Forum account bericht - wat is dit?

Reactiescore
2.490
Het betreft op geheel Tribal Wars.nl een kleine 100 accounts, de impact is dus heel minimaal. Voor al deze spelers kunnen we een oplossing zoeken zoals ik hierboven aangehaald heb. De impact is dus echt niet zo groot.
 
Reactiescore
5.687
Wat gebeurt er dan met account van oudere spelers die soms nog een willen loggen, maar ook hun oude ig account niet meer hebben?
 
Reactiescore
2.490
Wat gebeurt er dan met account van oudere spelers die soms nog een willen loggen, maar ook hun oude ig account niet meer hebben?

In-game accounts worden conform GDPR (zie eerste link in mijn post) hoe dan ook gewist. Dus dat is niets nieuw ;) ze kunnen dan opnieuw registreren (of als hun account nog niet weg is, opnieuw activeren). Ditzelfde geldt voor Forum-accounts.
 
Reactiescore
2.039
Het betreft op geheel Tribal Wars.nl een kleine 100 accounts, de impact is dus heel minimaal. Voor al deze spelers kunnen we een oplossing zoeken zoals ik hierboven aangehaald heb. De impact is dus echt niet zo groot.

Hoe word ik geacht contact op te nemen volgens die link als het ingame account jaren geleden zonder mijn toestemming is verwijderd en ik verder geen ingame accounts heb? Je moet inloggen met een ingame account om een support aan te maken.
 
Reactiescore
2.444
Bedankt voor jullie berichten en reacties. Ook al begrijp ik jullie visie dat de forum account voorrang moet krijgen in realiteit is dit niet zo. Dit blijft een community opgebouwd rond een spel en het is namelijk al zo sinds je registratie dat de accounts verbonden zijn (Je registreert je namelijk via je game-account). JE kan namelijk geen forum-account registreren zonder een game account te hebben.

Je begrijpt hopelijk ook wel dat een actief AF het enigste is wat de Nederlandse servers onderscheid en actiever houd ten opzichte van andere landen? Het AF houd de community levend en nu wil je een regel invoeren die een groot deel van de actieve forum accounts, accounts die al meer dan tien jaar actief zijn op een forum opruimt?
 

DeletedUser17472

Guest
Reactiescore
2.039
Reactiescore
2.490
Je begrijpt hopelijk ook wel dat een actief AF het enigste is wat de Nederlandse servers onderscheid en actiever houd ten opzichte van andere landen? Het AF houd de community levend en nu wil je een regel invoeren die een groot deel van de actieve forum accounts, accounts die al meer dan tien jaar actief zijn op een forum opruimt?

Nogmaals het is een verplicht wettelijke procedure die al ruim een jaar in voege is waarin pas nu een aantal uitzonderingen opgelost worden. Voor in totaal een 100tal accounts op ons forum. Tot op heden zijn er 10 tickets ingediend :)
 
Reactiescore
1.094
Vele bezoekers die momenteel nog posten herken ik niet eens meer aan hun oude ingame naam. Hun forumnamen zijn een begrip op zich geworden dat los staat van het ingame spel.

Dit was natuurlijk wel al zo met het verwijderen van accounts van 2 jaar of ouder. Daardoor gingen er al hele begrippen aan forumaccounts verloren, helaas.
 
Reactiescore
5.687
Dit was natuurlijk wel al zo met het verwijderen van accounts van 2 jaar of ouder. Daardoor gingen er al hele begrippen aan forumaccounts verloren, helaas.
Ik was daar nog niet eens van op de hoogte tbh, door me lange pauze.
Wel zonde inderdaad, of het nu moet of niet vanwege regelgeving.Veel accounts, maar ook forum-accounts verdienen gerespecteerd te worden voor hun inzet in het spel en voor de community.
 
Reactiescore
389
Ik ben ook wel benieuwd, mijn eigen account op tw = l0rsl4. Daar weet ik de email van, maar als ik wil in loggen op het forum heb ik niet het goede wachtwoord. Dat kan, dus dan wil ik het wachtwoord veranderen, maar dan klopt de e mail ineens niet bij het account? En ik kan natuurlijk ook geen nieuw forum naam met l0rsl4 maken, omdat die naam al bestaat, maar ik kan ook niet op het forum account l0rsl4, omdat ik de e mail niet heb?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik ben ook wel benieuwd, mijn eigen account op tw = l0rsl4. Daar weet ik de email van, maar als ik wil in loggen op het forum heb ik niet het goede wachtwoord. Dat kan, dus dan wil ik het wachtwoord veranderen, maar dan klopt de e mail ineens niet bij het account? En ik kan natuurlijk ook geen nieuw forum naam met l0rsl4 maken, omdat die naam al bestaat, maar ik kan ook niet op het forum account l0rsl4, omdat ik de e mail niet heb?

Supportje indienen als je dat nog niet hebt gedaan. Zij kunnen je verderhelpen met een eventuele emailchange oid.
 
Reactiescore
1.530
Schandalige wijziging. Enige reden voor oud-forumgangers om zo nu en dan nog eens terug te komen is het forumaccount + personen die je herkennen aan de naam.

Ook al begrijp ik jullie visie dat de forum account voorrang moet krijgen in realiteit is dit niet zo.

Onzin om het op 'in de realiteit' te betrekken.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Schandalige wijziging. Enige reden voor oud-forumgangers om zo nu en dan nog eens terug te komen is het forumaccount + personen die je herkennen aan de naam.

Je kunt het in je handtekening zetten toch?
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.788
Ik ervaar hier geen problemen mee, ookal speel ik al een jaar of zes niet meer actief op Roald97, is het niet ideaal dat ik dat account dus ééns in de zoveel jaar voor jan lul moet laten starten op een wereldje zodat het account niet weg gaat, wat dus nu ook gebonden zal worden aan het AF-account.
 
Reactiescore
338
Om de hoeveel werelden moet je laten schijnen nog actief te zijn? Ik bezit dit account ook nog maar speel er geen werelden meer mee
 
Reactiescore
7.938
Het betreft op geheel Tribal Wars.nl een kleine 100 accounts, de impact is dus heel minimaal. Voor al deze spelers kunnen we een oplossing zoeken zoals ik hierboven aangehaald heb. De impact is dus echt niet zo groot.

Maar 100 accounts? Dus stel dat hiervan het merendeel de actieve forum gebruikers zijn en hun hierdoor de identiteit verliezen met als gevolg het stoppen. Heb jij een stil forum, meerendeeel van de actieve posters hier zijn grote spelers ingame. Als dat wegvalt is de impact wel groot. Maar we zullen zien.
 
Reactiescore
2.490
Als jullie even goed doorlezen blijft je game-account actief als je forum account actief is.

Het gaat hier PUUR om accounts die geen gekoppelde game-account hebben (gewist, niet van hun, naam gewijzigd oid.)
En voor deze 100 cases moeten ze enkel even support contacteren en dan vinden we een oplossing.

Er wordt dus nergens, bewust, een actieve account gewist ;)
 
Bovenaan