Fijne Feestdagen

DeletedUser79858

Guest
Mogelijk voor sommige nog te vroeg, aangezien die nog een laatste werkdag hebben voor de kerst, of wat dan ook.

Maar ik wil iedereen via deze weg fijne feestdagen toewensen! Niet teveel eten/drinken/roken, heb je alleen maar last van met je goede voornemens enzo.

*insert lame kerst gifje*

En weet je nog die vriend/vriendin die je al heel lang niet gesproken hebt? Bellum!
 

DeletedUser79644

Guest
Uiteraard hebben de mods weer alle reacties weggehaald. Oh, things will never change here :D.

Aan de simpleton die alle reactie verwijderd heeft: https://en.oxforddictionaries.com/definition/freedom

En nu krijg ik weer een berisping of erger, weer een weekje of 2 banned, as usual? Kijk maar :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487871837

Guest
Uiteraard hebben de mods weer alle reacties weggehaald. Oh, things will never change here :D.

Aan de simpleton die alle reactie verwijderd heeft: https://en.oxforddictionaries.com/definition/freedom

En nu krijg ik weer een berisping of erger, weer een weekje of 2 banned, as usual? Kijk maar :p.

Jep.

Allemaal nonsens beledigen die nergens voor nodig zijn. Heeft niks met “freedom” te maken lol. Freedom of speech betekent niet dat je kan zeggen wat je wil zonder de consequenties te accepteren.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Reactiescore
1.367
Mogelijk voor sommige nog te vroeg, aangezien die nog een laatste werkdag hebben voor de kerst, of wat dan ook.

Maar ik wil iedereen via deze weg fijne feestdagen toewensen! Niet teveel eten/drinken/roken, heb je alleen maar last van met je goede voornemens enzo.

*insert lame kerst gifje*

En weet je nog die vriend/vriendin die je al heel lang niet gesproken hebt? Bellum!
:)

Fijne kerst iedereen.

Zelfde :)
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.321

DeletedUser79858

Guest
Nee, dus bij deze, iemand die een nieuwe lever voor me heeft voor 2 januari, bel me.

Sorry maar mijn lever is al volgeboekt tot minimaal 4 januari om alle troep van kerst,oud en nieuw en alles daar tussen uit mijn bloedbaan te halen.
 
Bovenaan