foppe009/denis6

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
zo als jullie weten waren foppe009 en denis6 mijn fusie genoten maar ik ben van het acc gekickt maar toen ik daar nog bij zat hadden ze plannen om nog meer mensen op het acc te laten en en dan snel wacht woord te veranderen zo waren ze dat vanplan bij een stuk of 3 mensen dus vragen ze jou ooit zeg gewoon nee want als je het wel doet doe je hun een plezier en je doet je zelf alleen maar geen plezier

groetjes r+hood
 

DeletedUser

Guest
ik wil mensen geweoon even waarschuwen voor dat ze meer mensen pakken
 

DeletedUser

Guest
Misschien moet jij even je kop houden, net als alle andere spammers hier. Wat een niveau weer, net als in het Awards topic.
 

DeletedUser

Guest
eigen schuld... Er staat duidelijk in de regels alleen te fuseren met spelers die je 100% vertrouwd...
 

DeletedUser24676

Guest
En ik mogt dennis nooit fusiemaster noemen :eek:

tja jongen, onbekenden vertrouwen is nooit een goed plan
 

DeletedUser532

Guest
Lawl!!
Daan, hou maar gewoon op :p

Dit is nutteloos, dit is gewoon stom van je :p
 

DeletedUser

Guest
Vind het erg vervelend voor je, maar ik weet wel dat je heel lang op dat account hebt gespeeld en ook dingen hebt gedaan waar zei vaak niet eens weet van hadden. Was jij niet ook degene die Order oprichtte zonder dat je fusiepartners ervan wisten? Wat ik bedoel te zeggen is dat ze er waarschijnlijk een reden voor hebben gehad, anders hadden ze je wel veel eerder gekickt.

Neemt niet weg dat het een zeer laffe daad blijft, maarja er is al zo vaak gezegd dat je op moet passen met fusies.
 

DeletedUser

Guest
Vind het erg vervelend voor je, maar ik weet wel dat je heel lang op dat account hebt gespeeld en ook dingen hebt gedaan waar zei vaak niet eens weet van hadden. Was jij niet ook degene die Order oprichtte zonder dat je fusiepartners ervan wisten? Wat ik bedoel te zeggen is dat ze er waarschijnlijk een reden voor hebben gehad, anders hadden ze je wel veel eerder gekickt.

Neemt niet weg dat het een zeer laffe daad blijft, maarja er is al zo vaak gezegd dat je op moet passen met fusies.

Laffe daad laffe daad? weet iemand wat er aan de hand was? Jezus neej!!
foppe was voor de moment gestopt we vertrouwden jamie. Bleek dat zoveel punten hem naar het hoofd gestegen waren!! Hij sloeg de regels van de stam in de wind. Waarop hij uit de stam ging. Hierdoor is de oude foppe gecontacteerd om terug verder speelt. Als er iemand een laffe daad heeft vericht ben jij het jamie!(r+hood)
 

DeletedUser

Guest
Vind het erg vervelend voor je, maar ik weet wel dat je heel lang op dat account hebt gespeeld en ook dingen hebt gedaan waar zei vaak niet eens weet van hadden. Was jij niet ook degene die Order oprichtte zonder dat je fusiepartners ervan wisten? Wat ik bedoel te zeggen is dat ze er waarschijnlijk een reden voor hebben gehad, anders hadden ze je wel veel eerder gekickt.

Neemt niet weg dat het een zeer laffe daad blijft, maarja er is al zo vaak gezegd dat je op moet passen met fusies.


Profiel van foppe009:

Vrienden:
Chico
Senne
Denis6
King Twisk
Munky
Readytodie1
hermen6

:eek:

Nee Senne, je speelt gewoon onder een hoedje met ze :eek:
 

DeletedUser

Guest
Profiel van foppe009:

Vrienden:
Chico
Senne
Denis6
King Twisk
Munky
Readytodie1
hermen6

:eek:

Nee Senne, je speelt gewoon onder een hoedje met ze :eek:

Chico staat er ook nog steeds in, zoek die maar eens op in de rankings :p.

Laffe daad laffe daad? weet iemand wat er aan de hand was? Jezus neej!!
foppe was voor de moment gestopt we vertrouwden jamie. Bleek dat zoveel punten hem naar het hoofd gestegen waren!! Hij sloeg de regels van de stam in de wind. Waarop hij uit de stam ging. Hierdoor is de oude foppe gecontacteerd om terug verder speelt. Als er iemand een laffe daad heeft vericht ben jij het jamie!(r+hood)

Er vanuit gaande dat het klopt wat Jamie zegt vind ik het niet zo netjes wat er gebeurd is, laat ik het dan zo zeggen. En als hij niet goed genoeg is geweest hadden ze hem niet aan moeten nemen, je bent verantwoordelijk voor je eigen co.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan