Forum account bericht - wat is dit?

Reactiescore
1.089
Toch wel hoor :)

Oke ik geloof je hoor, maar ben dan even kwijt hoe dat ging. Want mijn AF acc had zowel ander email als ander ww dan IG account. Heb toevallig pas paar maanden geleden email veranderd in de mijne
 

Deleted User - 487957763

Guest
Sorry maar vind dat hier toch wel een onderschatting wordt gemaakt door de mods. "Maar" 100 accounts... dat zijn er al meer dan dat er gemiddeld om 20:00 s'avonds online zijn tegenwoordig. Ik heb geluk gehad dat er niemand onder mijn debiele naam uit 2009 wil spelen, maar op deze manier wordt een identiteitsdief zoals bij Tim010 gewoon beloond en dat zou nooit mogen gebeuren. Het lijkt mij dat oudste account gewoon leidend dient te zijn of dit nou IG of AF is.
 
Reactiescore
2.489
Sorry maar vind dat hier toch wel een onderschatting wordt gemaakt door de mods. "Maar" 100 accounts... dat zijn er al meer dan dat er gemiddeld om 20:00 s'avonds online zijn tegenwoordig. Ik heb geluk gehad dat er niemand onder mijn debiele naam uit 2009 wil spelen, maar op deze manier wordt een identiteitsdief zoals bij Tim010 gewoon beloond en dat zou nooit mogen gebeuren. Het lijkt mij dat oudste account gewoon leidend dient te zijn of dit nou IG of AF is.

Zoals al eerder gecommuniceerd er zijn meer dan 25K forum-accounts. Dus dan valt het wel mee.

De oudste account is eigenlijk altijd de game account omdat je die in principe altijd registreert voordat je een forum account registreert. De Tim case is een geval apart en hij kan daarvoor een support indienen en dan helpen we hem verder ;).
 

DeletedUser1435

Guest
hoe kan ik dan een supprot indienen als ik mijn ww niet weet om de vraag te stellen?? :D
 
Reactiescore
2.489
Reactiescore
2.489
De verwijdering staat gepland in begin van februari. We raden jullie dus aan snel een support in te dienen.
 
Reactiescore
2.489
Xenforo Account koppeling - Update

Beste spelers,

Graag even je aandacht voor de volgende belangrijke wijzigingen aan het Xenforo Account Management systeem.

Een tijdje terug hebben we een aantal forumgebruikers gewezen op de nood van een koppeling tussen een game en forum account. Alle hierdoor getroffen spelers zijn inmiddels geholpen via het Support Team.

Om de privacy en veiligheidsvragen aan te pakken die hiermee naar boven kwamen hebben we besloten een andere stap toe te voegen aan het koppelingsproces. Alle betroffen spelers zullen in de komende dagen een privébericht krijgen om eigendom van je account te bevestigen. Specifiek zal je een code die je krijgt op het forum in moeten geven in het spel.

Als je account niet op deze manier gekoppeld word zal het verwijderd worden. Gelieve dus je PM folder te checken - Het bericht zou meermaals verstuurd moeten worden in de komende weken.

Het koppelingsproces zal je meer informatie geven over je eigen account, bijvoorbeeld als deze hernoemd is of andere problemen. Als het proces voltooid is dan is je forumaccount veilig en moet je dit niet opnieuw bevestigen (ook al krijg je nogmaals een bericht).

Feedback mag op het forum: https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/forum-account-bericht-wat-is-dit.203691/#post-6360922

Jouw
Tribal Wars Team

We kijken nog even of we iets kunnen doen aan bepaalde accounts. Ik denk aan Amber Heard om deze een 'beschermde' status te geven. Zijn er nog accounts die we, gegrond, hieraan toe kunnen voegen hoor ik het graag.
 
Reactiescore
111
Ik snap er niks van. Ik moet dus een ingame account aanmaken ergens. Dan een week wachten zodat ik 1 van de PMs krijg met een code erin? :confused2::confused2:
 
Reactiescore
2.489
Ik snap er niks van. Ik moet dus een ingame account aanmaken ergens. Dan een week wachten zodat ik 1 van de PMs krijg met een code erin? :confused2::confused2:

Normaliter heb je een tijd geleden al een pm gekregen om de link game-forum account te maken, dus die link zou moeten bestaan. Het enige dat je nu gaat moeten doen is inloggen op de account en een code invullen.
 
Reactiescore
111
Okidoki
 
Reactiescore
2.489
En deze pm's zijn inmiddels ook de deur uit :)
 
Reactiescore
2.489

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
I got it, 1 klikje en het was geregeld :smile:
 

DeletedUser67517

Guest
Wat een gezeik zeg. Ik kom eventjes online en krijg dit soort PMs naar mijn kop geslingerd. Ik heb helemaal geen account meer die Conabonita heet, maar mensen weten echt wel waar ik speel. En zelfs al zou ik ergens anoniem spelen heeft dat ook zijn charme. Jammer Innogames. Weer een stukje dichter bij het sluiten van TW
 
Reactiescore
2.489
Wel een beetje jammer dat mijn AF naam nu opeens met een kleine letter begint, kan dit nog aangepast worden?

Dien even een ticket in dan wijzigen we dat voor je ;)
 
Bovenaan