FoF

DeletedUser80252

Guest
Beste leden van het Algemeen forum & spelers van Casual7.

Ik wil graag aandacht voor het volgende: de stam FoF (Fields of Fire).

Wat is er aan de hand?: Ik (schaapje0508) ben 'geïnternd' terwijl ik weg was. De speler meat van BoB gaf mij een appje met de volgende foto:
index.php

Hierop is te zien hoe FoF dorpen edelt van mij. Dit is ZONDER toestemming gegaan en tijdens Vv (die lag bij Miekesplace, leidinggevende bij FoF).

Volgens haar ben ik een verrader en heb ik info doorgespeeld aan BoB. Enkel is dat nooit bewezen. In de vv heb ik pm uitgezet aangezien ik wist dat mieke daarin zou koekeloeren en een gesprek zien staan met meat (meat ken ik van Casual1 waar wij samen in de stam zitten) en zou dan wind van voren krijgen. Daarnaast zal ze vast een keer in de berichtenlijst hebben gekeken en daar os gestuurd naar meat aan te treffen. Is dat strafbaar, een vriend helpen? Volgens mij niet. Vervolgens krijg ik een heel lullig berichtje van distelvinkje (ook een leidinggevende) dat het jammer is dat ik zo snel terug was aangezien ze alle dorpen hadden willen pakken voordat ik terug kwam.

Ik ben dorpen met een totale waarde van ong. 100k kwijt aan valse beschuldigingen en een smerige streek via een vv.
De support luid: het is niet strafbaar enkel niet netjes. Vv afgeven is eigen risico.

Kort samengevat: ik ben vals beschuldigd, ik ben gestabd doormiddel van dorpen kwijt te raken aan stamleden via een vv die bij een leiding stond. Kortom een gigantisch smerige maar. Vooral lage streek.

In de bijlage is te zien dat mieke vv deed op het moment dat ze het account heeft misbruikt om voor te edelen met het account zelf zodat anderen het kunnen edelen.

Daarom is mij oproep aan alle stammen en spelers als volgt: verklaar de oorlog aan de stam FoF en vernietig deze stabbers aangezien zij het spel niet eerlijk kunnen spelen en een account verwoesten dat onder vv staat.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20181230_191058_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20181230_191058_com.android.chrome.jpg
    821,8 KB · Weergaven: 30
  • Screenshot_20181230_191034_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20181230_191034_com.android.chrome.jpg
    541,6 KB · Weergaven: 30
  • Screenshot_20181230_190939_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20181230_190939_com.android.chrome.jpg
    813,3 KB · Weergaven: 30

DeletedUser80252

Guest
In range of niet het zou fijn zijn als alle stammen de oorlog uitroepen tegen deze. Stam
 

DeletedUser79332

Guest
Zeer naar dit mocht dit waar zijn.

Wat ik me wel afvraag, waarom heeft iemand van bob (goudvisje) jouw vv ook gehad aangezien je de vv bij de leiding van off heb gezet...?
Dit terwijl zij zeggen dat je een verrader zou zijn jegens bob.
Dan is het op zijn minst ook wel frappant te noemen dat jouw vv daar ook ligt/Heeft gelegen..
 

DeletedUser79332

Guest
En leegzetten is dan opeens toegestaan? Kutcasualnoobs

Waar zeg ik dat dan?
Ik zeg juist dat dit erg naar is mocht dit waar zijn.
Ik vraag alleen om opheldering waarom die vv bij een andere stam staat/stond. Meer niet.
 
Reactiescore
2.191
Waar zeg ik dat dan?
Ik zeg juist dat dit erg naar is mocht dit waar zijn.
Ik vraag alleen om opheldering waarom die vv bij een andere stam staat/stond. Meer niet.

Die andere wel. Kicken om daarna opheldering te hebben zou een goede zet zijn maar dit is gewoon stabben van een paar noobs die anders niks kunnen.
 

DeletedUser79332

Guest
Die andere wel. Kicken om daarna opheldering te hebben zou een goede zet zijn maar dit is gewoon stabben van een paar noobs die anders niks kunnen.

Ah oke. Excuus, dacht dat je het tegen mij had.

Wat betreft je opmerking deel ik die wel. Het had indd vele malen netter gekunt en gemoeten.
 
Reactiescore
338
of gwn forumrechten wegnemen als ze zagen dat de vv bij de vijand stond. Dit is idd geen nette manier nee
 

DeletedUser80252

Guest
Zeer naar dit mocht dit waar zijn.

Wat ik me wel afvraag, waarom heeft iemand van bob (goudvisje) jouw vv ook gehad aangezien je de vv bij de leiding van off heb gezet...?
Dit terwijl zij zeggen dat je een verrader zou zijn jegens bob.
Dan is het op zijn minst ook wel frappant te noemen dat jouw vv daar ook ligt/Heeft gelegen..

@king welldone als je naar mijn stam history kijkt dan zul je zien dat ik des tijds bij BoB zat, waar ik toen met ruzie weg ben gegaan.

In tijd bij FoF heeft mijn vv enkel bij mieke gestaan en dit is het resultaat
 
Reactiescore
2.064
Auch, dit is toch wel weer een hele vieze...
 

DeletedUser80252

Guest
Tot op heden geen concreet antwoord gekregen van miek of distel. T enige wat ze doen in de confrontatie vermijden door het blokkeren van communicatie mogelijkheden
 
Reactiescore
338
Ik zie FoF sowieso de wereld niet winnen hoor, dus paniek is niet leteem nodig, zodra de range weg is zijn ze een vogel voor de kat
 
Reactiescore
21
Van al de manieren waarop ze (Fof) een wereld kunnen verliezen kiezen ze voor deze...

Triest
 

DeletedUser76198

Guest
Welke idioot slaapt/gaat op vakantie tijdens tw spelen. Dat is natuurlijk vragen om problemen, gelukkig is de speler deels weggespeeld door zijn stam. Zo'n onbetrokken mensen kunnen ze niet gebruiken.
 
Bovenaan