FlagManager

Warre

Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
893
FlagManager (t12589816)

Auteur: @warre

Werkt op pagina: Overzichten -> ontwikkeling

Functiebeschrijving script:

Dit script moet je activeren wanneer je in Overzichten -> ontwikkeling bent en in de juiste groep. Het script zal enkel vlaggen plaatsen / verwijderen van dorpen die in deze groep staan.

VLAGGEN PLAATSEN
Onder het tabblad "Vlaggen plaatsen" vind je bovenaan informatie ivm vlaggen over je dorpen alsook de mogelijkheid om te bepalen of dorpen die reeds een vlag hebben ook een nieuwe vlag mogen krijgen. Daar onder vind je een tabel waarin alle vlaggen staan van je account die nog geplaatst kunnen worden. Je kan hier ingeven hoe veel vlaggen van welke soort er geplaatst moeten worden op volgende manieren:
  • Door handmatig een aantal in te typen in het tekstvak
  • Door op het getal tussen haakjes te klikken achter het tekstvlak, dan wordt het tekstvak automatisch ingevuld met de maximum waarde
  • Door op "Alle" te klikken bij een bepaald soort vlag, dit zal eigenlijk voor jou op de getallen tussen haakjes klikken voor die soort vlag beginnende bij de hoogste vlag
  • Door op "Alle" te klikken helemaal bovenaan in de tabel, dit zal voor jou op alle andere "Alle" linkjes klikken van boven naar beneden die dan op hun beurt werken zoals in het vorige puntje beschreven
Het script zorgt er automatisch voor dat je niet meer vlaggen kan aangeven dan dat er vlaggen geplaatst kunnen worden. In bovenstaand screenshot zal je dus maximaal 15 vlaggen kunnen aangeven. Klaar met aanduiden ? Klik op de "Vlaggen plaatsen" knop, deze zal veranderen in een grijze knop met een teller, dit wilt zeggen dat het script bezig is met de vlaggen te plaatsen. Sluit de pagina niet en wacht rustig af tot de pagina automatisch herladen wordt en het nieuwe overzicht geladen is. Vlaggen geplaatst!

VLAGGEN VERWIJDEREN
Ook bij het "Vlaggen verwijderen" zal er bovenaan een overzicht worden getoond van het aantal dorpen met een vlag en het aantal vlaggen die verwijderd kunnen worden. Het verschil daarin zit hem bij vlaggen die minder dan 24 uur geleden geplaatst zijn en dus nog niet verwijderd kunnen worden. Om te bepalen welke vlaggen je wilt verwijderen moet je de vinkjes bij deze vlaggen aanduiden, dit kan op 3 manieren:
  • Het vinkje rechtsteeks bij de juiste vlag en juiste level aanklikken
  • Het vinkje bij een vlaggensoort vooraan aanvinken waarop alle vinkjes in die rij worden aangevinkt
  • Het vinkje bovenaan in de tabel aanvinken waarop alle vinkjes van heel de tabel zullen worden aangeduid
Klaar met aanvinken ? Klik op de "Vlaggen verwijderen" knop, deze zal veranderen in een grijze knop met een teller, dit wilt zeggen dat het script bezig is met de vlaggen te verwijderen. Sluit de pagina niet en wacht rustig af tot de pagina automatisch herladen wordt en het nieuwe overzicht geladen is. Vlaggen verwijderd!

Note: Inwonersaantal vlaggen kunnen vaak niet verwijderd worden, toch worden ze weergegeven bij vlaggen die verwijderd kunnen worden maar wanneer het script ze probeert te verwijderen lukt dat niet. Aan het einde zal het script je zeggen hoe veel vlaggen hij niet heeft kunnen verwijderen.

ScriptCode:
PHP:
javascript: /* @name: FlagManager @author: Warre @description: Manage flags on your account */
$.getScript('https://swtools.be/quickbar/FlagManager.js'); void (0);
Note: Het script wordt opgehaald van mijn server omdat het te groot is om rechtstreeks in snellijst te zetten.

Enjoy!

W.

DeletedUser70435

Guest
@warre hij doet het niet meer. Als ik op het script klik opent er niks. Heeft het voorheen altijd gedaan. Opera.

DeletedUser71679

Guest
het lijkt me dat het ssl certificaat verlopen is
warre zal dit even moeten verlengen dus zal binnen kort wel online weer zijn

Laatst bewerkt door een moderator:

Warre

Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
893
Klopt, SSL certificaat is verlopen. Het probleem is dat de methode die ik altijd gebruikte om deze te verlengen niet meer lijkt te werken, en de 2 andere methodes die mijn web panel aanbied geven beiden errors. Mijn kennis van server zaken is behoorlijk laag en ik krijg het niet in orde, had er vandaag een uur tijd voor uit getrokken en sta werkelijk geen stap verder. Heb momenteel ook niet veel tijd om er nog meer opzoek werk in te steken :(

Moest er iemand zijn die hier wat meer ervaring in heeft mag die mij altijd aanspreken ^^

Duckje

Teamleden
Tribal Wars Team
Community Manager
Reactiescore
1.943
Voordat we hier betalingen gaan uitvoeren voor SSL certificaten er komt in de toekomst hier een implentatie van in-game. Deze is nu in elk geval al gedocumenteerd en goedgekeurd. Het zou dus niet heel lang meer mogen duren.

DeletedUser71679

Guest
@ warre

ik zou ze voor je kunnen hosten krijg je gewoon toegang tot de map waar het in staat het is niet op de database van twscripts omdat die ook nog geen ssl heeft maar op een geheel andere site waar als het goed is geen data verkeer limit op

mocht je belang hebben geef het dan aan kan best wat scriptjes hosten voor je

Warre

Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
893
Voordat we hier betalingen gaan uitvoeren voor SSL certificaten er komt in de toekomst hier een implentatie van in-game. Deze is nu in elk geval al gedocumenteerd en goedgekeurd. Het zou dus niet heel lang meer mogen duren.
SSL certificaten zijn niet pet definitie betalend hoor. Ik heb altijd prima gratis certificaten gehad via Let’s Encrypt. Om een of andere reden werd er echter geadviseerd om die plug-in van Let’s Encrypt te verwijderen en een andere te gebruiken. Die anders geeft dus allemaal errors en daarom krijg ik het niet in orde...

Eneuhh heeft inno nu weet al een ideetje geript van me :$

Super wel dat ze het ingame willen maken, ze kunnen veel verder gaan dan scripters (zoals meerdere vlaggen in 1 keer plaatsen ipv 1 voor 1). Hopelijk implementeren ze het wel beetje deftig (kuch kijk gewoon bij mij af kuch)

Thx ook om dit gewoon te melden. Is de erste keer dat dit gebeurt volgens mij. Al zou het nog veter geweest zijn als ik het wist voor ik men tijd er in stak hehe

@ warre

ik zou ze voor je kunnen hosten krijg je gewoon toegang tot de map waar het in staat het is niet op de database van twscripts omdat die ook nog geen ssl heeft maar op een geheel andere site waar als het goed is geen data verkeer limit op

mocht je belang hebben geef het dan aan kan best wat scriptjes hosten voor je
Bedankt voor het aanbod maar is niet nodig. Mijn server moet zoiso weer in orde (ook voor non tw gerelateerde dingen) en voor een aantal privé scripts die ik zoiso nergens anders wil hosten. Deze 2 kleine scripts kunnen even goed gehost worden bv dropbox. Als ik eens tijd heb zal ik dat misschien tijdelijk doen...

DeletedUser71679

Guest
helemaal goed warre
mocht je geen tijd hebben wil ik ze ook wel voor je op dropbox zetten geen probleem wil graag helpen :)

Warre

Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
893
Alles zou weer moeten werken :)

Heb maar ineens heel men VPS opnieuw geinstalleerd, heeft redelijk lang geduurd gezien ik alles moest uitzoeken omdat ik er amper iets van ken(de). Maar momenteel lijkt het dat alles, inclusief SSL certificaten goed staan! Sorry voor het wachten, maar er was dan ook gewoon echt niemand die me een handje wou helpen :(

Reactiescore
0
Ik vond het een heel erg fijn script wat goed werkte. Je kon specifiek aangeven of vlaggen overschreven moesten worden of niet. Dat kan volgens mij niet met de ingame functie. Of zie ik dat verkeerd? Mocht het binnen de mogelijkheden vallen, zou deze dan aangepast kunnen worden zodat deze weer functioneert?

Reactiescore
945
Ik vond het een heel erg fijn script wat goed werkte. Je kon specifiek aangeven of vlaggen overschreven moesten worden of niet. Dat kan volgens mij niet met de ingame functie. Of zie ik dat verkeerd? Mocht het binnen de mogelijkheden vallen, zou deze dan aangepast kunnen worden zodat deze weer functioneert?
Je kunt dit dmv dynamische groepen ook bewerkstelligen.

Reactiescore
0
Je kunt dit dmv dynamische groepen ook bewerkstelligen.
Je bedoeld allemaal groepen maken voor de verschillende vlaggen? Heeft niet mijn voorkeur. Dan zou ik voor elk type vlag (die ik gebruik) een aparte dynamische groep moeten maken. Het stikt bij mij nu al van de groepen :|

Warre

Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
893
Als je wilt overschrijven kan je ze allemaal weg doen (staat een verwijder link in tw hun pop-up) en dan nieuwe zetten.

Als je niet wilt overschrijven kan je vgm gewoon nieuwe vlaggen zetten zonder eerst te verwijderen. Dan overschrijft die niks.

Probeer het eens zou ik zo zeggen. Het is in elk geval sneller ;)

Warre

Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
893
@hardcored

Ik heb een update voor dit script doorgevoerd, vgm zou het nu terug moeten werken. Script update normaal automatisch dus zou meteen moeten werken ;)