Flop/Top spelers

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Die QQX is wel een bekende speler toch?
 

DeletedUser75951

Guest
Ben ik al vaker tegengekomen idd. Die Eagle heb ik ook al vaker gezien (als noob dan)
 
Reactiescore
420
Hoeveel LC heeft iedereen nu zo'n beetje? Ik heb de zwaard quest ook gedaan omdat het handig is om te farmen.
 
Reactiescore
420
Mooi das niet verkeerd. Door die quest kon je echt snel LC halen. Aan de ene kant is het zonde want zo leer je iedereen farmen. Aan de andere kant is het positief want je snapt het spel beter en je krijgt wat dorpjes op niveau.
 
Reactiescore
510
Ik zit op 27 lc nu. Wat weinig nog ...
 

DeletedUser

Guest
Ik mis aardig wat spelers van wie ik zeker had verwacht dat ze gingen starten. Misschien zijn ze alsnog begonnen, maar op het AF zijn in ieder geval nergens te bekennen.
 
Reactiescore
510
Je zou toch maar al een paar weken vakantie hebben :D
 
Reactiescore
510
Hihi, er zijn mensen die nog langer moeten :D
 

DeletedUser73749

Guest
Ja, dat zijn de pestkopjes.

Nee, ze worden in de luren gelegd door InnoGames waardoor ze al hun troepen kwijtraken.

Zie de volgende pm-wisseling hahahahaha:
Rhyperior 25.06.16 14:05
Waarom ben je zo hard bezig met spiken?

rickvanb 25.06.16 14:18
Ik snap niet wat je bedoelt, sorry.

Rhyperior 25.06.16 14:19
Ondersteuning sturen naar barbarendorpen zodat mensen hun farms doodlopen, ik vroeg me af waarom je dat deed

rickvanb 25.06.16 14:21
Ik moest barbarendorpen toch ondersteunen?

Rhyperior 25.06.16 14:21
Van wie?

rickvanb 25.06.16 14:21
Dat moest van de tutorial?

Rhyperior 25.06.16 14:23
Ja 1 speertje ofzo, zodat je weet hoe je je troepen weg moet sturen. Hahaha

Nu gaan toch al je troepen dood op deze manier?

rickvanb 25.06.16 14:24
Ja, vond het al zo zonde... Maar dorpje lag dicht bij me dus wilde hem wel beschermen zodat ik hem later misschien kan overnemen.
 
Reactiescore
30
Zo zie je maar. Gelijk weer afschaffen die tutorials. Met zo'n tutorial kun je geen tactiek leren aan nieuwe spelers. Daarbij is de huidige tutorial redelijk gericht op een LC-start, terwijl het voor (meestal solo spelende) beginners misschien wel beter is om een GS/def start te doen.
 
Bovenaan