Formule 1

Deleted User - 487970061

Guest
Ik kijk de grote rondes als ik tijd heb, maar daar houdt het wel bij op. Volg het dus wel een beetje
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
9 uitvallers, heerlijke race
 

DeletedUser40402

Guest
Beetje jammer van Albon maar ja, daar er voorbij gaan was natuurlijk wel iets te optimistisch. Had anders wel kunnen winnen denk ik.
 
Reactiescore
1.770
tja, de sport is nu eenmaal keihart...
 
Reactiescore
756
Klopt. Ik denk wel dat er te veel middelen genomen worden die ongezond zijn voor het lichaam. Het kan toch niet dat deze zaken alleen maar gebeuren omdat de sport hard is?
 

DeletedUser40402

Guest
Ik denk juist dat dit gebeurt omdat er minder middelen genomen worden. Vroeger werden er niet zo veel renners door een hartstilstand getroffen, dit is iets van de laatste paar jaar. Absolute topsport zoals wielrennen is gewoon ongezond voor het lichaam. Vroeger werd dat nog wat gecompenseerd door doping. Neem nu bijvoorbeeld epo. Zorgt ervoor dat er meer zuurstof in je bloed komt en het lichaam deze meer kan rondpompen, ook naar het hart. Als dat nu niet meer genomen wordt moet het lichaam dit zelf doen en daar is het menselijk lichaam niet voor gemaakt. Met als gevolg veel meer hartstilstanden.
 
Reactiescore
55
He tw'ers

ik weet niet of er Formule 1 fans onder jullie zitten,
Het is 1 van de duurste sporten ter wereld, en hoop dat er
hier wat mensen zijn die dit volgen :)
Ik ben allesinds supporter van Dreamteam Meclaren :)

Hier kan ik me nou in vinden.
Is er nog huidig VF volk dat de Formule 1 een beetje volgt?
 
Reactiescore
941
Zeker. Saai seizoen maar gelukkig is Max die toont dat hij de beste is? Verder leuke battles tussen Racing Point, McLaren en Ferrari. Zelf ben ik een grote fan van Sergio Perez.
 
Reactiescore
55
Mwa, ik vind het nog best een interessant seizoen. Mercedes zit duidelijk op een hoger niveau wat de strijd voor nummer 1 niet erg spannend maakt, zeker aangezien Bottas het niet gaat winnen van Hamilton. Alles onder de Mercedes en Max kan ik wel van genieten ja, prima battles.
 
Bovenaan