Forum account bericht - wat is dit?

Reactiescore
2.489
Even een reminder, want na de herinneringsmail van gisteren ben ik ook wel benieuwd.

Accounts die de expliciete koppeling niet uitvoeren zullen verwijdert worden. bij de verwijdering verliezen ze al hun forumdata en dus ook eventuele titels.
 
Reactiescore
133
Ohja, dat zijn titels tegenwoordig, ik was benieuwd of alle posts ook verdwijnen wanneer accounts verwijderd worden.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.633
Worden alle accs die op dit moment niet actief zijn, verwijderd dan?
 
Reactiescore
2.489
Reactiescore
2.489
Reactiescore
1.468
Daar staat dus alleen een juridische termijn in, geen concrete:

3. Verwijdering van gegevens en opslagduur
De persoonsgegevens van de betrokkene worden verwijderd of geblokkeerd, zodra het doel van de gegevensopslag is gerealiseerd. Bovendien kan een dergelijke opslag plaatsvinden, indien de Europese of nationale wetgever hierin voorziet in de EU-regelgeving, -wetgeving of andere regelgeving die op de verwerkingsverantwoordelijke van toepassing is. Gegevens worden ook geblokkeerd of gewist op het moment dat de in de genoemde regelgeving voorgeschreven opslagperiode afloopt, tenzij verdere opslag van de gegevens noodzakelijk is voor het sluiten of uitvoeren van een overeenkomst.

In theorie zou dit heel breed kunnen worden benaderd, het hangt natuurlijk totaal af van wat innogames heeft vastgesteld als een redelijke termijn om je account te kunnen koppelen.

Het verbaast mij overigens dat dat nu pas gebeurt daar de AVG en GDPR al lange tijd (jaren) gelden, en er word ook al een tijdje op gehandhaafd.

Is er geen concrete termijn te noemen?

PS. Ik ben dan een mod, maar ik stel dit soort vragen liever publiek omdat ik ook nog een accounteigenaar ben en daarnaast andere spelers hier ook nieuwsgierig naar zijn denk ik ;)
 
Reactiescore
2.489
Daar staat dus alleen een juridische termijn in, geen concrete:



In theorie zou dit heel breed kunnen worden benaderd, het hangt natuurlijk totaal af van wat innogames heeft vastgesteld als een redelijke termijn om je account te kunnen koppelen.

Het verbaast mij overigens dat dat nu pas gebeurt daar de AVG en GDPR al lange tijd (jaren) gelden, en er word ook al een tijdje op gehandhaafd.

Is er geen concrete termijn te noemen?

PS. Ik ben dan een mod, maar ik stel dit soort vragen liever publiek omdat ik ook nog een accounteigenaar ben en daarnaast andere spelers hier ook nieuwsgierig naar zijn denk ik ;)

4. Recht op verwijdering van gegevens
U heeft de mogelijkheid om zelf uw account te verwijderen op https://goodbye.innogames.com/login. Wij zullen dan al uw persoonsgegevens wissen, voor zover wij niet wettelijk gemachtigd zijn om ze op te slaan. Na een jaar van inactiviteit zullen wij ook uw account bij ons verwijderen.
 
Reactiescore
2.489
@Duckje miss Amokro's account ook een soort legendarische status geven? Zou toch zeker zonde zijn als dat acc verloren zou gaan.

Helaas mogen we accounts geen legendarische status geven ... Dit zou een schending zijn van deze persoon zijn rechten ;)
 

Deleted User - 9131

Guest
Mag ik wel een legendarische status? Heb mijn account toch maar even gekoppeld voor het nostalgische gevoel... had in tegenstelling tot de rest wel gewoon toegang tot mijn in-game account :)
 
Reactiescore
60
Ik heb niet alle pagina's teruggelezen dus het kan zijn dat deze vraag al is beantwoord, maar ik ben even benieuwd hoe ver je moet inloggen om je account als "actief" gemarkeerd te houden. Moet je op een wereld inloggen/dorp aanmaken of is alleen inloggen op de homepage voldoende?
 

DeletedUser69389

Guest
Ik heb niet alle pagina's teruggelezen dus het kan zijn dat deze vraag al is beantwoord, maar ik ben even benieuwd hoe ver je moet inloggen om je account als "actief" gemarkeerd te houden. Moet je op een wereld inloggen/dorp aanmaken of is alleen inloggen op de homepage voldoende?
1x per jaar inloggen ergens op een wereld .
 
Reactiescore
2.489

DeletedUser69389

Guest
Volgens mij is je forum account actief houden voldoende. Zo niet krijg je echt wel een melding van ons.
Maar dan word je ingame account toch als inactief gezien waardoor het account gedelete wordt? Dan is daarmee toch ook de koppeling met het AF account weg en daarmee verdwijnt dan toch je AF account? Of klopt dit niet.
 
Reactiescore
2.489
Maar dan word je ingame account toch als inactief gezien waardoor het account gedelete wordt? Dan is daarmee toch ook de koppeling met het AF account weg en daarmee verdwijnt dan toch je AF account? Of klopt dit niet.

Ik check het even bij InnoGames na het Paasweekend maar zover mijn kennis reikt hebben we specifiek aangekondigd dat het inloggen op je forum account ook je game account actief hield. (Na feedback van jullie). Tevens krijg je hoe dan ook waarschuwingen voor een delete.
 
Reactiescore
60
Volgens mij is je forum account actief houden voldoende. Zo niet krijg je echt wel een melding van ons.
ja maargoed, ik gebruik alleen dit forumaccount en meerdere ingame accounts dus zal toch af en to in moeten loggen. Niet ideaal maargoed...
 
Bovenaan