Flop settings

Reactiescore
0
Dit zijn oprecht geen classic waardige settings, Is toch niks aan dit barbaren edelen en 15 dorpen hebben voor je kan aanvallen.
 
Reactiescore
47
Iig wel weer iets waar een nieuwe tactiek voor bedacht moet worden haha, achja ik ben al blij dat er geen PA functies op deze wereld zitten
 
Reactiescore
140
Iig wel weer iets waar een nieuwe tactiek voor bedacht moet worden haha, achja ik ben al blij dat er geen PA functies op deze wereld zitten
Je kan volgens mij nog veel meer instellingen bedenken maar dit is beetje overdreven. :p
 
Reactiescore
93
Ik vind dit als speed speler opzich wel leuk, is weer eens iets nieuws op een normale wereld. Maar ik snap dat sommige mensen dit ook niet leuk kunnen vinden haha
 
Reactiescore
338
classics zijn er om af te wijken van normale speelwerelden. Dat is hier toch duidelijk gelukt?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
neen ze zijn er om klassieke instellingen terug te brengen, en dit is zeker geen klassieke instelling
 
Reactiescore
93
Dat is al lang niet meer tho? No haul is niet echt een klassieke instelling zover ik weet, en bijna elke classic de laatste jaren was no haul. Classic is er gewoon voor spelers die tegen PP abuse zijn
 
Reactiescore
1
Als je houdt van de speedrondes waar je met een niveau 4 dorp begint (9.995 punten), is dit wel een wereld voor je. Ik vind het maar niks en zeker voor een classic.
 
Reactiescore
93
Ik hou van alle speedwerelden haha
 
Reactiescore
47
Kon geen leuk verkleinwoord voor NZ bedenken, allemaal hetzelfde toch joh haha :p

En net 2 dagen weer ja haha, altijd even de nieuwe Classic bekijken
 
Reactiescore
470
Dat is al lang niet meer tho? No haul is niet echt een klassieke instelling zover ik weet, en bijna elke classic de laatste jaren was no haul. Classic is er gewoon voor spelers die tegen PP abuse zijn
dit is ook enkel omdat de playerbase geleidelijk aan een stukje ouder word en de meeste geen tijd, noch zin hebben om de hele dag hersenloos te farmen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Reactiescore
2.369
Bovenaan