Fix en afspraken

Reactiescore
1.075
Tippey mouse had er zich nooit kunnen vestigen zonder toestemming van Bram , Tevens was die nap toen afgesloten met de voorwaarde dat Real Fix ging aanvallen.
Dus al 2 schendingen van de nap door REAL vooral door Bram aangezien deze de leiding had overgenomen toen dave er vertrokken was.
Dat deze bram de nap opzegde en binnen de opzegtermijn al aanviel mag ook niet verbazen.
En deze nieuwe stab verbaast me totaal ook niet , ook al zit de speler niet in fix werkt er wel actief samen mee.


Begrijpend lezen is niet eenvoudig. Overigens kwam eerst dave naar fix aanhuppelen op bij ons te komen, waarna er plots een nap met qua was en hij zich ging laten internen. Hier was bram het niet mee eens en heeft hierop geanticipeert. Hoe zou jij het vinden als er plots een vijandelijke stam in je stamcluster komt internen ? Zou je ook zeggen ach doe maar?
Verder heeft Abuser netjes de nap met ajacied opgezegd en ging hij er vanuit dat ook Gold dit ging doen wat me logisch lijkt.
Dat abuser heeft geanticipeert op zijn aanvallen verklaart dat ook.
Ajacied doet echter alsof gold de enige is die toen nog aanviel, wat uiteraard ook compleet niet klopt. Zelfs vandaag komen er nog steeds aanvallen toe van mezelf.
Overigens wil ik ook even wijzen naar de oorspronkelijke stab van Ajacied nu we toch bezig zijn.
Ajacied speelt al sinds hij 2 dorpen heeft als deffbunker voor dave mustaine. Waarna hij plots samenwerktte met Fix. Tegen mustaine. Stab stab?
 

DeletedUser71240

Guest
Waarom lees ik dit kortzichtige, eenzijdig perspectief geschreven dagboek eigenlijk? :(

"Lief dagboek,

Ik meld me nooit op het AF. Maar ik heb me nu eens een verhaal, dat wil je niet weten! Ik pak stukjes uit PM's die dit verhaal kunnen bekrachtigen. De gaten merken ze toch niet. Ben ik even blij dat nu de VV bij mijn meesters ligt, Fix nog even in een kwaad daglicht wordt geplaatst. Een inner geluksmomentje! Nu ga ik slapen. Bedankt dat je er altijd voor me bent, lief dagboek. Xxx Bart"
 

DeletedUser75965

Guest
ha grappig stukje Dionny.

Ik weet dat er stukken missen, dat heb ik direct aangegeven. Elk gat kan opgevuld worden. Van elk bericht staat ook de datum en tijd vermeld dat het bericht is gestuurd. Dit lijkt me wel genoeg om duidelijk te laten zijn dat Abuser op zijn minst wist van de stab en hier op zn minst gebruik van heeft gemaakt. Vermoedelijk natuurlijk ook zelf aangestuurd, maar bewijzen valt dat natuurlijk nooit. Feit dat het gebeurd na een mislukte massa van Abuser en zn stammies maakt dit natuurlijk wel erg aannemelijk.

Ik zal voor jullie dan na mn werk de clears en edels van GoldRulez hier plaatsen, wacht hier even rustig op voor wederom te zeggen dat die er nooit zijn geweest.

Van Bram begrijp ik het ook redelijk dat hij heeft aangevallen, heb ik hem ook gezegd.
Wat mij stoort aan deze actie is dat hij zelf graag op Dave wilde aanvallen en niet op Pjvo, maar dat hij 2 dagen later toch van keuze veranderde en Pjvo aanviel.
Hij zei mij zelf dat Fix hem in het nauw had gedreven. Als 'in het nauw drijven' (Bram zn woorden) niet hetzelfde is als onder druk zetten om een nap te schenden dan weet ik niet hoor..

":Ajacied doet echter alsof gold de enige is die toen nog aanviel, wat uiteraard ook compleet niet klopt."
Op het moment dat GoldRulez begon aan te vallen liepen er nog 8 random aanvallen, waarvan meeste op safe en waarvan er al 6 gescout waren door de torens als kleine aanval.
Na 200+ aanvallen, 50+ edels en de meeste frontclears van Abuser gesloopt denk ik dat er wel gesteld kan worden dat de aanvallen op dat moment over waren ja.

Voor spelers die wel begrijpend kunnen lezen zal het denk ik ook gewoon duidelijk zal zijn dat dit een overduidelijke, doordachte en gecoördineerde stab is van zowel GoldRulez als Abuser.
 

DeletedUser77704

Guest
ha grappig stukje Dionny.

Ik weet dat er stukken missen, dat heb ik direct aangegeven. Elk gat kan opgevuld worden. Van elk bericht staat ook de datum en tijd vermeld dat het bericht is gestuurd. Dit lijkt me wel genoeg om duidelijk te laten zijn dat Abuser op zijn minst wist van de stab en hier op zn minst gebruik van heeft gemaakt. Vermoedelijk natuurlijk ook zelf aangestuurd, maar bewijzen valt dat natuurlijk nooit. Feit dat het gebeurd na een mislukte massa van Abuser en zn stammies maakt dit natuurlijk wel erg aannemelijk.

Ik zal voor jullie dan na mn werk de clears en edels van GoldRulez hier plaatsen, wacht hier even rustig op voor wederom te zeggen dat die er nooit zijn geweest.

Van Bram begrijp ik het ook redelijk dat hij heeft aangevallen, heb ik hem ook gezegd.
Wat mij stoort aan deze actie is dat hij zelf graag op Dave wilde aanvallen en niet op Pjvo, maar dat hij 2 dagen later toch van keuze veranderde en Pjvo aanviel.
Hij zei mij zelf dat Fix hem in het nauw had gedreven. Als 'in het nauw drijven' (Bram zn woorden) niet hetzelfde is als onder druk zetten om een nap te schenden dan weet ik niet hoor..

":Ajacied doet echter alsof gold de enige is die toen nog aanviel, wat uiteraard ook compleet niet klopt."
Op het moment dat GoldRulez begon aan te vallen liepen er nog 8 random aanvallen, waarvan meeste op safe en waarvan er al 6 gescout waren door de torens als kleine aanval.
Na 200+ aanvallen, 50+ edels en de meeste frontclears van Abuser gesloopt denk ik dat er wel gesteld kan worden dat de aanvallen op dat moment over waren ja.

Voor spelers die wel begrijpend kunnen lezen zal het denk ik ook gewoon duidelijk zal zijn dat dit een overduidelijke, doordachte en gecoördineerde stab is van zowel GoldRulez als Abuser.

Hoe vaker je praat van een bewuste stab vanuit Abuser des te minder kan ik je serieus nemen zonder bewijs van clears en edels van massa. Of ga je hebben over dorp waarmee je afspraak verbrak bij Goldrulez? En hem dus toekwam volgens jullie eigen afspraken?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78702

Guest
Normaal gezien hou ik me afzijdig van het AF, maar aangezien er hier onterechte beschuldigingen worden gezwierd, neem ik toch even de tijd om te reageren.
Jammer dat we ingame beschuldigd worden van stabber, uitgescholden voor loser en geblokkeerd worden om daarna dit op het AF te moeten lezen. Met als gevolg, alle internet hooligans die hier maar al te graag opspringen. Soit, so be it.

Even inhoudelijk:
1. Wij hebben onze NAP opgezegd, netjes opzegtermijn gerespecteerd en beginnen aanvallen. Er is vanuit Fix. (lees: NIET ABUSER) een pm gestuurd naar omliggende leden (zoals GoldRuleZ) om mee te doen, niet wetende van een NAP tussen Gold en Ajacied. Gold heeft dit ook nooit vermeld aan Fix. (WEL aan Abuser). In plaats van te melden dat hij niet kan meedoen omwille van de NAP, begint hij uit eigen initiatief fakes te gooien omdat Ajacied ook al voorwaarde had geschonden met in het gebied van Gold te edelen of zoiets, daar weet ik het fijne niet van.
Die fakes konden wij wel relativeren, Ajacied logischerwijs minder. Maar toen Gold ons daarna een pm naar ons stuurde, dat hij dat dorpje in zijn gebied heeft proberen terug te edelen, hebben wij hem dan ook direct verplicht NAP aan te bieden aan Ajacied omdat hij gewoonweg stabt. Staat los van het feit of Ajacied daarvoor voorwaarden heeft geschonden of niet, een stab beantwoord je imo niet met een stab.
Gold heeft dus NAP aangeboden en kosten voor dat dorp worden logischerwijs vergoed.

2. Als je spreekt over een kata oorlog, is overdrijven een understatement. Er is per ongeluk door een MB 1 lvl van hoofdgebouw naar beneden gekatapulteerd, NAP aangeboden voor dat dorp. Niet overdrijven :)

3. Je beweert dat wij rechtstreeks hebben geprofiteerd van de fakes van Gold. Dat moet je me even uitleggen, wij hebben er totaal niet op geanticipeerd, iets achter getimed of dergelijke. Het dorp waar clears van hem op liepen, ligt buiten ons gebied en hebben wij zelfs nooit aangevallen.

4. Je wilt een vergoeding omdat je op 'alles negeren' hebt geduwd en zo vergeten bent te dodgen. Dit vind ik nog steeds even belachelijk als de eerste keer dat ik het hoorde, dus gaan wij ook zeker niet op ingaan.

Verdere vragen? Ik hoor het graag.

Groetjes,
Stabuser
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78702

Guest
ha grappig stukje Dionny.
Voor spelers die wel begrijpend kunnen lezen zal het denk ik ook gewoon duidelijk zal zijn dat dit een overduidelijke, doordachte en gecoördineerde stab is van zowel GoldRulez als Abuser.

De beschuldigingen blijven maar komen :( Hoeveel keer moet ik nog zeggen dat Gold uit eigen initiatief heeft gehandeld, nadat die vond dat jij hem eerst naaide.
Als je dit een gecoördineerde stab van ons gaat blijven noemen, zonder bewijs te leveren nadat ik dit al meermaals heb gevraagd, kunnen we je gewoon niet serieus nemen.

Je zegt letterlijk dat wij bewust stabben, want dat is logisch als je clears doodloopt. Dat zijn hele rare redeneringen die je maakt.

PS: Een massa is niet per se mislukt als je clears doodloopt, maar dat terzijde.
 

DeletedUser75965

Guest
@ Abuser.

1) Jullie doen een massa (met hulp van stam). In mijn ogen is het niet meer dan normaal dan je dan ook verantwoordelijkheid neemt voor te zorgen dat spelers met een nap NIET mee doen. Je geeft zelf aan dat je wist van het nap. Je bent direct op de hoogte gebracht toen deze geschonden werd en je bent 4 uur later zelf begonnen met aanvallen toen je deze PM las. Of dit nou gepland was of niet, als je een beetje nadenkt snap je dat je niet gaat profiteren van een stab.
Tegelijkertijd aanvallen is natuurlijk hoe dan ook profiteren, of het nou fakes zijn of niet. Gelukkig geef jij wel eerlijk tpe dat GoldRulez ook clears heeft gestuurd, ik zal dan zelf alleen nog de edels bewijzen later vandaag.

Kort over wat jij een stab noemt van mijn kant op Gold.
Ik had met hem een edelgebied afgesproken, wat hij zelf 3 dagen later op heeft gezegd. Wij hebben toen geen harde afspraken meer gemaakt, behalve een nap. De edelgrenzen hebben we als richtlijnen genoemd toen in plaats van het nog af te spreken. Ik heb toen omdat er een kans lag op een dorp (die EER anders zou pakken) gereageerd door het dorp te pakken.
GoldRulez en ik hebben dit besproken, hij vond dit niet erg en maakte er geen enkel punt van. Logisch ook, want anders zou hij het dorp zelf ook niet hebben maar een vijand van hem (Hoezozinloos).

2) Ik heb nooit moeilijk gedaan over die ene kata, ik heb het je alleen gezegd. Dit is voor mij nooit een punt geweest (laat anders zelf even zien dat ik hier moeilijk over gedaan heb als je bewijs altijd zo belangrijk vind).

3) Ik zal dan ook wat bewijs gaan sturen van aanvallen van jou die achter GoldRulez kwamen. Wellicht niet strak erachter en wellicht achter fakes (moet ik nog nakijken). Dit maakt het natuurlijk niet minder erg. Ik kan niet zien of het fakes of niet zijn van GoldRulez en er kwamen zeker aanvallen van jou op dezelfde dorpen als waar GoldRulez op aanviel.

Hoe kan het tegelijk aanvallen met een stab niet gezien worden als rechtstreeks profiteren, want die logica ontgaat mij volledig?

Feit is ook dat je hierna pas een dorp hebt weten te veroveren. Ik kan hier bewijs van doorsturen, maar dit kunnen spelers ook zelf nagaan op tw stats.

4) Daar kunnen we over van mening verschillen uiteraard.
Ik vind het belachelijk dat iemand op zo'n achterbakse wijze stabt na een mislukte massa. Na dan een reactie van hemzelf dat zijn loyaliteit voor Fix boven afspraken gaat en het feit dat jij direct wanneer je hier over leest begint met aanvallen (gepland of niet), dat was voor mij de druppel om er gewoon op dat moment klaar mee te zijn.
Op zo'n manier spelen heb ik gewoon geen zin in en ga ik mn tijd niet in steken. Kun je begrijpen of niet, dat was voor mij de reden om alles te negeren.
Ik ben dus niks vergeten te dodgen, simpel geen zin meer in gehad omdat ik niet op zo'n manier een spel wil spelen.

We verschillen blijkbaar ook van mening over de voorstellen tot oplossing.
Enige waar ik om heb gevraagd is een gelijke situatie als voor de stab. Ik begrijp niet wat hier zo raar aan is, lijkt mij namelijk niet meer dan logisch.

Ik zou best met 1 persoon een gesprek aan willen gaan (niet via berichten over en weer, die kennelijk amper gelezen worden, maar een interactief gesprek) Hierin zal ik die persoon van alle bewijzen voorzien waar om gevraagd wordt, zoals bijv.
- het opdringen richting Bram (en mij) tot schenden van nap -
- het feit dat de spelers die Pjvo aanvielen volledig op de hoogte waren van het feit dat Bram een nap aan het verbreken was door aan te vallen.
- Het feit dat Abuser wist van de samenwerking/nap met GoldRulez en mij (bekend Abuser zelf al natuurlijk)
- Het feit dat GoldRulez clears en edels heeft gestuurd
- Het feit dat de aanvallen gestopt waren op het moment dat GoldRulez startte met aanvallen
- het feit dat Abuser 4 uur nadat hij op de hoogte was gesteld van de stab zelf weer begon met aanvallen (ongeacht of dit gepland was of niet is dit natuurlijk onacceptabel na een gestaakte aanval).

En uiteraard ook andere bewijzen die jullie willen zien van de punten die ik genoemd heb.
 

DeletedUser79906

Guest
Weet je wat rottend en vies is. Snel je vv afgeven aan een stam die tegen Fix is zodat je Fix nog eens extra naait. Als Qua het leuk wilt houden accepteren ze die vv niet en gaan we gewoon verder zoals het was.

Goldrulez zit in Evolve, niet in Fix. Ja we hebben er connecties mee. Dat hebben we ook met andere stammen. Als andere stammen iets fout doen dan zijn wij (als Fix zijnde) toch ook niet verantwoordelijk?

Gast wat lul jij nu allemaal. Ik zie stab op stab op stab en dan nog wat CF's in de mix van Fix. En dan begin jij hier te klagen over een speler die zijn VV geeft aan een stam waar hij samen mee werkt? Wat is dat voor onzin, is toch niet meer dan logisch dat hij zijn VV afgeeft aan een andere stam, als je naar zijn eigen stam kijkt kun je ook prima zien dat VV afgeven daar niet echt een optie is.
 

DeletedUser77704

Guest
@ Abuser.

1) Jullie doen een massa (met hulp van stam). In mijn ogen is het niet meer dan normaal dan je dan ook verantwoordelijkheid neemt voor te zorgen dat spelers met een nap NIET mee doen. Je geeft zelf aan dat je wist van het nap. Je bent direct op de hoogte gebracht toen deze geschonden werd en je bent 4 uur later zelf begonnen met aanvallen toen je deze PM las. Of dit nou gepland was of niet, als je een beetje nadenkt snap je dat je niet gaat profiteren van een stab.
Tegelijkertijd aanvallen is natuurlijk hoe dan ook profiteren, of het nou fakes zijn of niet. Gelukkig geef jij wel eerlijk tpe dat GoldRulez ook clears heeft gestuurd, ik zal dan zelf alleen nog de edels bewijzen later vandaag.

Kort over wat jij een stab noemt van mijn kant op Gold.
Ik had met hem een edelgebied afgesproken, wat hij zelf 3 dagen later op heeft gezegd. Wij hebben toen geen harde afspraken meer gemaakt, behalve een nap. De edelgrenzen hebben we als richtlijnen genoemd toen in plaats van het nog af te spreken. Ik heb toen omdat er een kans lag op een dorp (die EER anders zou pakken) gereageerd door het dorp te pakken.
GoldRulez en ik hebben dit besproken, hij vond dit niet erg en maakte er geen enkel punt van. Logisch ook, want anders zou hij het dorp zelf ook niet hebben maar een vijand van hem (Hoezozinloos).

2) Ik heb nooit moeilijk gedaan over die ene kata, ik heb het je alleen gezegd. Dit is voor mij nooit een punt geweest (laat anders zelf even zien dat ik hier moeilijk over gedaan heb als je bewijs altijd zo belangrijk vind).

3) Ik zal dan ook wat bewijs gaan sturen van aanvallen van jou die achter GoldRulez kwamen. Wellicht niet strak erachter en wellicht achter fakes (moet ik nog nakijken). Dit maakt het natuurlijk niet minder erg. Ik kan niet zien of het fakes of niet zijn van GoldRulez en er kwamen zeker aanvallen van jou op dezelfde dorpen als waar GoldRulez op aanviel.

Hoe kan het tegelijk aanvallen met een stab niet gezien worden als rechtstreeks profiteren, want die logica ontgaat mij volledig?

Feit is ook dat je hierna pas een dorp hebt weten te veroveren. Ik kan hier bewijs van doorsturen, maar dit kunnen spelers ook zelf nagaan op tw stats.

4) Daar kunnen we over van mening verschillen uiteraard.
Ik vind het belachelijk dat iemand op zo'n achterbakse wijze stabt na een mislukte massa. Na dan een reactie van hemzelf dat zijn loyaliteit voor Fix boven afspraken gaat en het feit dat jij direct wanneer je hier over leest begint met aanvallen (gepland of niet), dat was voor mij de druppel om er gewoon op dat moment klaar mee te zijn.
Op zo'n manier spelen heb ik gewoon geen zin in en ga ik mn tijd niet in steken. Kun je begrijpen of niet, dat was voor mij de reden om alles te negeren.
Ik ben dus niks vergeten te dodgen, simpel geen zin meer in gehad omdat ik niet op zo'n manier een spel wil spelen.

We verschillen blijkbaar ook van mening over de voorstellen tot oplossing.
Enige waar ik om heb gevraagd is een gelijke situatie als voor de stab. Ik begrijp niet wat hier zo raar aan is, lijkt mij namelijk niet meer dan logisch.

Ik zou best met 1 persoon een gesprek aan willen gaan (niet via berichten over en weer, die kennelijk amper gelezen worden, maar een interactief gesprek) Hierin zal ik die persoon van alle bewijzen voorzien waar om gevraagd wordt, zoals bijv.
- het opdringen richting Bram (en mij) tot schenden van nap -
- het feit dat de spelers die Pjvo aanvielen volledig op de hoogte waren van het feit dat Bram een nap aan het verbreken was door aan te vallen.
- Het feit dat Abuser wist van de samenwerking/nap met GoldRulez en mij (bekend Abuser zelf al natuurlijk)
- Het feit dat GoldRulez clears en edels heeft gestuurd
- Het feit dat de aanvallen gestopt waren op het moment dat GoldRulez startte met aanvallen
- het feit dat Abuser 4 uur nadat hij op de hoogte was gesteld van de stab zelf weer begon met aanvallen (ongeacht of dit gepland was of niet is dit natuurlijk onacceptabel na een gestaakte aanval).

En uiteraard ook andere bewijzen die jullie willen zien van de punten die ik genoemd heb.

Jij bent hier begonnen met posten, dus hier mag je bewijzen showen. Wij van Fix geen behoefte meer met je te praten ingame nadat we het daar wilden oplossen.
 

DeletedUser75965

Guest
Ik ben hier gaan posten omdat de reactie van GoldRulez op de stab was: Loyaliteit voor Fix gaat boven afspraken
En omdat de reactie van Abuser, na het doorsturen van genoemd bericht van GoldRulez, was om direct aan te vallen na het lezen van deze pm (gepland of niet).

Komt op mij over alsof Fix juist degene is die hier niet over wilt praten.

Vettus benaderd mij dan wel, maar vraagt mij om onderbouwingen. Nog voordat ik tijd heb om te reageren wordt er gezegd dat ze sowieso niet op mijn voorstel in gaan en dat ze max 2 dagen nap willen aanbieden (zonder dus te wachten op mijn kant van het verhaal)

Ik denk dat de meeste wel zullen snappen dat ik dan weinig reden zie ik met dit Fix proberen op te lossen.
 

DeletedUser77704

Guest
Ik ben hier gaan posten omdat de reactie van GoldRulez op de stab was: Loyaliteit voor Fix gaat boven afspraken
En omdat de reactie van Abuser, na het doorsturen van genoemd bericht van GoldRulez, was om direct aan te vallen na het lezen van deze pm (gepland of niet).

Komt op mij over alsof Fix juist degene is die hier niet over wilt praten.

Vettus benaderd mij dan wel, maar vraagt mij om onderbouwingen. Nog voordat ik tijd heb om te reageren wordt er gezegd dat ze sowieso niet op mijn voorstel in gaan en dat ze max 2 dagen nap willen aanbieden (zonder dus te wachten op mijn kant van het verhaal)

Ik denk dat de meeste wel zullen snappen dat ik dan weinig reden zie ik met dit Fix proberen op te lossen.

Post eens hele gesprek met Vetus hier, mogen mensen zien wat voor onzin je nu kletst hierover. Wel tijd om hier te tikken maar niet om bewijs te posten?
 

Deleted User - 24028

Guest
Heb "even" alles doorgelezen, hoop heen en weer gegooi en best lastig dat er meerdere zaken door elkaar besproken worden, daarom trek ik ze even uit elkaar:

1. Stab van bram op pjvo
Hier weet ik werkelijk niks van, er is niks van op het AF verschenen of tot bij ons gekomen dus zo erg zal het wel niet geweest zijn. Als er sprake was van een stab dan heeft Qua dit gewoon zo gelaten of intern opgelost. Ik ga mijn mening dan ook niet geven over of het een stab was of niet, wel wil ik algemeen zeggen: Wanneer je een NAP afspreekt met een opzegtermijn (zoals meestal) dan is het een stab wanneer je aanvalt terwijl die NAP niet is opgezegd maar even goed een stab als je al aanvalt voor de opzegtermijn verlopen is. Zo een opzegtermijn dient er voor om je nieuwe front goed te zetten aan stacks maar in deze wereld bv ook torens te plaatsen in een regio waar je die eerder niet nodig had.

2. Stab van GoldRulez
Hier is het wel zeer duidelijk, dit is gewoon een mega harde stab. En in tegenstelling tot wat velen hier beweren waren het niet enkel fakes maar ook gewoon clears, edels en zelfs OS allemaal getimed op een dorp op een zeker ogenblik (zelf gezien toen ik vv had).

3. De betrokkenheid van Fix
De ene beweerd dat Fix er op heeft aangestuurd om te stabben, de ander beweerd dat ze er niks mee te maken hebben en van niks wisten etc etc. Zulke zaken zijn moeilijk te bewijzen dus geef ik Fix in deze het voordeel van de twijfel en ga er van uit dat zij niet van die NAP / stab wisten. Zodoende Fix of Fix spelers blind uitmaken voor stabbers vind ik er over. Anderzijds is de manier waarop Fix met deze stab van GoldRulez is omgegaan ook niet om over naar huis te schrijven (zie verder)...

In hoe verre fix geprofiteerd heeft van deze stab is een ander discussiepunt en hier kan ik gewoon heel duidelijk in zijn. In eerste instantie ging het enkel om fakes van GoldRulez dus daar is weinig voordeel uit gehaald door Fix behalve een klein deel def dat eerder mobiel werd gehouden aan de kant waar Gold ligt ipv naar front werd gestuurd. Dit gaat echter om miniem aantal troepen die nog steeds ingezet zijn eenmaal duidelijk was dat het fakes waren en er van hem geen edels kwamen. Ajacied heeft wel gelijk dat deze pas laat ingezet zijn kunnen worden omdat er aan die zijde geen torens stonden.

Maar op een gegeven moment kwamen er getimde aanvallen van GoldRulez op een dorp ver in het achterland (424|424), daar heb ik toevallig nog een screen van liggen: https://puu.sh/CAAPX/54061aba65.png. Als je deze bekijkt kan je de conclusie trekken dat er van "dichtbij" nog een edeltrein gaat volgen. Als je naar de tijden van de clears en de OS kijkt kan je al weten dat die ene clear zelfs tussen de edels gaat eindigen (je krijgt namelijk geen 4 edels tussen de laatste clear en de os). Voeg daar aan toe dat het mogelijk een split trein is die ze daar gaan sturen en je moet in het achterland def thuis houden om een deftig grote snipe te zetten / genoeg snipe kansen te hebben. Die call heb ik (als vv'er) dan ook gemaakt, terwijl ik eigenlijk die def vanuit het safe had willen sturen naar 438|435 omdat dit een gevaarlijk dorp met een edeldorp op 35 minuten was. Ik kon die def daar niet naar sturen zonder het dorp in safe te riskeren, waardoor ik een recap edel heb gemaakt en later dit laatste dorp verloren is gegaan toen die recap edel zijn toestemming bleef steken.

Je zou dus kunnen zeggen dat het verlies van de dorp onrechtstreeks komt door de stab en aanvallen in het achterland die onverwacht waren. Waarmee ik niet zeg dat het dorpsverlies er anders met zekerheid niet was geweest, maar het maakt wel degelijk een verschil.

Goed ik was / ben niet kwaad op Fix omdat ze onwetend samen hebben aangevallen met een stabber, ik ben wel kwaad over de manier waarop Fix hier mee om gegaan is eenmaal ze verteld is dat er een stab heeft plaats gevonden. Meer bepaald:
  • Waarom zijn jullie een discussie begonnen over hoe dit vergoed moet worden (hoe lang NAP, dorpen teruggeven, gs) ipv meteen te stoppen met aan te vallen en dan rustig te bespreken wat een gepaste vergoeding is ? De vergoeding die gevraagd wordt is belachelijk hoog voor wat er gebeurd is, maar slechts 2 dagen NAP aanbieden is weer belachelijk laag. Iets er tussen zou prima zijn en had ook rustig besproken kunnen worden denk ik. Maar ondertussen lekker verder aanvallen...
  • Zijn er stappen genomen door Fix ivm hun BG waar overduidelijk een speler zit die niet vies is van stabben ? Waarom is Goldrulez nog niet gekickt uit jullie BG stam ? Waarom hebben jullie nog steeds een BG met een stam waar een stabber in speelt ? Hebben jullie op zijn minst hem officieel op de vingers getikt en laten weten dat als dit nog eens voor valt de BG opgezegd wordt ?
4. Betrokkenheid van Modus / Qua
Sommigen vinden dat Modus en Qua zich niet hadden mogen moeien in de vorm van VV en deze hadden moeten weigeren. Hier ben ik het niet mee eens, er is niks mis met een vv nemen van een 3de partij als dit voordelig is voor je eigen stam. Jullie zouden ook gewoon van Evoke VV pakken, en wat is het verschil ? Dat jullie een BG hebben ? Nou wij hebben ook plots een BG met Ajacied :$

Laat wel duidelijk zijn dat als ik een VV aangeboden krijg van een speler die IN het cluster van Fix ligt ik deze zal weigeren (hoop dat dit ook geld voor de rest van Modus / Qua). Ajacied ligt echter gewoon in de rim en totaal niet in Fix hun cluster.
 

DeletedUser78702

Guest
@ Abuser.

1) Jullie doen een massa (met hulp van stam). In mijn ogen is het niet meer dan normaal dan je dan ook verantwoordelijkheid neemt voor te zorgen dat spelers met een nap NIET mee doen. Je geeft zelf aan dat je wist van het nap. Je bent direct op de hoogte gebracht toen deze geschonden werd en je bent 4 uur later zelf begonnen met aanvallen toen je deze PM las. Of dit nou gepland was of niet, als je een beetje nadenkt snap je dat je niet gaat profiteren van een stab.
Je verdraait de feiten. Nogmaals, wij wisten niks van dat Gold op eigen initiatief is beginnen aanvallen. Dit is blijkbaar s nachts begonnen, aanvallen waren alles behalve gestaakt op dat moment. Wij hadden nog genoeg clears over om verder te doen. Toen ik wakker werd, ben ik dan inderdaad doorgegaan met aanvallen. We hadden veel mobiele deff gemold, zou zot zijn om dan de aanvallen te staken? Jij eist 2 weken NAP van heel Fix. omdat iemand op eigen initiatief, LOS VAN ONS fakes naar jou gooit en zo jullie onderlinge NAP verbreekt.
Toen Gold dan kwam zeggen dat hij ook clears en edels had lopen op dat dorp in zijn gebied, hebben we hem verplicht jou een NAP aan te bieden en de kosten te vergoeden. Wat is het probleem nu nog?


3) Ik zal dan ook wat bewijs gaan sturen van aanvallen van jou die achter GoldRulez kwamen. Wellicht niet strak erachter en wellicht achter fakes (moet ik nog nakijken). Dit maakt het natuurlijk niet minder erg. Ik kan niet zien of het fakes of niet zijn van GoldRulez en er kwamen zeker aanvallen van jou op dezelfde dorpen als waar GoldRulez op aanviel.
Logisch dat er aanvallen voor en achter die fakes van Gold liepen van ons, wij vallen aan van 8u tot 24u :p

Feit is ook dat je hierna pas een dorp hebt weten te veroveren. Ik kan hier bewijs van doorsturen, maar dit kunnen spelers ook zelf nagaan op tw stats.
Zouden we het dorp ook veroverd hebben moest er geen 50 lc van Gold op hebben gelopen? Ik denk het wel. Zullen we dit ooit zeker weten? Helaas niet.

4) Daar kunnen we over van mening verschillen uiteraard.
Ik vind het belachelijk dat iemand op zo'n achterbakse wijze stabt na een mislukte massa. Na dan een reactie van hemzelf dat zijn loyaliteit voor Fix boven afspraken gaat en het feit dat jij direct wanneer je hier over leest begint met aanvallen (gepland of niet), dat was voor mij de druppel om er gewoon op dat moment klaar mee te zijn.
Stop dan ook met die stab van Gold aan ons te koppelen :eek:
Op zo'n manier spelen heb ik gewoon geen zin in en ga ik mn tijd niet in steken. Kun je begrijpen of niet, dat was voor mij de reden om alles te negeren.
Ik ben dus niks vergeten te dodgen, simpel geen zin meer in gehad omdat ik niet op zo'n manier een spel wil spelen.
Ik zie niet in waarom Abuser jouw clear moet vergoeden omdat je dan ineens beslist om weer wel terug te spelen?

We verschillen blijkbaar ook van mening over de voorstellen tot oplossing.
Enige waar ik om heb gevraagd is een gelijke situatie als voor de stab. Ik begrijp niet wat hier zo raar aan is, lijkt mij namelijk niet meer dan logisch.
De stab gaat tussen jou en Gold, wie daar eerst stabte zal mij worst wezen. Wij staan hier los van, we hebben gold verplicht NAP aan te bieden en kosten te vergoeden. Klaar.

Ik zou best met 1 persoon een gesprek aan willen gaan (niet via berichten over en weer, die kennelijk amper gelezen worden, maar een interactief gesprek) Hierin zal ik die persoon van alle bewijzen voorzien waar om gevraagd wordt, zoals bijv.
- het opdringen richting Bram (en mij) tot schenden van nap
Niet vergeten dat ik ook pm's heb. Jij die bijvoorbeeld vraagt waarom we jou aanvallen en niet samen met jou op pvjo willen gaan :)
Chantage pm's en uitscheld pm's laat ik er dan nog buiten.


- Het feit dat Abuser wist van de samenwerking/nap met GoldRulez en mij (bekend Abuser zelf al natuurlijk)
Klopt, Abuser was hiervan op de hoogte, heb ik ook nooit ontkend. Fix. wist hier niks van. Maakt ook totaal niet uit, want er is nooit gepusht van buitenaf om NAP te schenden. Gold deed dit uit eigen initiatief.

- Het feit dat GoldRulez clears en edels heeft gestuurd
Klopt, wist ik wel pas de avond zelf toen die ons pmde, maar nooit ontkend.

- Het feit dat de aanvallen gestopt waren op het moment dat GoldRulez startte met aanvallen
Dat bewijs mag je gerust leveren, ben ik zeer benieuwd naar! Het is niet omdat je een paar uur geen incs krijgt, dat de massa over is?

- het feit dat Abuser 4 uur nadat hij op de hoogte was gesteld van de stab zelf weer begon met aanvallen (ongeacht of dit gepland was of niet is dit natuurlijk onacceptabel na een gestaakte aanval).
As i said, Gold heeft s nachts zen fakes zonder ons weten eruit gegooid. Ik werd wakker s ochtends en ben gewoon doorgegaan met aanvallen. Aanval is nooit gestaakt geweest.

En uiteraard ook andere bewijzen die jullie willen zien van de punten die ik genoemd heb.
 

DeletedUser77704

Guest
Wij zijn ook mee eens dat het en stab was en hebben toen dit te horen kwam gelijk Ajacied benaderd vanuit leiding via Vetus. Hij had allemaal verhalen gehoord en wou erachter komen hoe alles nu in mekaar steekt.

Vetus Bellator. 22.01.19 13:31
Beste,

Na veel intern overleg snap ik niet bepaald wat er als stab beschouwd kan worden.

Ik heb begrepen dat je het een stab vind dat iemand een N.A.P afzegt/afbreekt? Wat is hier in jou ogen dan een stab aan.

Ook vragen om een N.A.P van 2 weken vind ik dan wel enorm ver gaan.

Wel bied ik je een N.A.P van 1 Dag aan op het dorp waarop gekatad is. Dit was een vergissing en daarom dus die maatregel. Intern is de MB aangesproken en is zoals je kunt zien gestraft en heeft zijn dorp mogen inleveren. Graag ook even in BB'codes het dorp in kwestie en het raportje mag ook in spoiler toegestuurd worden.

Hopend op een snelle en begrijpende response die meer duidelijkheid brengt T.O.V de leiding.

-Jamie
Team vetus en Team leiding Fix.

ajacied413 22.01.19 22:36
Author zei:
Ik heb begrepen dat je het een stab vind dat iemand een N.A.P afzegt/afbreekt? Wat is hier in jou ogen dan een stab aan.

Wat heb je dan aan een nap als je je er niet aan hoeft te houden?
Is sowieso wel duidelijk dat Fix een andere interpretatie heeft van wat een afspraak inhoudt dan ik.

Als je wilt aanvallen, sluit dan geen nap af. Als je dat niet begrijpt kan ik daar verder weinig aan uitleggen denk ik.

Vetus Bellator. 22.01.19 22:46
Heb je Whatsapp? Ik wil je even toevoegen in een groep met de 3 leiders om even duidelijkheid te krijgen. We krijgen 100en verschillende verhalen en kunnen er niet aan uit wat wel waar en niet waar is.

Lijkt je dat wat?

-J

ajacied413 22.01.19 23:06
Nee geen tijd voor, die GoldRulez heeft mn nachtrust al verstoord. Wanneer ik tijd heb post ik het op t AF dus kun je daar inzien dat het er 2 duidelijke stabs zijn gemaakt door Fix.

Vetus Bellator. 22.01.19 23:10
We proberen dit hier nu op te lossen terwijl jij naar het AF wilt gaan? Dat is wel enorm zwak man. Probeer het toch op ze minst op te lossen met mij? Zoals je kunt zien hebben we het katagedoe opgelost en daar krijg ik nieteens een antwoord op..

-Jamie

ajacied413 22.01.19 23:16
Ik heb het vannacht proberen op te lossen toen ik wakker werd van deze onzin. De reactie op het schenden van het nap was:
Author zei:
Sorry man klopt, maar ben ook loyaal aan de stam..
Daarna vielen ze allemaal rustig verder aan.
Erg zwak, vooral doordat het direct nadat aanvallen met 5 man gefaald waren. Dit was voor mij een reden om alles op negeren te gooien en rustig te gaan pitten.

Dat kata gedoe is voor mij nooit een punt geweest, dat kan gebeuren.

ajacied413 22.01.19 23:18
Als je het buiten het AF wilt houden heb ik een counter voorstel voor je.

2 weken nap en Abuser staat 2 dorpen af, het dorp wat hij veroverd heeft en het dorp er onder.

Vetus Bellator. 22.01.19 23:21
En waarom praat je er dan niet over met de leiding binnen Fix.?

De massa stond gepland, en Bram is de eerste die reageerde niet mee te doen omwille van een NAP.

Voor de rest is alles via PM gegaan met Rage Parrot.
Wat ik ook vernomen heb is dat persoon die NAP geschonden zou hebben enkel fakes gestuurd heeft? (wat ik zowieso ook niet goed keur)

Daarnaast is je punt over Abuser niet correct. Hij heeft vrijwillig zonder dat het gevraagd werd de NAP opgeheven met jou.

Wat is een NAP? Dat is een pact waarin staat dat zolang dir loopt je elkaar niet mag aanvallen tot deze opgeheven is door een van beide partijen ongeacht dat de andere niet akkoord gaat. Sommige zetten hier een aflooptermijn op wanneer de nap gemaakt word, anderen niet.

Dus het zou hier gaan over 1 stab, maar dan wil ik nu weten van jou hoe en wat voordat ik desbetreffend persoon straf/jou een vergoeding aanbied.


-Jamie

Vetus Bellator. 22.01.19 23:23
De eisen die je net maakt kunnen en zullen NIET geaccepteerd worden.

Abuser heeft niks mis gedaan en heeft dat dorp van je eerlijk gewonnen. Om dan nog eens een eigen dorp te moeten afstaan is al helemaal een paar bruggen te ver en daar gaan we niet verder op in.

Over een NAP valt te praten. 2 weken is veel te lang. Zeker nadat we erachter gekomen zijn dat je je VV aan qua gegeven hebt en dit een kans is om ons te dwarsbomen.

-Jamie

ajacied413 23.01.19 00:28
Dan zijn we uitgepraat lijkt me.

Begrijp niet helemaal dat je eerst meer duidelijkheid vraagt voor je een vergoeding aanbiedt en vervolgens zonder te wachten op deze verduidelijking het voorstel van tafel gooit.

Ik zal binnenkort dan deze duidelijkheid aan iedereen verschaffen.

ajacied413 23.01.19 01:55
Het leek me toch even netjes om toch nog even te laten weten van wat er gebeurd is, al wil ik wel gelijk zeggen dat ik er geen lange discussie over wil aangaan aangezien ik dat echt zonde van mijn tijd vind.

1 stab richting mij inderdaad, maar wel nadat Fix al had aangegeven dat ze het nakomen van een nap niet zo nauw nemen. Bram pakte 1 of 2 dagen nadat het nap was opgezegd een dorp van Pjvo. Hij heeft het nap met Qua dus zeker wel geschonden.

Bram ging een paar dagen voor de aanval fixen dat hij alleen op Dave zou aanvallen.
Enkele dagen later zei het nap op en nog enkele dagen later viel hij Pjvo aan ipv Dave.

Fix heeft mij ook benaderd en tot meerdere keren aan toe gevraagd/aangestuurd om Pjvo aan te vallen, terwijl ik keer op keer reageerde dat ik geen nap zou schenden zolang die nog intact zou zijn, inclusief opzegtermijn. Fix heeft mij zelfs gezegd dat Bram geregeld zou hebben dat ik gewoon kon aanvallen op Pjvo over 2 dagen, wat niet waar bleek te zijn toen ik dit nacheckte bij Bram.

Dit was ook (één van de) redenen dat ik geen samenwerking met Fix meer zag zitten. Fix niet met mij omdat ik niet wilde fuseren en Pjvo niet wilde aanvallen tijdens het nap. Hierna heb ik met 3 individuele spelers een nap afgesloten, Abuser, Bram en GoldRulez.

Genoeg over Bram en het niet doorgaan van de samenwerking met Fix.

Ik hoop dat je hierdoor inziet dat ik er vannacht snel klaar mee was toen het nap ook werd geschonden en hier doodleuk op werd gereageerd dat loyaliteit voor een stam kennelijk boven afspraken gaat. Toen ook Abuser hier rustig gebruik van maakte (en door het eerdere pushen van Bram en mijzelf om het nap met Qua te schenden) begon ik een patroon te zien in Fix en afspraken niet nakomen. Immers was dit de tweede keer in zeer korte termijn en hebben minstens 4 spelers hier in meer of mindere mate aan meegedaan, dan wel gebruik van gemaakt. Tegen dat soort gasten heb ik weinig zin om te spelen.

Met GoldRulez was er een opzegtermijn van 10 dagen afgesproken, dit bespraken wij een week geleden nog.
Dit was een dag nadat Abuser de nap had opgezegd en de opzegtermijn was ingegaan. GoldRulez was er mee bekend dat Abuser de nap had opgezegd.

Dat GoldRulez hier een stab begaat lijkt me wel overduidelijk.

Abuser kan zeggen dat hij hier niet om gevraagd heeft of wat dan ook, maar feit is wel dat het direct na zijn gefaalde actie komt en dat hij er rustig gebruik van maakt. Feit is ook dat hij dit ook deed toen Bram een nap niet nakwam. Ik zie niet in waarom iets tot 2x toe goedkeuren en er gebruik van maken beter is dan zelf een afspraak schenden.

Mijn voorstel blijft nog open staan zodat je dit kan checken binnen de stam.

Na de stab en vanwege het feit dat het de 2e keer in korte tijd was heb ik vannacht alles op negeren gegooid.
Kan je zeggen dat dat mijn eigen schuld is, ik vind dit overduidelijk de schuld van de stab en het rustig doorgaan en er gebruik van maken nadat er is door gecommuniceerd dat er een nap werd geschonden. Hier heb ik gewoon geen zin om tegen te spelen, dat kun je begrijpen of niet.

Reden waarom ik 2 dorpen vraag is omdat ik het niet fair vind dat Fix toch een voordeel haalt uit deze actie. Ik heb er dan per saldo geen voordeel, maar ook geen nadeel meer uit. +1 dorp, -veel troepen. Zo kunnen we op een manier verder wat gelijkwaardige kansen biedt aan de situatie voor de stab, wat mij niet meer dan eerlijk lijkt.
Voordeel schenken aan dit soort acties hebben in tw altijd uitgewezen dat dit soort gasten zulke afspraken zullen blijven schenden. Het is aan jou om als stam een statement te maken dat jullie hier fel tegen zijn. Voor nu komt het zeer erg over alsof dit gewoon een standaard speelwijze is binnen Fix,

Anyway, aan jullie de keuze of jullie de situatie weer op een gelijkwaardig niveau als voor de stab willen trekken, of dat jullie als stam graag voordeel hebben uit een overduidelijke en op korte termijn herhaalde stab waarin meerdere spelers betrokken waren.

Mocht je bewijs willen of kopien van wat er gezegd is over bepaalde afspraken dan kan dat. Dan vraag ik je echter wel om onder de voorwaarde van het verkrijgen van dit bewijs akkoord te gaan met mijn voorstel.

ajacied413 23.01.19 08:08
Aanvallen gaan ook rustig door. Ik ga er in elk geval niets op deffen, zoals ik vanaf de stab niet meer heb gedaan.

Veel succes als jullie zo nog een laatste kansje op de wereld proberen te pakken, al is voor iedereen wel duidelijk dat winst er natuurlijk nooit in zit of heeft gezeten voor jullie.

Voorstel wordt voor elk verloren dorp een extra dorp af staan, dus dat loopt erg op wanneer jullie de stab blijven misbruiken.

Vetus Bellator. 23.01.19 08:17
Ik ga niet in op je aanbod. Wij als leiding zijn je manier van praten" wel vrij beu. Je eist veel te veel en daar zal het AF zeker mee akkoord zijn.
We houden rekening met alle feiten: Gold valt je aan indanks NAP, dat mag niet en hij zal op de vingers getikt worden. Desondanks heeft gij enkel fakes gestuurd waardoor je NIKS van je verliezen kunt steken op hem. Dat je niet dodged is je eigen fout.

Daarom bieden we je een algemene 2 dagen NAP. Te nemen of te laten. Als je akkoord gaat, bespreken we tesamen een datum wanneer deze in gaat.

-J

ajacied413 23.01.19 19:32
Ik eis iets wat de verhoudingen weer zou herstellen zodat we op een eerlijke en gelijkwaardige manier kunnen doorgaan.

Je veegt het aanbod al van tafel voor je wacht op argumenten (waar je zelf om vroeg). Zelf geef je aan dat ik veel eis, terwijl je zelf slechts 1 dag nap aanbiedt, nog voordat je mijn kant van het verhaal hebt gehoord. Ik denk niet dat ik hier degene ben die dan onredelijk opent volgens mij.

Jou aanbod komt neer op: Sorry we zullen het niet meer doen, jammer van je verliezen en onze winsten en over een dag gaan we weer verder.

Dat Gold aanvalt zorgt er duidelijk voor dat Abuser de ruimte krijgt om een dorp over te nemen. Dat zal je in alle eerlijkheid ongetwijfeld begrijpen en inzien. Je zegt ook dat er enkel fakes waren gestuurd, maar als ik vlug door de edelberichten kijk zitten daar ook gewoon edels van GoldRulez tussen.

We zullen zien wat het AF er van vind. Ik zal daar wel de bewijzen toevoegen, daarin denk ik dat je je zult verbazen over de manier waarop Fix heeft gehandeld.

Bart

Vetus Bellator. 23.01.19 19:36
Je vergiste je met die "1 dag NAP". Lees dat nog eens terug? Er staat duidelijk OP HET DORP WAAR GEKATAD IS. Dat is voor het Kata dorp.

Voor Die NAP wilden we 3-4 dagen Nap van de hele stam aanbieden. 2 weken is way to lang en dorpen afstaan gebeurd zeker niet. Abuser heeft het dorp EERLIJK gewonnen zonder dat gold er ook maar 1 clear op gegooid heeft. Gold heeft Fakes gestuurd en daar word hij intern ook wel voor gestraft.

Ga je akkoord met de NAP die we je willen aanbieden, dan is dat goed, ga je er niet mee akkoord is dat even goed. Meer zul je niet krijgen vanuit Fix.

De speler Gold zal ook gestraft worden, net zoals de persoon gestraft is voor te Kataën.

-Jamie

ajacied413 23.01.19 19:38
Beslis zelf maar of jullie stoppen met aanvallen of niet. Ik hou mn vv bij Qua en Modus al sinds de stab.

Ik speel solo en heb een drukke baan. Dat dagje deffen tegen Abuser vind ik leuk om in mn vrije tijd te doen. Ik heb er echter geen zin in om tijd te steken als tegenstanders zo kinderachtig afspraken gaan schenden en andere die daar misbruik van maken. Als Fix op een leuke en gelijkwaardige manier willen spelen dan vind ik het de moeite waar om door te spelen, anders zoeken jullie en Qua het maar uit waar de dorpen eindigen.

Vetus Bellator. 23.01.19 19:44
Laat ik het je zo zeggen. Je lijkt me niet te begrijpen?

We vinden het NIET kunnen dat Gold de NAP niet opgezegd heeft en keuren dit NIET goed. Evenals het kata gebeuren waardoor de speler weggewerkt is als straf.

De NAP schending willen we graag oplossen met je dus een NAP aan te bieden waarin je deels kunt herbouwen. Vandaar uit KUNNEN we onderhandelen of we de aanvallen moeten verderzetten of dat we vandaaruit verder gaan SAMEN.

De reden van deze massa is omdat je een NAP had met zowel enkelen binnen Fix. en de stam Qua. wat nogal absurd is. Wij kunnen jou niet vragen voor hulp tegen Qua. en jij ligt dan in de weg om tegen QUa. te fronten. Moet je ook kunnen begrijpen.

Een fusie met eena cc binnen fix zag je niet zitten dus dan houd het op lijkt me?

Ik ben echt de ergste niet. Geloof me want anders deed ik nu niet al deze moeite om een oplossing te zoeken.

Het was niet bekend binnen de stam dat Gold überhaupt een NAP had met jou.

-Jamie

ajacied413 24.01.19 02:10
Ik ben ook zeker de moeilijkste niet. We begrijpen elkaar dan inderdaad gewoon verkeerd en praten langs elkaar heen.

wellicht dat je door de post op het AF zult begrijpen waarom ik het Abuser net zo goed een stab vind als van GoldRulez. Tot 2x aan toe een gecoördineerde aanval doen samen met een iemand die op dat moment een nap aan het schenden is, dat is in mijn ogen net zo hard meedoen aan de stab als degene die de nap verbreekt. Abuser heeft er immers net zo veel voordeel aan, zo niet meer dan GoldRulez.

Hij was dan ook volledig op de hoogte van zowel de samenwerking tussen GoldRulez en mij als het schenden daarvan. Net als hij dat ook was van het bestaan en het schenden van het nap tussen Bram en Pjvo.
2x binnen zo korte tijd kan geen toeval zijn.

Je snapt zelf ook wel dat GoldRulez nooit had aangevallen als de aanvallen van maandag wel enig succes hadden gehad.

Als je echt de ergste niet bent, wat ik ook wel geloof, dan is het voor mij erg moeilijk om ook te geloven dat je dit niet zult begrijpen.
Het lijkt mij zeer sterk dat jij er in geloofd; dat Abuser echt niets wist van de aanvallen van GoldRulez en dat GoldRulez volledig bij toeval, precies de nacht na Abuser zijn gehaalde aanval, out of the blue besluit om een nap te schenden, waarvan hij enkele dagen daarvoor nog zei om die zeker niet te gaan verbreken, laat staan te schenden. Nog toevalliger dat ze ook nog eens beide voor een goed deel dezelfde dorpen targetten, waar de aanvallen van Abuser achter die van GoldRulez komen.

ajacied413 24.01.19 08:55
Al die onwaarheden van Fix zijn de reden dat ik er geen gesprek meer over aan ga. Succes tegen Qua, die hebben vanaf nu weer de vv.

Wel erg bizar dat je blijft volhouden dat GoldRulez alleen fakes heeft gestuurd. Je zal vast snel zn edels en clears voorbij zien komen als iemand die bij me opvraagt.

Ik had wellicht wat minder snel moeten afkappen na jou absurde voorstel. Jij had je echt wat beter in de echte feiten moeten verdiepen of onderzoeken. Tussen ons is er denk ik daarom een fout van beide kanten dat het niet opgelost is.
De fout dat het gebeurd is ligt uiteraard volledig bij Fix, al kan ik jou daar niets in verwijten, behalve het geloven van de onzin die Abuser en co jullie doorspelen dan natuurlijk.

Voor nu lijkt t me dan ook klaar, dus laten we er beide niet meer op in gaan. Heeft weinig zin als je niet weet wat de feiten zijn.

Vetus Bellator. 24.01.19 09:53
Ik heb gevraagd om feiten, heb alleen woorden van jou gelezen en geen enkel stuk bewijs.

Kom dan ook eens met alle bewijs. clears etc. dan praten we verder.

-Jamie

Wij vragen eerst hoe zit met stab (tot toen werd gedacht dat Ajacied het een stab vond omdat Abuser had aangevallen terwijl die NAP al lang was opgezegd), op het kata verhaal werd gelijk een NAP aangeboden voor dat dorp om dat ene level HQ op te bouwen. Als Ajacied dan verhaal doet gaan we hier gewoon serieus mee om, maar vinden zijn eis absurd. Een mb/betrokkenspeler maakt actie, wij stellen NAP voor vanuit die speler en later zelfs vanuit heel Fix voor paar dagen nog voelt het account zich te trots om gewoon te praten (zoals hij op eind ook zelf toegeeft) en dreigt hij constant met AF.

Dan is voor ons als leiding ook de maat vol en gaan we geen verdere tijd hier mee insteken als iemand zo publieksgeil is i.p.v. gewoon willen praten, want Ajacied heeft zoals je zelf kan lezen nooit normaal het gesprek gevoerd voor een oplossing, terwijl Fix water bij de wijn wou doen meermaals.

@warre
 

DeletedUser75965

Guest
Geen idee wie Warre is, maar eindelijk iemand die de tijd heeft genomen om te lezen en iemand die de tijd heeft genomen om en zinnige reactie te plaatsen.

Waarom zijn jullie een discussie begonnen over hoe dit vergoed moet worden (hoe lang NAP, dorpen teruggeven, gs) ipv meteen te stoppen met aan te vallen en dan rustig te bespreken wat een gepaste vergoeding is ?
Dit is ook precies wat ik verwacht had en op gerekend had van een speler die zegt normen en waarden te hebben.
Waren de aanvallen gewoon gestopt nadat er bekend was dat er een stab was geweest (22 januari om 0:56), dan had het allemaal geen enkel probleem geweest.

Daarom blijf ik er ook achter staan dat het herstellen van de situatie naar 22 jan om 0:56 niet onredelijk is.
Maar goed, als Fix daar niet over wilt praten en als Fix niet inziet dat ze fout zijn geweest (inc de spelers die zijn gaan aanvallen na de stab van GoldRulez), dan zie ik weinig nut in doorspelen en feliciteerd ik Fix met hun 'overwinning' op mij en laat ik het verder aan anderen over om er wat tegen te doen.
 

DeletedUser77704

Guest
Geen idee wie Warre is, maar eindelijk iemand die de tijd heeft genomen om te lezen en iemand die de tijd heeft genomen om en zinnige reactie te plaatsen.

Waarom zijn jullie een discussie begonnen over hoe dit vergoed moet worden (hoe lang NAP, dorpen teruggeven, gs) ipv meteen te stoppen met aan te vallen en dan rustig te bespreken wat een gepaste vergoeding is ?
Dit is ook precies wat ik verwacht had en op gerekend had van een speler die zegt normen en waarden te hebben.
Waren de aanvallen gewoon gestopt nadat er bekend was dat er een stab was geweest (22 januari om 0:56), dan had het allemaal geen enkel probleem geweest.

Daarom blijf ik er ook achter staan dat het herstellen van de situatie naar 22 jan om 0:56 niet onredelijk is.
Maar goed, als Fix daar niet over wilt praten en als Fix niet inziet dat ze fout zijn geweest (inc de spelers die zijn gaan aanvallen na de stab van GoldRulez), dan zie ik weinig nut in doorspelen en feliciteerd ik Fix met hun 'overwinning' op mij en laat ik het verder aan anderen over om er wat tegen te doen.

En weer praat je over bewijzen heen en post je geen bewijs.
 
Bovenaan