Flop/Top spelers

DeletedUser

Guest
nogmaals ik was allang weg daar alleer jullie los gingen op dat account;)

en dat is toen al heel duidelijk gemaakt met shit

je kan je toch niet voorstellen mikee dat jij met aanvallen een speler zoals mij weg zou kunnen spelen:O
dat zou echt ongehoord zijn.

dat zou zoiets zijn alsof een kind van 10 een eurie van een 25 jarige weet te bemachtigen

het is echt wel sneu dat jullie dat telkens aanhalen terwijl het wel heel duidelijk is gemaakt dat dat nooit het geval is geweest, maar wat wel kan hier is dat we elkaar gaan raken.

ben daar best wel voorstander van en dan kunnen we alsnog eens tezamen zien wie er dan zo pro is;)

vertel me waar ik heen moet en ik ga er heen en dan kunnen we wel eens den degens kruisen.

en dan kan je eens laten zien wat je kan zonder grote mond;)

neem krepox mee zou ik zo zeggen meer noobjes meer vreugde:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
7.918
Je mag dan volgens jezelf veel geld hebben, een goede kennis van de Nederlandse taal heb je daarentegen weer niet.
 

DeletedUser

Guest
Je moet het lezen als een gedicht jongens. Deze man is een postmodernist!
 

DeletedUser

Guest
best raar dat je je telkens moet aanmelden, maar het gaat dus nu om bulshit iets waar jullie dus master in zijn en niet om inhoudt , naja noobkes moeten toch iets tastbaars hebben om zich aan vast te houden, das best wel lief om te zien. fantastisch dat je perfect bent in Nederlands, maar dit is tw en als je daar in zuigt dan beter hou je je mondje toe;)


en het zou jullie echt sieren als je in ging op wat gezegd werd en niet afdwaalden van ....
maar goed wat ik al zei noobkes nubkes who gives a shit:)

als je echt niks te zeggen hebt, beter doe je gewoon farmen ofzo, dan doe je nog wat constructiefs

maar dat is iets wat me altijd verbaast heeft hier op tw, als spelers geen drol meer te zeggen hebben , dan gaan ze het hebben over interpunctie en alles wat er mee te maken heeft. ja dat is wat er toe doet dan ben je de kneus die naja vul het zelf maar in;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser64230

Guest
Ik ken jullie direct niet, en ik bak niks van de nederlandse taal. Maar vito, inhoud is in dit geval geen werkwoord en er hoeft echt geen t achter :3 sorry!
 
Reactiescore
7.918
Mondje toe houden? Ook ik heb net als Mike jouw account zitten wegbashen, of je nou speelde of niet het was jouw account. Als er hier dus iemand zijn grote bek moet houden ben jij het wel meneer miljonair.
 

DeletedUser61134

Guest
En Saté is mijn account.
Toch de enige keren dat ik op Saté log is als ik weer een poging doe W45 op delete te zetten.

Als dan Dennis/Davey of Thomas weggespeeld worden is het mijn schuld ook? :p
 
Reactiescore
7.918
Houdt je kop toch eens Rebecca om elke fucking discussie naar jezelf te trekken. Het kan werkelijkwaar niemand een ruk schelen.
 

DeletedUser26151

Guest
Mondje toe houden? Ook ik heb net als Mike jouw account zitten wegbashen, of je nou speelde of niet het was jouw account. Als er hier dus iemand zijn grote bek moet houden ben jij het wel meneer miljonair.

Dus als iemand ergens niet meer speelt en je speelt zijn oude account weg, heb je diegene weggespeeld? Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op en je bent wel echt stom als je dat niet kan inzien. Stel je bent al 2 jaar gestopt op je account en het wordt dan na 2 jaar weggespeeld ben je dus verslagen door diegene, wat een bullshit.
 
Reactiescore
30
De ene bek nog groter dan de andere hier. Vooralsnog ben je gewoon een verwende Hollander of Belg met een computertje en met tijd over als je op dit forumpje zit, en meer niet.
 

DeletedUser73696

Guest
Dus als iemand ergens niet meer speelt en je speelt zijn oude account weg, heb je diegene weggespeeld? Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op en je bent wel echt stom als je dat niet kan inzien. Stel je bent al 2 jaar gestopt op je account en het wordt dan na 2 jaar weggespeeld ben je dus verslagen door diegene, wat een bullshit.

Hij speelde er wel of is gaan rennen ;)
 

DeletedUser73696

Guest
Dan is dat bij jou en de classic toch hetzelfde:D

Ik kon de activiteit niet solo dragen, aangezien de druk constant op mij lag. Dus ik heb besloten te stoppen, omdat dat beter was voor school. Was een week voor jullie massa aangegeven ;)
 

DeletedUser39679

Guest
Ik kon de activiteit niet solo dragen, aangezien de druk constant op mij lag. Dus ik heb besloten te stoppen, omdat dat beter was voor school. Was een week voor jullie massa aangegeven ;)

Je hoort mij ook nooit zeggen dat je niet gestopt bent. Dat is de rest altijd geweest. Maar je ziet nu eigenlijk dat het hetzelfde is als wat Rogier zegt. Rogier heeft ook te kennen gegeven te stoppen en te zijn gestopt.
 
Bovenaan