Fix en afspraken

Reactiescore
853
Ga jij nog maar even illegale dingen doen. Ik wil de bewijzen, heb ze intern gevraagd. zeggen dat deze er niet zijn. Ik wacht af op Ajacied (al 4 dagen) dus ik wil niks doodzwijgen. ik wil het oplossen.
Nouja mocht jij banden met duckje hebben kun je hem er wellicht op wijzen dat hij accounts bant zonder reden. Wij zouden een premium beurs script hebben, echter heeft niemand die ;)

En ja, wacht maar op bewijzen die er niet zijn terwijl je stamgenoot net doodleuk zegt dat het zo is. Vooral je kop in het zand blijven steken.
 
Reactiescore
743
Nouja mocht jij banden met duckje hebben kun je hem er wellicht op wijzen dat hij accounts bant zonder reden. Wij zouden een premium beurs script hebben, echter heeft niemand die ;)

En ja, wacht maar op bewijzen die er niet zijn terwijl je stamgenoot net doodleuk zegt dat het zo is. Vooral je kop in het zand blijven steken.

Ik wil het zien met eigen ogen. Klaar.

Niet zo met modder gooien jij!

Maar mama... ='( jij doet dat ook zo graag :( wat jij mag, mag ik ook :c
 
Reactiescore
1.278
Wat een flauwe hap van de Fix leiding. Kom op het bewijs is er, dat wordt hier zelf door abuser gezegd en nu is alles ineens foetsie. Voor de rest is gold een speler waarmee je zelf samenwerkt dus die berichten opvragen lijk mij niet zo lastig, zeker omdat jouw kant fout zit ... kan je toch wel wat moeite voor doen om alles uit te zoeken?

Ontzettend kinderachtig.
 
Reactiescore
853
Wat een flauwe hap van de Fix leiding. Kom op het bewijs is er, dat wordt hier zelf door abuser gezegd en nu is alles ineens foetsie. Voor de rest is gold een speler waarmee je zelf samenwerkt dus die berichten opvragen lijk mij niet zo lastig, zeker omdat jouw kant fout zit ... kan je toch wel wat moeite voor doen om alles uit te zoeken?

Ontzettend kinderachtig.
Doe niet zo mal he
 
Reactiescore
3.452
Een like voor Kingsdorp,wonderen zijn de wereld nog niet uit:eek:
 
Reactiescore
1.278
Reactiescore
743
Wat een flauwe hap van de Fix leiding. Kom op het bewijs is er, dat wordt hier zelf door abuser gezegd en nu is alles ineens foetsie. Voor de rest is gold een speler waarmee je zelf samenwerkt dus die berichten opvragen lijk mij niet zo lastig, zeker omdat jouw kant fout zit ... kan je toch wel wat moeite voor doen om alles uit te zoeken?

Ontzettend kinderachtig.

Hoeveel keer moet ik al melden dat ik AL 4 VERDOMDE DAGEN achter deze kutactie aanzit? ik keur het echt niet goed. maar hier op een AF komen zijken terwijl de oplossing in pm gestuurd is, waar die nu opeens "wel" mee akkoord is doet mijn bloed koken.
 
Reactiescore
967
Waarom blijf je het aspect dat Ajacied als eerste voorwaardes schendt steeds negeren? En dan mij verwijten dat ik maar op sommige zaken reageer. :rolleyes:
De pot verwijt de ketel...

Omdat wij tevens nog steeds op een bevestiging hiervan wachten, schijnbaar is het voor Fix teveel moeite om dergelijke dingen zelf te regelen en verschuilen ze zich maar achter het feit dat het nog niet bewezen is. De tegenpartij beweert dat er geen voorwaarde geschonden is, jullie komen niet met tegenbewijs? Hoe lastig kan het zijn om je geloofwaardigheid te verdienen? Of is dat niet waar jullie achterna zitten?
 

DeletedUser78702

Guest
Ja het is duidelijk welke kant jullie hebben gekozen, het bewijs moet altijd maar van 1 kant komen :)

https://gyazo.com/3fbe8e2a931c5a62d03cadb01f361d67
https://gyazo.com/f0778fccd2d8945d761bb2f941383109

Voor de rest heb ik nog wat doorgestuurde pm's van Gold tussen hem en Ajacied, maar die kan ik helaas niet lezen omdat we geblokkeerd zijn. Ik veronderstel dat je op deze pm's toch weer iets aan te merken zal hebben.

Begrijp me niet verkeerd, ik keur niet goed hoe Gold hierop heeft gereageerd, maar lijkt me toch duidelijk dat Ajacied als eerste een misstap begaat.
 
Reactiescore
967
@Vetus Bellator Daar is je bewijsmateriaal, schijnbaar had je stamgenoot dit al sinds gister in de inbox staan. Echter blijkt de communicatie binnen Fix niet zo goed, want anders had Fix ook wel van die NAP van Gold en Ajacied afgeweten lijkt mij:rolleyes:
 

DeletedUser78702

Guest
@slizz
lekker inhoudontwijkend antwoord
Ik wou Ajacied de tijd geven zich te verdedigen, wat die en de rest al 5 dagen zit te roepen. Nu kom ik met bewijs, is het weer niet goed o_O
 
Reactiescore
967
Nja ik zou niet weten hoezo ik hier inhoudelijk op in zou moeten gaan. Dus ajacied blijkt ook gelogen te hebben, keurt dat de stab van Gold goed? Nee, absoluut niet. Ik blijf erbij dat jij profiteert van het schenden van een NAP en hierbij dus van een stab. Dan mag je nog wel met je goede aanboden gekomen zijn, maar ondertussen liepen de aanvallen gewoon door wat niet door de beugel kan.

De enige post waar ik me een beetje in kan vinden is die van Vetus over een 3-daagse NAP tot nu toe, maar hier is nog geen werk van gemaakt(zal door beide partijen komen)
 

DeletedUser78702

Guest
Nja ik zou niet weten hoezo ik hier inhoudelijk op in zou moeten gaan. Dus ajacied blijkt ook gelogen te hebben, keurt dat de stab van Gold goed?
Heb ik dat ooit beweerd? Nee, absoluut niet.

Ik blijf erbij dat jij profiteert van het schenden van een NAP en hierbij dus van een stab. Dan mag je nog wel met je goede aanboden gekomen zijn, maar ondertussen liepen de aanvallen gewoon door wat niet door de beugel kan.
Deze mag je nog 1000x herhalen, ik ga zelfs de moeite niet meer doen om mijn antwoord nogmaals te herhalen. Scroll eventjes naar boven en je weet hoe ik hierover denk :)

Lekker gemakkelijk nu er bewijs is dat Ajacied als eerste voorwaardes schendt, dit gewoon rustig wordt genegeerd.

EDIT:
Het verhaal van Gold zou ook op het AF komen, dan hebben jullie hopelijk een duidelijke inkijk op een 2e kant van het verhaal. Want tot nu toe is dit meer een lik het holletje van Ajacied en bash Abuser topic.
 

Deleted User - 24028

Guest
Ja het is duidelijk welke kant jullie hebben gekozen, het bewijs moet altijd maar van 1 kant komen :)

https://gyazo.com/3fbe8e2a931c5a62d03cadb01f361d67
https://gyazo.com/f0778fccd2d8945d761bb2f941383109

Voor de rest heb ik nog wat doorgestuurde pm's van Gold tussen hem en Ajacied, maar die kan ik helaas niet lezen omdat we geblokkeerd zijn. Ik veronderstel dat je op deze pm's toch weer iets aan te merken zal hebben.

Begrijp me niet verkeerd, ik keur niet goed hoe Gold hierop heeft gereageerd, maar lijkt me toch duidelijk dat Ajacied als eerste een misstap begaat.
Hmm als er inderdaad lijnen waren afgesproken en ajacied zich daar niet aan gehouden heeft is dat uiteraard ook niet netjes.Heeft Gold ajacied daarop aangesproken en zo geprobeerd dit dorp dat voor hem was terug te krijgen ?
Of heeft die er niks van gezegd en vervolgens maar gewoon aangevallen ? En hoe verklaar je dat het dorp al 7 dagen geleden geedelt werd en hij pas 3/4 dagen geleden plots aan viel ?
Dat laatste ziet er namelijk niet uit als een actie ter vergelding op een dorp dat genomen is terwijl dat niet mocht maar eerder een gecoordineerde actie samen met Fix (gecoordineerd in de zin van aankomst tegelijk voor er weer naar men kop geslingerd wordt dat ik beweer dat jullie hem verplicht hebben).

Heb ik dat ooit beweerd? Nee, absoluut niet.

Deze mag je nog 1000x herhalen, ik ga zelfs de moeite niet meer doen om mijn antwoord nogmaals te herhalen. Scroll eventjes naar boven en je weet hoe ik hierover denk :)

Lekker gemakkelijk nu er bewijs is dat Ajacied als eerste voorwaardes schendt, dit gewoon rustig wordt genegeerd.

EDIT:
Het verhaal van Gold zou ook op het AF komen, dan hebben jullie hopelijk een duidelijke inkijk op een 2e kant van het verhaal. Want tot nu toe is dit meer een lik het holletje van Ajacied en bash Abuser topic.
Niemand basht jou man ;) Iedereen wijst je er gewoon terecht op dat je geprofiteerd hebt / momenteel profiteert van een stab actie van een BG van je. Meer zelfs ik durf hier beweren dat zonder die stab je het eerste dorp dat je wist te veroveren niet had kunnen pakken en mogelijk zelfs geen enkel dorp had kunnen pakken. Noobje ^^
 

DeletedUser78702

Guest
En hoe verklaar je dat het dorp al 7 dagen geleden geedelt werd en hij pas 3/4 dagen geleden plots aan viel ?
Dat laatste ziet er namelijk niet uit als een actie ter vergelding op een dorp dat genomen is terwijl dat niet mocht maar eerder een gecoordineerde actie samen met Fix (gecoordineerd in de zin van aankomst tegelijk voor er weer naar men kop geslingerd wordt dat ik beweer dat jullie hem verplicht hebben).
Het antwoord daarop kan je terugvinden in de eerste pm. Hij werd gecontacteerd door een Fix. dat we op Ajacied gingen en of hij wou meedoen. Ipv te vermelden dat hij een NAP had, besluit hij mee te doen omdat hij in zijn ogen recht had op dat onterecht geedeld dorp van Ajacied. Vandaar de late timing.
Logisch dat ze samen met ons aankomen, wij vallen gewoon dagen aan een stuk aan. Kan wel eens zijn dat er dan wat aanvallen overlappen ja haha :D

Meer zelfs ik durf hier beweren dat zonder die stab je het eerste dorp dat je wist te veroveren niet had kunnen pakken en mogelijk zelfs geen enkel dorp had kunnen pakken. Noobje ^^
Ik zelf durf dan weer beweren van wel, helaas zullen we dat nooit weten. Gewaagde uitspraak wel, zeker omdat er pas dorpen veroverd werden vanaf het account onder vv lag :engel:
 

DeletedUser75965

Guest
Ik heb Fix nogmaals via pm gevraagd om interactief te praten.

Ik zal mijn voorstel aanpassen naar: alle dorpen teruggeven en 2 weken nap (ALS ik kan aantonen dat er een duidelijk stab heeft plaatsgevonden en ALS ik kan aantonen dat Abuser wist van de nap, wist van de stab en hier gebruik van heeft gemaakt.

Jullie blijven dan het voordeel van een enorm troepenverlies houden, wat mij een prachtige winst lijkt uit een stab.

@ Abuser, met dit voorstel heb jij ook direct de kans om te bewijzen dat je dorpen van mij kunt pakken ipv een vv die speelt vanwege de stab. Durf je dit aan?
 
Bovenaan