Filmtopic

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Ja wil hem dolgraag weer verwijderen maar weet helaas niet hoe, moet wachten op aanwijzingen :/
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Niet citeren joh straks leest hij het
 
Reactiescore
1.777
dus de clue van the prestige is dat hij een tweelingbroer heeft! aanrader hoor @simeco
:biggrin::biggrin::biggrin:
Je hebt de prestige nog niet gezien? Maar ik kan je gerust stellen, hiermee is nog niets gespoiled hoor.

Ga hem vanavond kijken, goeden film staat op den netflix net als memento
vanavond is temptation island?? :redface::redface::redface:
Nou dit is een beetje flauw ;dd
zwakzinnigheid is van alle tijden helaas!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Heb de verwijder knop alweer gevonden, als je dat citaat ook kunt verwijderen @Calamus Incendium zo spoilen we niets voor anderen bvd
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.157
Heb mijn eigen post gerapporteerd zo zorg ik dat die verwende mods nog eens wat werk hebben
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Ja en wat als ze de film nog moeten kijken en je verpest nu alles voor een moderator???
 
Reactiescore
1.777
ik vraag me af wie van jullie twee het meeste chromosomen heeft!!
 

DeletedUser40402

Guest
Kan het filmtopic niet zo snel vinden, maar is Assassin's Creed de moeite waard om te kijken ?

Nee, en ik heb het spel zelfs nooit gespeeld. Dus ik denk dat mensen die het spel speelden veel hogere verwachtingen zullen hebben en het nog slechter zullen vinden.
 
Reactiescore
1.701
Nee, en ik heb het spel zelfs nooit gespeeld. Dus ik denk dat mensen die het spel speelden veel hogere verwachtingen zullen hebben en het nog slechter zullen vinden.

Thanks voor de bump.

Ja daarom ik heb bijna alle spellen gespeeld behalve Unity en die in Egypte. Dus was benieuwd of het de moeite waard is om te kijken. Geen zin om 2 uur te verneuken.
 
Bovenaan