Firm vs B0RG ( & BORG )

DeletedUser

Guest
Dank je egtwel. Het is goed te zien dat er meer mensen iets van taal begrijpen.
 

DeletedUser3621

Guest
het is alleen zo'n onbegonnen werk om iedereen te verbeteren, vind je niet?
 

DeletedUser7072

Guest
Ach taal het doel van taal is in mijn ogen communicatie, Als de ander begrijpt wat je bedoeld, Wat is dan het probleem??:confused:
 

DeletedUser

Guest
Dat is was hij wel hoor!

Wow.. Hoe goed ben ik dan wel niet!!

T&m, wat doe je als je clears aan ziet komen van 25+ uur? Dan ga je diegene uitlachen en hem vertellen dat hij niks van het spel snapt.. En vervolgens ga je zorgen dat die clears niet meer terug komen.. Laten het er nu net meer zijn geworden als jij had verwacht. Misschien ontbreekt er momenteel iets aan jou spelinzicht..

Ow en ik heb een dorpje van je moeder overgenomen zojuist:) je moeder snapt het spel ook al niet:D
 

DeletedUser21032

Guest
hup komop nog meer schelden =D
doe allemaal een wereld 2.
iederene die aangevallen word moet nu zen acc deleten!
Jes kan ik eindelijk de wereld veroveren:cool:

:speer::zwaard::bijl::boog::bboog::zwaar::licht::verkenner::ridder::ram::catapult::edelman:
 

DeletedUser

Guest
Wow.. Hoe goed ben ik dan wel niet!!

T&m, wat doe je als je clears aan ziet komen van 25+ uur? Dan ga je diegene uitlachen en hem vertellen dat hij niks van het spel snapt.. En vervolgens ga je zorgen dat die clears niet meer terug komen.. Laten het er nu net meer zijn geworden als jij had verwacht. Misschien ontbreekt er momenteel iets aan jou spelinzicht..

Ow en ik heb een dorpje van je moeder overgenomen zojuist:) je moeder snapt het spel ook al niet:D

En je denkt dat ik dan gek wordt of zo, als mn moeder een dorp verliest????

jullie schijnen dat nogal leuk te vinden.

als jullie zo goed zijn, pak er dan gewoon eens eentje van mij!!!!

maar nee, dat durfen de grootbekken niet...
 

DeletedUser

Guest
Wow.. Hoe goed ben ik dan wel niet!!

T&m, wat doe je als je clears aan ziet komen van 25+ uur? Dan ga je diegene uitlachen en hem vertellen dat hij niks van het spel snapt.. En vervolgens ga je zorgen dat die clears niet meer terug komen.. Laten het er nu net meer zijn geworden als jij had verwacht. Misschien ontbreekt er momenteel iets aan jou spelinzicht..

vreemd, ik dacht dat het de bedoelingwas , om dorpen te verdedigen,

als jij volle clears laat lopen op bomvolle dorpen, ,, goed voor mn def stats, en mn moraal,

heb je nog meer... stuur maar af. alles is welkom...
 

DeletedUser

Guest
Jij bent echt nog dommer als dat ik dacht:D het is verstandiger om zulke aanvallen te ontwijken of die dorpen bomvol stoppen. Maar ik kom overal na 4 clears ofso doorheen, dat is alleen goed voor mijn aanvalsstatts.. En waarom ik geen dorpen van jou verover.. Je ligt niet bij mij in de buurt. Je moeder wel met een dorp en deze is ze kwijt..
 

DeletedUser

Guest
en wat een dorp,

nietlullen, gewoon blijven sturen...

ze hadden me al ingelicht over je uitmuntende aanvalstactieken. vandaar dat ik ook helemaal in de war ben geraakt......

jij bent echt een topper.....:)

ontwijken, wasda??
 

DeletedUser

Guest
Onderwerp bastard valt Echt Uniek 1 (358|387) aan
Verzonden 08.12.08 00:29
De verdediger heeft gewonnen
Geluk ( vanuit de aanvaller gezien)

8.8%
Moraal: 100%

Aanvaller: bastard
Dorp: sweep (319|442) K43

Aantal: 0 0 6759 0 0 3100 0 0 300 0 0 0
Verliezen: 0 0 6759 0 0 3100 0 0 300 0 0 0


Verdediger: T en M Enschede
Dorp: Echt Uniek 1 (358|387) K33

Aantal:
Verliezen: 888 800 0 699 0 0 0 644 0 0 0 0


auw bastard, alsjeblieft niet meer aanvallen, wat een geluk dat je met dat beetje geluk nog een leveltje van de muur hebt gekregen...


topper in actie
 

DeletedUser

Guest
oh goodie
Onderwerp bastard valt Echt Uniek 1 (358|387) aan
Verzonden 08.12.08 00:33
De verdediger heeft gewonnen
Geluk ( vanuit de aanvaller gezien)

2.3%
Moraal: 100%

Aanvaller: bastard
Dorp: sweep (331|449) K43

Aantal: 0 0 6759 0 0 3100 0 0 300 0 0 0
Verliezen: 0 0 6759 0 0 3100 0 0 300 0 0 0


Verdediger: T en M Enschede
Dorp: Echt Uniek 1 (358|387) K33

Aantal:
Verliezen: 867 781 0 683 0 0 0 629 0 0 0 0


en hoppa nog een leveltje muur, jammer dat ie morgenvroeg weer opgetrokken is..

wi lje het laatste rapportje ook nog????
 

DeletedUser

Guest
En je denkt dat ik dan gek wordt of zo, als mn moeder een dorp verliest????

jullie schijnen dat nogal leuk te vinden.

als jullie zo goed zijn, pak er dan gewoon eens eentje van mij!!!!

maar nee, dat durfen de grootbekken niet...

Als je graag wilt dat ik langs kom oké dan kom ik wel even langs heb toch niks beters te doen. Wou het zaterdag avond al doen maar ik twijfelde Metalfreack of T en M. En heb toch voor Metalfreack gekozen :D
 

DeletedUser

Guest
Misschien niet het juiste topic, maar wij hebben het wel redelijk gedaan dit weekend.

Side 1: =BB=

Side 2: B0RG BORG

Timeframe: Laatste 48 uur

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 26
Kant 2: 0
Verschil: 26

Punten totaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 257,506
Kant 2: 0
Verschil: 257,506

image.php
 

DeletedUser

Guest
Best triest krijg je niet genoeg aandacht ac dat je er maar even tussen door moet komen ??

Het juiste topic staat open en toch moet je even oftopic gaan om te laten zien hoe "goed" jouwn stam weer is.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben dol op aandacht, dus ik ben blij dat je dan ook zo snel reageert. Heb ik weer mijn portie aandacht binnen voor vandaag ;)

En btw, geheel offtopic is het niet, aangezien jij insinueerde dat wij samenwerkten met FIRM. Ik zet er noig keurig bij dat het misschien niet het juiste topic is. Er is immers geen topic BB vs. B0RG.
 

DeletedUser

Guest
LOL T&M is al bijna 3 dagen bezig met 1 dorp van mij..gisteravond hielp mastermind hem zelfs..


pffff heeel pro jongens hoor...
 
Bovenaan