staan. Ik vraag me als neutraal persoon gewoon af waarvoor dat goed is. Door situaties op het AF heb ik ook al TOP-spelers zien stoppen. Dus gaan jullie hoor gewoon noodgedwongen doorgaan met elkaar afbreken, elk klein stukje bewijs dat mensen hebben wegen ze tegen elkaar af voor uit te zoeken "wie dan toch maar de beste is". En uiteindelijk is dit een discussie waar toch nooit iemand zal uit geraken?

DeletedUser

Guest
Daarvoor bestaat de forum toch :confused:?

Je moet kunnen discussiëren met elkaar. Sommige gebruiken langere argumenten dan de andere, maar zoal vind ik dit niet nodig om een topic erover te openen.

DeletedUser

Guest
Zoals ik zeg, ik wens hier geen persoonlijke zaak van te maken. En mij maakt het niet uit dat jullie me daartoe bombarderen. Ik zie gewoon zo veel onnodige arrogantie tussen mensen hier staan. Ik vraag me als neutraal persoon gewoon af waarvoor dat goed is. Door situaties op het AF heb ik ook al TOP-spelers zien stoppen. Dus gaan jullie hoor gewoon noodgedwongen doorgaan met elkaar afbreken, elk klein stukje bewijs dat mensen hebben wegen ze tegen elkaar af voor uit te zoeken "wie dan toch maar de beste is". En uiteindelijk is dit een discussie waar toch nooit iemand zal uit geraken?

Strax moet bennoo weer komen met een andere citaat van duckje: Dit is het propaganda forum, het is ook niet verboden iemand noob te noemen.
It's in the game, face it?

DeletedUser15937

Guest
ook al TOP-spelers zien stoppen.

Topspelers op w8 zijn een uitstervend ras, verder als er spelers van andere stammen minder gemotiveerd zijn/worden dan maakt mij dat natuurlijk niks uit ;) Natuurlijke selectie gebeurd ook op een spel zoals TW :p

DeletedUser

Guest
Daarvoor bestaat de forum toch :confused:?

Je moet kunnen discussiëren met elkaar. Sommige gebruiken langere argumenten dan de andere, maar zoal vind ik dit niet nodig om een topic erover te openen.

Een forum dient inderdaad om openlijk te discussieren. maar Mensen gaan hier zo ver dat ze dit niet respecteren:

1. Ga met respect met elkaar om.

Ik zie de ene woedeuitval na de andere. Echt toffe sfeer laten we zeggen?

Strax moet bennoo weer komen met een andere citaat van duckje: Dit is het propaganda forum, het is ook niet verboden iemand noob te noemen.
It's in the game, face it?

Ik zie dat ook. It's a game, maar soms gaan de mensen er ook over. Ik wil daar duidelijkheid over scheppen. Mensen ik ga soms te ver, mensen jullie gaan soms te ver. Chill out is a way off life?

Topspelers op w8 zijn een uitstervend ras, verder als er spelers van andere stammen minder gemotiveerd zijn/worden dan maakt mij dat natuurlijk niks uit ;) Natuurlijke selectie gebeurd ook op een spel zoals TW :p

Feit, spijtig genoeg ten koste van andere die er wel in blijven. Néé daarmee bedoel ik niet per c jij ;-)

DeletedUser

Guest
Een forum dient inderdaad om openlijk te discussieren. maar Mensen gaan hier zo ver dat ze dit niet respecteren:

Ik zie dat ook. It's a game, maar soms gaan de mensen er ook over. Ik wil daar duidelijkheid over scheppen. Mensen ik ga soms te ver, mensen jullie gaan soms te ver. Chill out is a way off life?

Het sfeer toppic is niet aan w-8 besteed, propaganda is niet gezellig en dat is dé bedoeling van dit toppic, je vraagt dus de forum gebruikers dit forum te gebruiken voor andere doeleinde dan waarvoor ze was vooropgesteld.

DeletedUser

Guest
Of zo'n topic nou verandering brengt in de manier van omgaan binnen het forum betwijfel ik..

DeletedUser

Guest
Het sfeer toppic is niet aan w-8 besteed, propaganda is niet gezellig en dat is dé bedoeling van dit toppic, je vraagt dus de forum gebruikers dit forum te gebruiken voor andere doeleinde dan waarvoor ze was vooropgesteld.

néé daar niet van. Maar hier word meer oorlog gevoerd in woorden dan er oorlog gevoerd word op het spel zelf. Ik zie grove woorden en grove bedreigingen. maar niet altijd daden. waarom ze dan uitspreken?

Of zo'n topic nou verandering brengt in de manier van omgaan binnen het forum betwijfel ik..

Maakt heus niet uit. Als er 1 iemand van bijdraait heeft het een effect

DeletedUser

Guest

Feit, spijtig genoeg ten koste van andere die er wel in blijven. Néé daarmee bedoel ik niet per c jij ;-)

Lol, er zijn niet echt woede-uitvallen geweest. Alleen discussies Fog, Lux en ViB.

Het kan wel eens ernstig oplopen, maar feitelijk dat ze hier vijanden zijn, zijn ze op een andere wereld bevriend met elkaar. Zo is het spel. Iedereen wilt overtuigen dat hun stam de beste is, en beschermt z'n eigen + stam zowat hij maar kan totdat men doodloopt.

Bovenaan