filosofisch

DeletedUser7072

Guest
Nee had het over die van mezelf, nu ik die via mob zie. Veel meer regels per alinea dan als je het op pc bekijkt.
 
Reactiescore
770
gast dat is kansrekenen en wiskunde geen filosofie . Komt hier amper iets voor van ethiek, moraal of dergelijk

gaar
rraarrr
 

DeletedUser7072

Guest
gast dat is kansrekenen en wiskunde geen filosofie . Komt hier amper iets voor van ethiek, moraal of dergelijk

gaar
rraarrr

Opletten Stalove, het ging hier over de filosofie van de tijd. Bekijk dit artikel maar voor goede filosofie ;)
 

DeletedUser7072

Guest
De een kan niet los gezien worden van de ander ;)

De wetenschap van tijd heeft namelijk een extreme invloed op de filosofie van tijd. Voor 1905 was dat niet zo, maar sindsdien wel. Dat artikel is wel legit filosofie btw.

For an eternalist, the space travel vs time travel argument is a fallacy, for we never travel in space, but always in spacetime: we go from here-now to there-later. However, there appears to be nothing to answer to the argument of ontological parsimony. At first sight, the eternalist seems to offer far-fetched interpretations of obvious facts only for the sake of defending an idealistic view of reality, completely remote from experience. Indeed, before the advent of special relativity, there were no convincing argument in favor of eternalism. However, this theory provoked a dramatic change and has become the main weapon in the hands of eternalists. We will see why in section, by quickly reviewing the Rietdijk-Putnam argument.
 

DeletedUser78666

Guest
De een kan niet los gezien worden van de ander ;)

De wetenschap van tijd heeft namelijk een extreme invloed op de filosofie van tijd. Voor 1905 was dat niet zo, maar sindsdien wel. Dat artikel is wel legit filosofie btw.

Spreek jij de grote Blobbe nou tegen?
 

DeletedUser7072

Guest
Jazeker dat doe ik ;)

Ik erken blobbe niet als goddelijke entiteit.
 

DeletedUser65921

Guest
Dit vind ik een grote fout van jou Dirk. Jij gaat naar de hel hiervoor.
 

DeletedUser61134

Guest
Wat krijgt degene die Rob's eten stal dan wel niet voor een straf :eek:
 

DeletedUser7072

Guest
Die mag vanaf dat moment voor straf niks eten tot hij er dood bij neer valt.
 
Bovenaan