Firm vs B0RG ( & BORG )

DeletedUser

Guest
Dat is inderdaad niet belachelijk, daar dient het juist voor om een uiteindelijk doel te bereiken. Toch wil ik even benadrukken dat van zodra een B0RG-speler (lees: King1/9) hier rapportjes post, onmiddelijk gezegd wordt dat het niet gepast is dat ze geplaatst worden en wanneer FIRM:confused: (beter: Mohniels1:rolleyes:) hier rapportjes plaatst, kan dit wel:confused:



Dit klopt inderdaad maar sst, straks gaan ze nog denken dat het FIRM was die afspraken en afgesproken NAPs met ex-FIRM leden niet nakomen :rolleyes:

man , je doet gewoon hetzelfde :eek: , ga niet janken hé

ik vond zelfs dat ik positief was voor king , no offence moh , maar het feit dat ik juist reageer op king en niet op moh zegt toch genoeg , of snapt je "collectief" da nie ???
 

DeletedUser

Guest
Ja bedankt Zero. Ik vind het heel lief van je dat subtiele gebaartje :D
 

DeletedUser

Guest
@ zeromax: ik post geen rapportjes (aangezien ik te ver lig van FIRM kan ik weinig bijdrage leveren aan het offensief daar:()

Het was trouwens ook positief naar jou toe bedoeld, ik was het bij je standpunt eens, maar moest toch even mijn mening kwijt;)

even citeren wat je in een ander topic geplaatst hebt:
ach na een reactie komt altijd een tegenreactie , das toch fysica
 

DeletedUser

Guest
hul huil, wancker wancker,

lange begon over te lopen... wheheheheehehehheeh

Ik wist dat je ingame alles en iedereen uit scheldt die niet doet wat jij wilt maar volgens mij is het nationale forum niet bedoeld om scheldwoorden te gebruiken.

Engels nederlands of welke taal dan ook. Ik kan het wel begrijpen dat het verleidelijk is om dat te doen, ik heb het onlangs zelf ook gedaan echter tegen de verkeerde persoon. :rolleyes:

opruien en schelden zijn toch twee verschillende zaken maar als engels dan toch mag op dit forum een klein quootje engels.

it take's a wancker to recognize a wancker. :D
 

DeletedUser22326

Guest
Dat is inderdaad niet belachelijk, daar dient het juist voor om een uiteindelijk doel te bereiken. Toch wil ik even benadrukken dat van zodra een B0RG-speler (lees: King1/9) hier rapportjes post, onmiddelijk gezegd wordt dat het niet gepast is dat ze geplaatst worden en wanneer FIRM:confused: (beter: Mohniels1:rolleyes:) hier rapportjes plaatst, kan dit wel:confused:

Ja maar dat is logisch.. Iedereen haat borg en dat is nou eenmal zo. Dat mag toch? Wat zou jij doen als al je vrienden overlopen naar de vijand (lees borg).
 

DeletedUser

Guest
@ zeromax: ik post geen rapportjes (aangezien ik te ver lig van FIRM kan ik weinig bijdrage leveren aan het offensief daar:()

Het was trouwens ook positief naar jou toe bedoeld, ik was het bij je standpunt eens, maar moest toch even mijn mening kwijt;)

even citeren wat je in een ander topic geplaatst hebt:

btw , thx voor de ondersteuning , ik stuur ze terug als ik ze niet meer nodig heb:D
 

DeletedUser

Guest
Ik wist dat je ingame alles en iedereen uit scheldt die niet doet wat jij wilt maar volgens mij is het nationale forum niet bedoeld om scheldwoorden te gebruiken.

Engels nederlands of welke taal dan ook. Ik kan het wel begrijpen dat het verleidelijk is om dat te doen, ik heb het onlangs zelf ook gedaan echter tegen de verkeerde persoon. :rolleyes:

opruien en schelden zijn toch twee verschillende zaken maar als engels dan toch mag op dit forum een klein quootje engels.

it take's a wancker to recognize a wancker. :D

snap je dit ook????

shut the fcuk up!!!
 

DeletedUser

Guest
:Dtrouwens wel jammer, dat lange opnieuw niet zn zaakjes zelf kan regelen, en zn spel aan king overlaat.

hij heeft werkelijk alles aan anderen overgelaten, he opbouwen, nu het spel op zich.

als ik zou spelen op die manier, drukte ik op t knopje account verwijderen :mad:
 

DeletedUser

Guest
Ja maar dat is logisch.. Iedereen haat borg en dat is nou eenmal zo. Dat mag toch? Wat zou jij doen als al je vrienden overlopen naar de vijand (lees borg).

op zich zou ik het niet leuk vinden, maar ik heb dit ooit meegemaakt toen ik zelf stamleider was van een kleine stam (rang 54 toen en B0RG 8)

Ineens ging iedereen van mijn vrienden naar B0RG en uiteindelijk hebben ze mij gevraagd om ook te komen. En van die beslissing heb ik tot op vandaag nog nooit spijt van gehad :)

En niet iedereen haat B0RG, vraag maar aan onze vrienden :p
Trouwens iedereen (lees: vijanden) haat net zo goed =BB= of FIRM,...;)
 

DeletedUser

Guest
:Dtrouwens wel jammer, dat lange opnieuw niet zn zaakjes zelf kan regelen, en zn spel aan king overlaat.

hij heeft werkelijk alles aan anderen overgelaten, he opbouwen, nu het spel op zich.

als ik zou spelen op die manier, drukte ik op t knopje account verwijderen :mad:

waarom aan King, hij kan het evengoed zelf...
Van zodra hij volgens jou zelf niet speelt, denk je aan King.
King, je hebt een grote fan:D:D:D
 

DeletedUser

Guest
een queen wordt goed beschermd andy , ze hoeft niets te doen , enkel wat commentaar geven

Tja, jij hoeft blijkbaar ook niets te doen want je geeft evengoed commentaar:rolleyes:

En er bestaat ook nog zoiets als andere doelen dan enkel =BB= ;)
 

DeletedUser

Guest
hij speelt het spel dan ook al langer he ;)
Dat kan ik inderdaad niet ontkennen dat hij betere stats heeft dan mij, maar ik kan er ook niet aan doen dat ze stoppen nadat ze verkenning hebben uitgevoerd (meestal loopt die al dood:p)
 
Bovenaan