Fix gefeliciteerd

  • Topicstarter Deleted User - 487957162
  • Startdatum

Deleted User - 487957162

Guest
Zwaar verdiend, gefeliciteerd. Pure klasse de wereld winnen op zo’n manier! Ik doe het jullie niet na. Onderliggende partij, geen capabele leiding en toch weten te winnen. Respect naar alle FIX spelers.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Reactiescore
1.365
Ik wil vooral mijzelf bedanken voor de uitmuntende prestatie op deze wereld! Ik heb me echt in het zweet gewerkt voor mijn account en mijn stam enzo!
En vooral iedereen ondersteund in de moeilijke eindstrijd! Daarnaast wil ik ook @Calamus Incendium bedanken voor het eerlijk verliezen! Maarja, er kan maar 1 de beste zijn en dat ben ik alleen! Bedankt weer jongens! Nu kan ik weer een wereldoverwinning op mijn account neerzetten!
 
Reactiescore
106
Allemaal prettige feestdagen toegewenst!, ook de kalkoen gaat de Kerst niet halen dit jaar. ;)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.237
Reactiescore
1.530
Dankjewel, getuigt van grote klasse. Ik zal de wereldwinst van wereld 74 dan ook zeker in mijn handtekening zetten, om nog maar niet te beginnen over de bijzondere gevechten die geleverd zijn op dit account, de koning der snips en maar liefst 3 verdedigers van de dag awards (waarmee ODD plek 10 is behaald)........
 
Reactiescore
766
Gefixiciteerd!
 
Reactiescore
1.380
Grtz met deze grandioze overwinning Fix en dat je deze speelstijl mee mag nemen in de vele werelden die nog volgen.

Kan niet anders zeggen dat jullie het top gespeeld hebben. Niks aan af te dingen.
 
Reactiescore
2.878
Bovenaan