Fora

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Hoe wil je nou dat mensen je ooit serieus nemen?
Maar goed nu bevestigt je gewoon zelf dat we je qua niveau niet hoger mogen inschatten als een 14 jarige.
 

DeletedUser38984

Guest
Hoe wil je nou dat mensen je ooit serieus nemen?
Maar goed nu bevestigt je gewoon zelf dat we je qua niveau niet hoger mogen inschatten als een 14 jarige.

Hij zegt alleen maar iets? Hoezo neem jij alles zo serieus? :D
 

DeletedUser

Guest
Hij zegt alleen maar iets? Hoezo neem jij alles zo serieus? :D

Het is een feit als je dit wilt meedelen dat je daar geen topic voor moet openen.

Dat jij al paar bedankingen krijgt zegt gewoon iets over de "trend" die er de laatste werelden heerst op het algemeen fora, zo'n spelers als jij zijn daar gewoon mee de oorzaak van.

Valt mij wel op dat de co's van R. echt allemaal douchebags zijn. Buiten H. natuurlijk.
 

DeletedUser

Guest
Het is een feit als je dit wilt meedelen dat je daar geen topic voor moet openen.

Dat jij al paar bedankingen krijgt zegt gewoon iets over de "trend" die er de laatste werelden heerst op het algemeen fora, zo'n spelers als jij zijn daar gewoon mee de oorzaak van.

Valt mij wel op dat de co's van R. echt allemaal douchebags zijn. Buiten H. natuurlijk.

Waarvoor dient een topic dan wel?
 

DeletedUser38984

Guest
Het is een feit als je dit wilt meedelen dat je daar geen topic voor moet openen.

Dat jij al paar bedankingen krijgt zegt gewoon iets over de "trend" die er de laatste werelden heerst op het algemeen fora, zo'n spelers als jij zijn daar gewoon mee de oorzaak van.

Valt mij wel op dat de co's van R. echt allemaal douchebags zijn. Buiten H. natuurlijk.

Je kan wel lullig doen. Maar dat jij gewoon het spel eerder serieus neemt dan de lol erin wilt zien zegt al meer over jou dan over mij.
 

DeletedUser

Guest
Je kan wel lullig doen. Maar dat jij gewoon het spel eerder serieus neemt dan de lol erin wilt zien zegt al meer over jou dan over mij.

Volgens mij zit jij mij nu serieus te nemen? Dus over wie zegt dat dan iets?
 

DeletedUser

Guest
Als je over feiten gaat praten (naar jouw mening maar die klopt niet) ga je dat meestal wel serieus verkondigen, De fokke.
 

DeletedUser

Guest
Het is een feit als je dit wilt meedelen dat je daar geen topic voor moet openen.

Dat jij al paar bedankingen krijgt zegt gewoon iets over de "trend" die er de laatste werelden heerst op het algemeen fora, zo'n spelers als jij zijn daar gewoon mee de oorzaak van.

Valt mij wel op dat de co's van R. echt allemaal douchebags zijn. Buiten H. natuurlijk.

als je je er zo erg aan stoort en het je irriteerd dan ga je toch gewoon weg?
 

DeletedUser

Guest
Als je over feiten gaat praten (naar jouw mening maar die klopt niet) ga je dat meestal wel serieus verkondigen, De fokke.

True, ik was ook serieus. Maar hij reageerde er ook "serieus" op.

als je je er zo erg aan stoort en het je irriteerd dan ga je toch gewoon weg?

Ach zet je maar bij het rijtje van lachwekkende figuurtjes dan.
Want wat jullie doen houdt echt geen steek.

Maar goed zo'n spelers als jullie op fora wegkrijgen is als dwijlen met de kraan open. Lukt niet.
 

DeletedUser

Guest
True, ik was ook serieus. Maar hij reageerde er ook "serieus" op.



Ach zet je maar bij het rijtje van lachwekkende figuurtjes dan.
Want wat jullie doen houdt echt geen steek.

Maar goed zo'n spelers als jullie op fora wegkrijgen is als dwijlen met de kraan open. Lukt niet.

Jonge ik loop hier alleen maar de clown uit te hangen :eek:
 

DeletedUser38984

Guest
True, ik was ook serieus. Maar hij reageerde er ook "serieus" op.



Ach zet je maar bij het rijtje van lachwekkende figuurtjes dan.
Want wat jullie doen houdt echt geen steek.

Maar goed zo'n spelers als jullie op fora wegkrijgen is als dwijlen met de kraan open. Lukt niet.

Als jij het rijtje maakt. Kan je dan alstjeblieft niet vergeten jezelf BOVENAAN te zetten. Dank u!

Jaa dit was serieus jaa
 

DeletedUser40384

Guest
True, ik was ook serieus. Maar hij reageerde er ook "serieus" op.



Ach zet je maar bij het rijtje van lachwekkende figuurtjes dan.
Want wat jullie doen houdt echt geen steek.

Maar goed zo'n spelers als jullie op fora wegkrijgen is als dwijlen met de kraan open. Lukt niet.
Stop eens met het gebruik van zo'n en gebruik zulke... Ik word gewoon moe als ik dat moet lezen bah...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan