Flop/Top spelers

DeletedUser69389

Guest
Waarom is Ftype op grijs gegaan?

Voor ons allen een vraag, want alleen hij weet het. Week geleden opeens spoorloos tot vanmorgen met een idiote opmerking wat nog niets duidelijk maakt. Ik weet wel dat hij op 46 incs kreeg en ook daar direct vertrok.
 

DeletedUser73195

Guest
Ftype kreeg afgelopen vrijdagochtend op wereld 46 een massa op zich waar hij niet dodgete, daar hij meende enkel fakes te zullen ontvangen. Dat meldde hij vrij nonchalant op Skype, en daarop was het plots radiostilte. Hij kwam op beide werelden op geel te staan, en niet veel later op beide werelden op barbaar. Heeft dus direct na het voorval van vrijdagochtend zijn account op beide werelden op del gezet: op W50 vermoedelijk vanwege de imagoschade die hij zou krijgen door het debacle op W46.

Tl;dr: sneu as fuck.
 
Reactiescore
1.149
Klopt ja
 

DeletedUser61134

Guest
Man wat een nub dan.

Beste manier op je account op delete te zetten is voor de fun.
Compleet onverwacht, zonder reden of aanleiding.
 

DeletedUser61134

Guest
Topspeler Saté
De eerste slim genoeg om gewoon op delete te gaan ipv inactief te zijn tot je edelvoer word :p
En niet klagen, Snurk! had een hele 2 maand dat Saté inactief was om wat te regelen :eek:
Zodra ik tegen mijn wil moet loggen is het gewoon telaat :p
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Laurens heeft een micropenis;)
 

DeletedUser39679

Guest
Was eigenlijk tegen Vendoux, die heet ook Yoeri en is mijn oude co van w36. Maar natuurlijk, als jij je ook aangesproken voelt, dan mag dat he. :p

Ik ken mijn naamgenoot ook wel redelijk goed hoor:p Was dus ook eerder sarcastisch.
 

DeletedUser73696

Guest
Topspeler Saté
De eerste slim genoeg om gewoon op delete te gaan ipv inactief te zijn tot je edelvoer word :p
En niet klagen, Snurk! had een hele 2 maand dat Saté inactief was om wat te regelen :eek:
Zodra ik tegen mijn wil moet loggen is het gewoon telaat :p

Nou, dan kan je mooi het AF verlaten. Doei.
 

DeletedUser74396

Guest
Zat al tijdje op ander account :p
Dus zo makkelijk ben je me niet kwijt :eek:

Nee, want jij bent het soort zelfvernoemde topper dat altijd van top account tot top account jumpt zonder zelf een account te kunnen laten draaien.
Ik betwijfel of dat wel echt een prestatie is... Vroeger noemden we dat soort spelers farmsletjes al hadden ( en hebben) de sletjes zelf dat meestal niet door.

Anyway...
Ik vroeg me af of deze wereld nog actief was (buiten het front zelf).
Weet iemand of er lege accountjes op deze wereld te vinden zijn? Zoja zijn er meerdere?
Ik en meerdere andere spelers zijn namelijk (zeer inactief en zonder haast) nog een (paar) accountjes aan het zoeken om zonder PP abusen rustig af en toe te kunnen loggen.
 
Bovenaan