Fictieve top 20

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Roald ik wil benadrukken dat ik nergens zeg dat ik je haat, ik heb een hekel aan je, dat is iets anders. Je wordt heel duidelijk gewaardeerd, maar dat komt nog wel naar buiten als w29 straks (eindelijk) gesloten is.

Bij mijn weten is dat zo ongeveer hetzelfde.
E:

65dfc1a4e6.png

e83d695369.png

Dat sarcasme :)
Van de spelers die mij hier waarderen / waardeerden, zijn de meeste al van gestopt of zo goed als.
Daarnaast is dit nooit een wereld geweest waar men mij nodig heeft gehad, gezien het relatief makkelijk ging.
Helaas zal ik w29, net als vele andere, niet als prestatie zien. Ja ik weet wat je gaat zeggen, had ik in control moeten blijven en met 'eer' tenonder gaan. Waarop ik dan zeg; daarmee had je geen eer verkregen, aangezien ik het samen met barmhartige samaritaan en the crowe had moeten doen, en 5 - 7 inactieven.
Er zijn geen periodes geweest van veel stress of ernstig vv'er tekort, of periodes waarin de meeste gedemotiveerd raakte door vijanden. Dat in tegenstelling tot andere werelden die ik speel (waar ik tevens ook een leidersfunctie heb, wat ook de zaken al veranderd.)
 

DeletedUser

Guest
PM zelf heeft helemaal geen geschiedenis?
Niet helemaal waar. Deze stam zal de boeken in gaan als een stam waarvan 20% geen recht op de overwinning had. 70% niet de kwaliteiten heeft om ook maar aanspraak te maken op de overwinning. 70% 10 of meer leden klootzakken vindt, 20% stamhoppers is en 10% liever geen deel uit zou maken van de overwinning. .:pM:. of hoe je het ook schrijft.
 

DeletedUser65921

Guest
Oh dat verandert de zaak.
Ik zou nog best goed in die stam passen eigenlijk :eek:
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Niet helemaal waar. Deze stam zal de boeken in gaan als een stam waarvan 20% geen recht op de overwinning had. 70% niet de kwaliteiten heeft om ook maar aanspraak te maken op de overwinning. 70% 10 of meer leden klootzakken vindt, 20% stamhoppers is en 10% liever geen deel uit zou maken van de overwinning. .:pM:. of hoe je het ook schrijft.

Prachtige samenvatting, dat is er eentje om te onthouden.
 

DeletedUser65921

Guest
:Embarrassment:
Ik vind er wel 10 waar ik een hekel aan heb dus komt goed :D
 
Reactiescore
1.018
Beetje hypocriet. Jij kent namelijk je eigen stamleden nu niet eens, hoe kan je dan de geschiedenis kennen? :eek:

Ik ken heel MT, er zijn spelers waar ik minder contact mee heb gehad dan anderen maar om nu te zeggen dat ik ze niet ken is toch op zijn zachtst gezegd overdreven. .:pM:. is er alleen maar omdat we niet als 2 gesplitte stammen de wereld mochten winnen van Duckje en dat weet jij ook. Dat ik niet iedereen van Para! ken is dan ook niet zo apart want daar wissel(d)en sommige accounts zo vaak van eigenaar dat ik geen flauw idee meer heb of er überhaupt nog iemand op zit. Ook zijn er in Para! naar mijn idee veel stillere accounts maar dit komt doordat ik er niet in gezeten heb toen de strijd nog wel van belang was en eenieder zijn steentje bij moest dragen. Je kunt zeggen dat ik mijn eigen stamleden ken maar als mijn stamleden zie ik nog steeds degenen die MT over de eindstreep hebben getrokken en niet degenen die in Para gezeten hebben (no offence maar ik zie jullie nog steeds als bondgenoot en niet direct als stamgenoot).

Hoe ik de geschiedenis van Ctrl./Mus/MT ken? Ik was erbij vanaf dat Mus net was opgericht. Ik was erbij toen het dreamteam nog aanwezig was, toen Lw. en I. nog actief en veel groter waren. Ik was erbij toen Mus/MT het was die de wereld schokte doordat Apuz naar I. ging en terug in plaats van Oh no/Para!(Ik heb het over schokken, niet wat waar is en niet).
Elke major gebeurtenis was ik bij, niet bij allemaal op Nivelle maar ik weet toch wel vrij zeker dat ik de geschiedenis die voor de buitenwereld bekend is ken, en meer dan dat
 
Laatst bewerkt:

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Ik denk dat hij meer doelde, dan men bij wijze van spreke iedere keer dat je op de leden lijst kijkt, je weer nieuwe namen tegen komt.
 
Reactiescore
60
Dat klopt ook wel ongeveer, zag vorige week ineens dat we een stamgenoten minder hadden :eek:ok

En over stamgeschiedenis, ik heb volgende week van de eerste tot de laatste dag op deze wereld gespeeld maar toch denk ik dat ik de meest boeiende periode heb gemist, of in ieder geval in de verkeerde stam zat

Go Mea! Go Hardcode! :cool:

Pff, nog een reden waarom we er niet doorheen kwamen :(
 

DeletedUser

Guest
Ik ken heel MT, er zijn spelers waar ik minder contact mee heb gehad dan anderen maar om nu te zeggen dat ik ze niet ken is toch op zijn zachtst gezegd overdreven. .:pM:. is er alleen maar omdat we niet als 2 gesplitte stammen de wereld mochten winnen van Duckje en dat weet jij ook. Dat ik niet iedereen van Para! ken is dan ook niet zo apart want daar wissel(d)en sommige accounts zo vaak van eigenaar dat ik geen flauw idee meer heb of er überhaupt nog iemand op zit. Ook zijn er in Para! naar mijn idee veel stillere accounts maar dit komt doordat ik er niet in gezeten heb toen de strijd nog wel van belang was en eenieder zijn steentje bij moest dragen. Je kunt zeggen dat ik mijn eigen stamleden ken maar als mijn stamleden zie ik nog steeds degenen die MT over de eindstreep hebben getrokken en niet degenen die in Para gezeten hebben (no offence maar ik zie jullie nog steeds als bondgenoot en niet direct als stamgenoot).

Hoe ik de geschiedenis van Ctrl./Mus/MT ken? Ik was erbij vanaf dat Mus net was opgericht. Ik was erbij toen het dreamteam nog aanwezig was, toen Lw. en I. nog actief en veel groter waren. Ik was erbij toen Mus/MT het was die de wereld schokte doordat Apuz naar I. ging en terug in plaats van Oh no/Para!(Ik heb het over schokken, niet wat waar is en niet).
Elke major gebeurtenis was ik bij, niet bij allemaal op Nivelle maar ik weet toch wel vrij zeker dat ik de geschiedenis die voor de buitenwereld bekend is ken, en meer dan dat
Ik had het over de huidige stam, niet over MT. Dat je daar iedereen kenden was nogal logisch.
 
Reactiescore
746
Niet helemaal waar. Deze stam zal de boeken in gaan als een stam waarvan 20% geen recht op de overwinning had. 70% niet de kwaliteiten heeft om ook maar aanspraak te maken op de overwinning. 70% 10 of meer leden klootzakken vindt, 20% stamhoppers is en 10% liever geen deel uit zou maken van de overwinning. .:pM:. of hoe je het ook schrijft.

Held. :p
 
Bovenaan