Forum account bericht - wat is dit?

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Het blijft bullshit, mijn naam is door iemand anders gebruikt ingame met de bedoeling mij na te doen. Dat account is ondertussen niet actief. Ik heb geen behoefte aan een naam verandering want wat je dan doet is die idioot uitnodigen om ook op het AF mij na te doen.

Als je een regel kan verzinnen dat je je niet als mod mag voordoen en dus het account Duckje mag maken, dan zou ik graag mijn eigen 'online identiteit' op dezelfde wijze beschermd zijn worden.

Dit is te onnozel voor woorden
 
Reactiescore
2.490
Het blijft bullshit, mijn naam is door iemand anders gebruikt ingame met de bedoeling mij na te doen. Dat account is ondertussen niet actief. Ik heb geen behoefte aan een naam verandering want wat je dan doet is die idioot uitnodigen om ook op het AF mij na te doen.

Als je een regel kan verzinnen dat je je niet als mod mag voordoen en dus het account Duckje mag maken, dan zou ik graag mijn eigen 'online identiteit' op dezelfde wijze beschermd zijn worden.

Dit is te onnozel voor woorden
Zoals inmiddels al een aantal keer gepost: Voer een support in en laat ons jou daar, geval per geval specifiek helpen zodat je zoveel mogelijk je forumnaam kan behouden ;)
 

DeletedUser1435

Guest
degene die mijn ingame account heeft heeft geen baat bij mijn forumaccount omdat er niet meer wordt gespeeld ingame….
 

DeletedUser17472

Guest
degene die mijn ingame account heeft heeft geen baat bij mijn forumaccount omdat er niet meer wordt gespeeld ingame….
Ik kan alleen Duckje herhalen: altijd support indienen. We kijken dan wat we kunnen doen.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik heb het al een paar keer gelezen ja. Het moment ik een support stuur moet ik mijn naam laten veranderen. Maar daar heb ik geen behoefte aan, zie voorgaande posts.

Hier staat nochtans "aanpassen. Of", maar ik heb de support ingediend klein jaartje terug en er werd alsnog gezegd dat ik mijn account moest hernoemen. Ik wil gerust een support starten zodat het spelersaccount wordt verwijderd/overgezet. Maar ik ga mijn naam niet veranderen.

c2ce6ec7ddd9aa89b67fd83ecfb5cdec.png
 

DeletedUser1435

Guest
nouja dan zullen jullie in de nabije toekosmt geen kwaliteitsposten meer van mij krijgen. jullie eindelijk blij
 
Reactiescore
431
Gewoon nieuwe support aanmaken, binnen een uurtje heeft duckje me naam veranderd en klaar is kees, geen gezeur niets
je zal heus niet je af naam kwijt raken, al helemaal niet als je ingame account niet eens meer gebruikt wordt dan zal er vast een of andere functie zijn om je account achter de schermen op actief te zetten

ik heb zelf een hele tijd een server gehost en je kan achter de schermen enorm veel aanpassen.
 

DeletedUser17472

Guest
Misschien is het al aangehaald hier, maar ik speel niet meer op dat account. Dat hoeft toch ook niet neem ik aan? Ik gebruik TW alleen nog even voor, om eens rond te kijken op het AF.
Als jij eigenaar bent van het game account Ultimate Angel dan hoef je niets te ondernemen.
 
Reactiescore
1.094
Reactiescore
2.039
Gewoon nieuwe support aanmaken, binnen een uurtje heeft duckje me naam veranderd en klaar is kees, geen gezeur niets
je zal heus niet je af naam kwijt raken, al helemaal niet als je ingame account niet eens meer gebruikt wordt dan zal er vast een of andere functie zijn om je account achter de schermen op actief te zetten

ik heb zelf een hele tijd een server gehost en je kan achter de schermen enorm veel aanpassen.
Ik wacht anders al 6 uur op reactie :(
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Reactiescore
1.468
Als je geen naam had is dat niet moeilijk nee...
Onderstaande reactie is totaal als speler, niet als mod.

Wat verwacht je dat er gedaan gaat worden?
Inno gaat heus niet ineens overstag. Ik ben het absoluut met de mensen eens die zeggen dat het ruk is, maar als dit voor Inno dé manier is om compliant te worden met de AVG, wat wil je er dan tegen doen? Nickname is een persoonsgegeven en die moet beschermt worden. Dus is het aan Inno om alle gegevens te koppelen aan de juiste eigenaar, en dan is het logisch om in-game leading te houden.
Wees blij dat Inno tenminste een beetje geeft om AVG, er zijn zat bedrijven die wachten tot er een keer een rechtzaak word aangespannen of tot da de AP een keer ingrijpt.

Ik denk dat er niet veel ruimte is voor discussie op dit gebied. Ik snap de frustraties, maar denk dat de discussie aangaan vrij zinloos is :(
 
Reactiescore
1.094
Nog een verloren schat van het forum!
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Onderstaande reactie is totaal als speler, niet als mod.

Wat verwacht je dat er gedaan gaat worden?
Inno gaat heus niet ineens overstag. Ik ben het absoluut met de mensen eens die zeggen dat het ruk is, maar als dit voor Inno dé manier is om compliant te worden met de AVG, wat wil je er dan tegen doen? Nickname is een persoonsgegeven en die moet beschermt worden. Dus is het aan Inno om alle gegevens te koppelen aan de juiste eigenaar, en dan is het logisch om in-game leading te houden.
Wees blij dat Inno tenminste een beetje geeft om AVG, er zijn zat bedrijven die wachten tot er een keer een rechtzaak word aangespannen of tot da de AP een keer ingrijpt.

Ik denk dat er niet veel ruimte is voor discussie op dit gebied. Ik snap de frustraties, maar denk dat de discussie aangaan vrij zinloos is :(

Ik snap volledig dat de nickname een persoonsgegeven is en dat die moet beschermd worden. Wat ik dus verwacht is dat mijn nickname (en bij uitbreiding mijn 'tribalwars-identiteit') Tim010 wordt beschermd.

Hoe zie ik dit concreet: Er bestaat een regel die verbiedt dat je je voordoet als mod. Ik zou graag dat die regel wordt doorgetrokken naar alle spelers. Ik verwacht geen actief screenen van de mods, maar wanneer speler A merkt dat speler B zich bewust probeert uit te geven alsof hij speler A is (dus met aantoonbaar kwaad opzet) , dan zou ik graag via de support functie mijn 'nickname' beschermen.

Zoals de procedure nu loopt, ben ik verplicht mijn forum account te hernoemen, waardoor de persoon die mijn 'identiteit' probeerde (wat lukte) te stelen direct vrij spel heeft om een nieuw forum account te maken met de nickname Tim010. Voor mijn situatie is de huidige regelgeving dus het tegenovergestelde aan het doen betreffende het beschermen van mijn nickname.

Dus, fix dat die identiteitsdief van het account wordt losgekoppelt in plaats van dat ik mij moet hernoemen met alle gevolgen vandien. aub :)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.786
Lijkt mij het meest logische dat het AF voorrang krijgt op de ingame ja. Genoeg voorbeelden waar de AF gebruiker zijn ingame account niet meer heeft, maar het eerst voorbeeld waar een ingame account zijn tegenhangende AF account verloren is (en nu iemand anders in zijn naam post) moet ik nog zien.

Lijkt mij verder ook niet heel onmogelijk dat er kan achterhaald worden of bv een tim010 AF account al langer bestaat, of het ingame account tim010. Als die naam gestolen is ingame zal deze naam minder lang bestaan, dus lijkt me het logisch dat het AF account hier voorrang heeft op de ingame of zie ik het mis?

Beetje alles over dezelfde kam scheren gebeurt hier uit eigen gemak
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan