Firm vs Mono

DeletedUser69389

Guest
Je hebt gelijk:

Lauwerzzz (Deluxe)
image.php

Farmer124 (Deluxe)
image.php


Als je op lange termijn kijkt doet mono/??????/season/weet ik veel het slechter dan Deluxe, veel slechter. Maar de laatste tijd gaat het Deluxe ook niet voor de wind, en gaat het soms zelf slechter af dan mono en dat is wat ik hier probeerde aan te kaarten.

Belangrijk punt wat je mist is dat Fide pas net begonnen is, want het was eerst Dijkhopper en daarna Mulle die het van ons overnam. Voor de rest hebben jullie van Fide nog 0,0 druk gekregen terwijl het bij Deluxe amper nog omhoog kan en nog verliezen jullie dorpen en accounts bij de vleet. Jullie moeten meer en meer jullie aandacht gaan verdelen wanneer Fide vol los zou gaan.
 
Reactiescore
3.540
Belangrijk punt wat je mist is dat Fide pas net begonnen is, want het was eerst Dijkhopper en daarna Mulle die het van ons overnam. Voor de rest hebben jullie van Fide nog 0,0 druk gekregen terwijl het bij Deluxe amper nog omhoog kan en nog verliezen jullie dorpen en accounts bij de vleet. Jullie moeten meer en meer jullie aandacht gaan verdelen wanneer Fide vol los zou gaan.

Nogmaals, ik zeg niet dat Mono het goed doet, ik zeg alleen maar dat het Deluxe ook niet voor de wind gaat. En ik ben benieuwd hoe accounts als Gentleman. zich gaan weren tegen druk van Fide, heb er wel zin in eigenlijk! Beetje actie en een actief account vs een actief account is een stuk leuker dan actief vs inactief dus hopen dat dat zo gaat blijken bij Gentleman.
 

DeletedUser69389

Guest
Nogmaals, ik zeg niet dat Mono het goed doet, ik zeg alleen maar dat het Deluxe ook niet voor de wind gaat. En ik ben benieuwd hoe accounts als Gentleman. zich gaan weren tegen druk van Fide, heb er wel zin in eigenlijk! Beetje actie en een actief account vs een actief account is een stuk leuker dan actief vs inactief dus hopen dat dat zo gaat blijken bij Gentleman.
Ik hoop het ook voor jullie, maar de situatie is allerminst een eerlijke strijd.
 

DeletedUser34772

Guest
kick paar van jullie leden om de strijd eerlijker te maken?
 
Reactiescore
3.540
Bij fide zeker :D :p

Nee Mono is overduidelijk aan het winnen, we geven ze alleen een paar dorpjes van OldSkoel als deel van ons meesterplan. We lokken ze in een "false sense of security" waardoor ze ons onderschatten en dan ineens bats boem 120 speervechters op hun stoep, en staan ze ineens met de mond vol tanden.
 

DeletedUser51467

Guest
Zo oneerlijk is het niet:

d353d93a63f303d4b9a8523a96966183.png

Ja als je bijna heel de wereld recruiteert, maar de ene helft internt en een ander kwart verliest aan de vijand dan zit je inderdaad met een ledenaantal in de buurt van de andere. Desondanks geeft dit nog steeds een vertekend beeld, snap je zelf ook wel hoop ik.
 

DeletedUser77014

Guest
Ja als je bijna heel de wereld recruiteert, maar de ene helft internt en een ander kwart verliest aan de vijand dan zit je inderdaad met een ledenaantal in de buurt van de andere. Desondanks geeft dit nog steeds een vertekend beeld, snap je zelf ook wel hoop ik.
Inderdaad, kan je hier helemaal in volgen. Persoonlijk had ik het ook anders gezien, die rekruteringen, maar het is nu eenmaal gebeurd en kan dat niet aanpassen. Als je iemand verliest betekent dit wel dat er iemand anders in de plaats moet komen, zo is het de laatste tijd gegaan in Mono. Je kan het zien als een zet om het eerlijk te houden, maar ook als een recruit to win.
 

DeletedUser7072

Guest
Een 26 p acc aannemen kan best als je weet dat er potentie in zit en het acc bijna gegarandeerd zijn lokale omgeving gaat domineren. Nu is het daar natuurlijk een beetje laat voor, maar als de wereld nog flink zou groeien zou je best een topper kunnen laten starten en direct aannemen om een deel van de rim te domineren.
 

DeletedUser75413

Guest
Als.... Als mijn tante een snor had gehad was het m'n oom geweest... Makkelijk oordelen als je aan de rand van de wereld ligt... Voor jou is deze wereld idd misschien pas een paar maandjes oud, maar wij zijn al even bezig en hebben, terwijl jij bezig was dorpjes te edelen van 1k - 2k, structureel honderden tot duizenden incomings voorbij zien komen.
Als je denkt dat je ff van een BG bakken def weg kan halen en sterspelers voor het oprapen liggen, dan zou ik vooral lekker doorgaan met halfbakken spelers edelen en verder even vakkundig je mond houden ;-)

Als ... als? 1x als maar goed, ze hebben een bg..
Zeg toch niet dat ze bakken deff moeten vragen, maar als je samenwerkt kun je wel meer schade aanrichten dan solo ;)

Maar komt goed hoor, zien elkaar nog wel :D
 
Bovenaan