Fix en afspraken

DeletedUser75965

Guest
Jij beweerde tot daarnet de hele tijd dat het bewust was opgezet en noemde Abuser stabber, zei ook dat je daar bewijs voor had?

Ik ga niet alles terugzoeken, maar heb wel even alle pagina's gezocht op het woord bewust. Ik heb gezegd dat ik het een bewuste stab vind. Of hij de aanvallen bewust heeft opgezet weet ik niet, ik vind het er alleen wel alle schijn van hebben.

Ik weet dat ik het een gecoördineerde aanval heb genoemd. Daar sta ik ook nog steeds achter. Abuser heeft aanvallen op dezelfde dorpen gestuurd die later aankwamen, ongeacht of dit later fakes blijken te zijn blijft dit wel aanvallen die op elkaar afgestemd zijn . Of wil je gaan beweren dat ze geen bevelen delen? Ik kan me niet herinneren dat ik heb gezegd dat het vooraf samen gecoördineerd was, slechts dat de aanvallen gecoördineerd waren, wat letterlijk betekend: op dezelfde dorpen.
Ik denk niet dat Abuser zal tegenspreken dat zijn aanvallen op dezelfde dorpen aankwamen als de aanvallen van GoldRulez.

Een bewuste stab vind ik het dus nog steeds.
Hij weet van het nap, hij wordt op de hoogte gesteld van het schenden en gaat aanvallen. Ik noem dat een stab omdat je bewust voordeel haalt uit een stab van een BG, kunnen we over van mening verschillen natuurlijk.

Wellicht zou een indirecte stab een betere verwoording zijn, al is dat in mijn ogen niet minder genaaid om te doen in een spel en hoort een leiding ook niet goed te keuren in mijn ogen.

Wat me opvalt is dat het door iedereen wel direct voor waar werd aangenomen dat ik een stab zou hebben begaan op GoldRulez, wat denk ik voor iedereen die de pm heeft gelezen nu wel opgehelderd is.
Jullie schreeuwen met zn alle constant om bewijs, maar op het moment dat er lukraak geroepen wordt dat ik een stab zou hebben begaan wordt dat meteen voor waarheid aangenomen, zonder enig bewijs en wordt hier ook niet om gevraagd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
967
Argument dat Gold dus 'teruggestabt' zou hebben is volledig van tafel. Ben benieuwd met welke larie Fix. nu weer komt om hun stab-profiteren minder erg te doen blijken.
 

DeletedUser77704

Guest
Helemaal niks als aan mij ligt, al dat geklets en gezwets


Ajacied maakt zichzelf lastig met omheen gepraat hele tijd en toon die hij aanslaat om constant veranderende verhaal niet eens over te hebben

Goldrulez naait gewoon Ajacied en stabt hemz geen excuses voor en motivatie maakt niet uit. Gewoon bullshit excuus en dan nog stam niet teleurstellen maakt helemaal verschrikkelijk. Dit is de stam meer teleurstellen zo'n stab.

Abuser wilt niet zijn massa en plan in water laten vallen door stomme actie Goldrulez en pusht door. Als volgende dag de pm leest word hij boos op Goldrulez en laat hem gelijk stoppen met aanvallen en een NAP aanbieden. Communiceert dit niet met leiding die er later achter komt. Wilt niet schade leiden voor ander wat discutabel is qua houding.

Ajacied beschuldigd er op los en verzin ene complottheorie naar de andere.

Leiding Fix probeert te praten en achter de feiten te komen door andere kant verhaal van Ajacied te horen en krijgt geen respons die persé na AF wilt.

Allemaal bullshit gezeik waarin Goldrulez fout zit voor stab, Ajacied fout zit qua air / houding en kapsones naar mensen die hem helpen of met hem willen praten voor oplossing / zit Abuser fout met door aanvallen maar is aantijgingen Ajacied zo zat dat hij hem niet wilt laten ontkomen.

Duidelijk iedereen faalt gewoon hard en word enkel om de feiten heen gelult.

#TWasUsual
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
389
Argument dat Gold dus 'teruggestabt' zou hebben is volledig van tafel. Ben benieuwd met welke larie Fix. nu weer komt om hun stab-profiteren minder erg te doen blijken.

Echt belangrijk ook, om tegen een stelletje azijnzeikerds en hypocriete schreeuwerds met argumenten te komen, om die vervolgens te verdraaien en weer dezelfde beschuldiging te maken. Het is verdomme tribalwars, kan iedereen is een beetje stoppen met janken en gewoon het spel spelen? Alles moet over het AF, heeft echt totaal geen zin (kijk naar het afspraken maken topic, nog niks mee gedaan) Regel het in game en als je het zo erg vind allemaal zet je jezelf toch op delete en stop je met het SPELLETJE.
 
Reactiescore
967
Echt belangrijk ook, om tegen een stelletje azijnzeikerds en hypocriete schreeuwerds met argumenten te komen, om die vervolgens te verdraaien en weer dezelfde beschuldiging te maken. Het is verdomme tribalwars, kan iedereen is een beetje stoppen met janken en gewoon het spel spelen? Alles moet over het AF, heeft echt totaal geen zin (kijk naar het afspraken maken topic, nog niks mee gedaan) Regel het in game en als je het zo erg vind allemaal zet je jezelf toch op delete en stop je met het SPELLETJE.

Ik denk dat het verstandiger is als jij het AF mijdt, gezien je schijnbaar niet kan tegen het azijnzeiken. In de volksmond noemen we dit overigens gewoon P&P voeren. Wellicht een idee om de betekenis hiervan op te zoeken.
 

DeletedUser78702

Guest
@ Abuser, met dit voorstel heb jij ook direct de kans om te bewijzen dat je dorpen van mij kunt pakken ipv een vv die speelt vanwege de stab. Durf je dit aan?
Ik weet niet zo goed of ik dit serieus moet nemen o_O

Ik weet dat ik het een gecoördineerde aanval heb genoemd. Daar sta ik ook nog steeds achter. Abuser heeft aanvallen op dezelfde dorpen gestuurd die later aankwamen, ongeacht of dit later fakes blijken te zijn blijft dit wel aanvallen die op elkaar afgestemd zijn . Of wil je gaan beweren dat ze geen bevelen delen? Ik kan me niet herinneren dat ik heb gezegd dat het vooraf samen gecoördineerd was, slechts dat de aanvallen gecoördineerd waren, wat letterlijk betekend: op dezelfde dorpen.
Ik denk niet dat Abuser zal tegenspreken dat zijn aanvallen op dezelfde dorpen aankwamen als de aanvallen van GoldRulez.
Ook hier verdraai je de feiten compleet. Je zit hier continu te roepen dat wij aanvallen versturen op de dorpen waar Gold op aanvalt. Nee, andersom. Gold valt de door ons geclaimde dorpen uit eigen initiatief aan, valt ook duidelijk te lezen in onderstaande pm. Die dorpen waren de dag ervoor al gecleard door ons, muur was down en ts laag. Dus profiteren van fakes die op zo'n dorpen lopen, vind ik best overdreven.
https://gyazo.com/3fbe8e2a931c5a62d03cadb01f361d67

Verder ben ik van mening dat excuses voor het ons meermaals verwijten van bewuste stabber en losers etc. nog steeds wel op zijn plaats zouden zijn.
 

DeletedUser79332

Guest
Dat klopt. Excuses horen jullie kant op aangezien abuser niet gestabt heeft. Zeker mee eens.

Echter kan ik van jullie hetzelfde vragen: Geef ajax een excuus dat jullie toch doorgegaan zijn met aanvallen terwijl jullie wisten dat hij gestabt werd. (geld dus niet voor de eerste wave aangezien jullie toen nog niet van een stab wisten). En dan heb ik het nog niet over andere afspraken om dit goed te maken.
 

DeletedUser75965

Guest
Ik weet niet zo goed of ik dit serieus moet nemen o_O
Het is in elk geval je kans om te bewijzen dat je enigszins skills hebt.

In dit topic is duidelijk bewezen
- Stab van Fix op Pjvo/Qua.
- Stab van GoldRulez
- Bewust gebruik maken van de stab van Abuser (dus i.m.o zeker een bewuste (indirecte) stab)
- Bewust doorgaan van Fix nadat de stab bekend was zonder aanvallen te staken om tot een oplossing te komen.
- Geen stab van mij richting GoldRulez

Of jij dit bewust hebt geregeld met GoldRulez weet ik niet. Als ik dat gezegd heb, daarvoor dan mijn excuus want dat kan ik nooit weten. Alle schijn heeft het er echter wel van, daar kan je zelf ook niet onderuit. Excuus dus als ik het hierdoor per ongeluk verwoord heb dat je dit bewust voor en samen met GoldRulez opgezet had. Dit is dan gekomen uit boosheid in het begin. Ik blijf er echter achter staan dat dit een bewuste stab van Abuser is geweest, vooraf uitgedacht of niet.

Of je dit hebt geregeld met GoldRulez is ook iets wat er verder helemaal niet toe doet. Het gaat om het feit dat je er optimaal gebruik van hebt gemaakt in plaats van netjes je aanvallen te staken vanaf het moment van horen van de stab.

Aangezien je leiders wederom niet willen ingaan op een gesprek is mijn vertrouwen dat jullie dit netjes willen oplossen weg en heb ik nu de vv voor definitief aan Qua overgedragen en hen ook aangegeven dat zij mogen beginnen met internen.

Jullie kunnen via hier nog laten weten toch een oplossing te willen zoeken. De verloren dorpen NA de stab teruggeven is voor mij een oplossing waardoor ik weer op een eerlijke manier zou willen verder spelen. Als er zo'n oplossing komt zal er ook geen interen van Qua komen en zal ik zelf (solo) verder spelen.

Ik hoor jullie constant zeggen dat ik geen gesprek aan wil gaan, maar op vlak na de stab na (waar ik uiteraard gewoon pissed om was), heb ik elke keer aangegeven een gesprek aan te willen gaan en zijn jullie (Fix) degene die hier niet op zijn ingegaan. Ook gister weer via PM met Vettus.

Ik heb voor Qua de PM's gedeblokkeerd zodat zij dit zelf ook allemaal kunnen terugkijken indien gewenst.

Succes verder aan de 3 top stammen om hier nog een leuke wereld van te maken!
 
Reactiescore
1.075
Wie neemt deze dude nu nog serieus. Jezus.
 

DeletedUser77704

Guest
Het is in elk geval je kans om te bewijzen dat je enigszins skills hebt.

In dit topic is duidelijk bewezen
- Stab van Fix op Pjvo/Qua.
- Stab van GoldRulez
- Bewust gebruik maken van de stab van Abuser (dus i.m.o zeker een bewuste (indirecte) stab)
- Bewust doorgaan van Fix nadat de stab bekend was zonder aanvallen te staken om tot een oplossing te komen.
- Geen stab van mij richting GoldRulez

Of jij dit bewust hebt geregeld met GoldRulez weet ik niet. Als ik dat gezegd heb, daarvoor dan mijn excuus want dat kan ik nooit weten. Alle schijn heeft het er echter wel van, daar kan je zelf ook niet onderuit. Excuus dus als ik het hierdoor per ongeluk verwoord heb dat je dit bewust voor en samen met GoldRulez opgezet had. Dit is dan gekomen uit boosheid in het begin. Ik blijf er echter achter staan dat dit een bewuste stab van Abuser is geweest, vooraf uitgedacht of niet.

Of je dit hebt geregeld met GoldRulez is ook iets wat er verder helemaal niet toe doet. Het gaat om het feit dat je er optimaal gebruik van hebt gemaakt in plaats van netjes je aanvallen te staken vanaf het moment van horen van de stab.

Aangezien je leiders wederom niet willen ingaan op een gesprek is mijn vertrouwen dat jullie dit netjes willen oplossen weg en heb ik nu de vv voor definitief aan Qua overgedragen en hen ook aangegeven dat zij mogen beginnen met internen.

Jullie kunnen via hier nog laten weten toch een oplossing te willen zoeken. De verloren dorpen NA de stab teruggeven is voor mij een oplossing waardoor ik weer op een eerlijke manier zou willen verder spelen. Als er zo'n oplossing komt zal er ook geen interen van Qua komen en zal ik zelf (solo) verder spelen.

Ik hoor jullie constant zeggen dat ik geen gesprek aan wil gaan, maar op vlak na de stab na (waar ik uiteraard gewoon pissed om was), heb ik elke keer aangegeven een gesprek aan te willen gaan en zijn jullie (Fix) degene die hier niet op zijn ingegaan. Ook gister weer via PM met Vettus.

Ik heb voor Qua de PM's gedeblokkeerd zodat zij dit zelf ook allemaal kunnen terugkijken indien gewenst.

Succes verder aan de 3 top stammen om hier nog een leuke wereld van te maken!

Kans is vergaan door naar AF te gaan. Toen al gezegd en nadien wil je hier niet openlijk praten nadat jij ons hier heb gebracht. Nog steeds kom je met ridicule eisen en verkeerde feiten en conclusies die nergens op gegrond zijn. Laten we de toon en houding die je aan de dag legt al helemaal niet bespreken.

Os loopt mooi op van Qua en de uurtjes VV draaien, de enige simpele eis die wij stelden voor onderhandelingen worden niet ingewilligd dus is over voor ons.
 

DeletedUser78702

Guest
Het is in elk geval je kans om te bewijzen dat je enigszins skills hebt
Heb ik niet dus het stopt hier denk ik :(

Aangezien de vv nu definitief bij Qua ligt en de deff en edels ondertussen al wel zullen lopen, kan dit topic ook eindelijk gesloten worden.

Kan ik eindelijk weer van het AF verdwijnen :D
 
Bovenaan