FM-topic

DeletedUser16768

Guest
Jaja hier is die dan.

Ikzelf ben opnieuw begonnen en heb Psv gekozen.
Transferbudget: 3 miljoen euro.

Iemand een tipje om te halen?
 

DeletedUser

Guest
Oja ik zou dit gaan downloaden. Laat ik het zo is gaan doen. Schijnt wel leuk te zijn.
Wat is het eigenlijk.
 

DeletedUser22681

Guest
Bam!:cool:.

Ik wou net opnieuw beginnen, een talententeam ofzoow:cool:.

Iemand tips?

bappos, haal Humberto Suazo(niet die van Inter), en Rivaldo:cool:.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb heel veel tips, hier alvast eentje: haal Galeano. Voor ongeveer 4 miljoen op te pikken en wordt een van de beste verdedigers die er zijn op het spel. Een absoluut beest. Halen!
 

DeletedUser22681

Guest
Ik heb heel veel tips, hier alvast eentje: haal Galeano. Voor ongeveer 4 miljoen op te pikken en wordt een van de beste verdedigers die er zijn op het spel. Een absoluut beest. Halen!

*5 miljoen:cool:.

Maar ga jij maar eens een clubje voor me noemen:cool:.

Enne, hebben jullie ook altijd dat naar 1 seizoen ineens WKE in de jupiler league zit:eek:?
 

DeletedUser16768

Guest
Ik heb heel veel tips, hier alvast eentje: haal Galeano. Voor ongeveer 4 miljoen op te pikken en wordt een van de beste verdedigers die er zijn op het spel. Een absoluut beest. Halen!

Is die alleen centraal of ook rechts/links?
Centraal heb ik namelijk met Bouma/Maza en Marcelo wel 3 goede voetballers.
Rechts en Links back is alleen prut met alleen Pieters en Manolev, de bank is daar Zonneveld en Kromkamp :eek:
 

DeletedUser

Guest
*5 miljoen:cool:.

Maar ga jij maar eens een clubje voor me noemen:cool:.

Enne, hebben jullie ook altijd dat naar 1 seizoen ineens WKE in de jupiler league zit:eek:?

Ook vaak 3.8 ofzo hooor.

Eh, clubje? Wat wil je doen? Als je geld wilt hebben moet je Man City pakken.

Is die alleen centraal of ook rechts/links?
Centraal heb ik namelijk met Bouma/Maza en Marcelo wel 3 goede voetballers.
Rechts en Links back is alleen prut met alleen Pieters en Manolev, de bank is daar Zonneveld en Kromkamp :eek:

Alleen centraal. Maar als je Galeano eenmaal hebt denk je nooit meer aan die andere koekenbakkers. Bouma is al oud en traag.
 

DeletedUser

Guest
Is die alleen centraal of ook rechts/links?
Centraal heb ik namelijk met Bouma/Maza en Marcelo wel 3 goede voetballers.
Rechts en Links back is alleen prut met alleen Pieters en Manolev, de bank is daar Zonneveld en Kromkamp :eek:

Manolevje! :D
 

DeletedUser22681

Guest
Ook vaak 3.8 ofzo hooor.

Eh, clubje? Wat wil je doen? Als je geld wilt hebben moet je Man City pakken.
Een lager niveau clubje, waar je wat talentjes kunt laten doorstromen naar iets grotere clubs, en waar je tegen de degradatie moet opvechten en over een paar jaar voor promotie kunt vechten.

Alleen centraal. Maar als je Galeano eenmaal hebt denk je nooit meer aan die andere koekenbakkers. Bouma is al oud en traag.
Ik heb hem met Man. City tot rechter centrale verdediger om getraind, gaat ook prima.
 

DeletedUser16768

Guest
Alleen centraal. Maar als je Galeano eenmaal hebt denk je nooit meer aan die andere koekenbakkers. Bouma is al oud en traag.

Haha oke, zal eens kijken of ik hem kan halen.
Heb alleen maar 3 mil (pff waarom zo realistisch in 1x^^). Dus zal hem niet worden gok ik.
 

DeletedUser

Guest
Haha oke, zal eens kijken of ik hem kan halen.
Heb alleen maar 3 mil (pff waarom zo realistisch in 1x^^). Dus zal hem niet worden gok ik.

FM is realistisch, dus wen er maar vast aan :D. Gewoon wat koekenbakkers verkopen, die lopen er genoeg rond bij PSV :D. Koevermans enzo. En dan heb je weer wat geld.

Ik heb hem met Man. City tot rechter centrale verdediger om getraind, gaat ook prima.

Rechtsback bedoel je neem ik aan? Zonde man... Rechter centrale verdediger is ie al.
 

DeletedUser22681

Guest
FM is realistisch, dus wen er maar vast aan :D. Gewoon wat koekenbakkers verkopen, die lopen er genoeg rond bij PSV :D. Koevermans enzo. En dan heb je weer wat geld.



Rechtsback bedoel je neem ik aan? Zonde man... Rechter centrale verdediger is ie al.

ja, dat bedoel ik :eek:.

Maar lescott en Sakho waren gewoon beter.
 

DeletedUser

Guest
Wel beiden linksbenig. Ik zou een van de twee lekker linksback zetten. En Galeano wordt sowieso beter dan Lescott.
 

DeletedUser22681

Guest
Wel beiden linksbenig. Ik zou een van de twee lekker linksback zetten. En Galeano wordt sowieso beter dan Lescott.

daar had ik Kolarov al:cool:.

Ik heb voor pescara gekozen btw.
Verratti is een beest.(Bappos?)
Ik verkoop ff al mijn 26+ lui, voor een leuke uitdaging:).
1.2 miljoen als budget, iemand tips?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16768

Guest
daar had ik Kolarov al:cool:.

Ik heb voor pescara gekozen btw.
Verratti is een beest.(Bappos?)
Ik verkoop ff al mijn 26+ lui, voor een leuke uitdaging:).
1.2 miljoen als budget, iemand tips?

Verratti, zal eens zoeken en op me verlanglijst zetten! :D

Btw USV Hercules - Psv

0 - 12
Me grootste overwinning ooit met FM :D:D
 

DeletedUser16768

Guest
Galeano gehaald voor precies 3 miljoen :).
Ik zet hem de 1ste wedstrijd erin tegen Sc Heerenveen. Wedstrijd eindigt in: 1-0. Doelpunt van Galeano :D.
 
Bovenaan