Fictieve top 20

DeletedUser66129

Guest
not sure if troll or retarted...

of gewoon de waarheid, in de tijd dat ik speelde heb ik denk ik wel het meeste voor de stam betekend, vv's draaien, plannen maken, en sommige die hij in het lijstje heeft staan heb ik daar toch echt mijn twijfels over of die veel zullen betekenen voor zo'n stam.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Het is ook absoluut geen perfect lijstje.
Niemand kan een perfect lijstje maken, to be fair was ik jou naam allang weer vergeten.
Nu ik er een tweede keer naar kijk zou ik ook al wat veranderingen kunnen doen.

Maar als jullie het allemaal beter weten, waarom ben ik dan de enige die een lijstje heeft gepost? :rolleyes:
 

DeletedUser66129

Guest
haha eigenlijk best waar, iedereen commentaar op jou lijstje, je bent de enige die er een gemaakt hebt :p
 

DeletedUser

Guest
Het is ook absoluut geen perfect lijstje.
Niemand kan een perfect lijstje maken, to be fair was ik jou naam allang weer vergeten.
Nu ik er een tweede keer naar kijk zou ik ook al wat veranderingen kunnen doen.

Maar als jullie het allemaal beter weten, waarom ben ik dan de enige die een lijstje heeft gepost? :rolleyes:
Je geeft antwoord op je eigen vraag :p
 

DeletedUser

Guest
Oei dit valt me een beetje van je tegen Hardcode.

Overigens is Wesley de grootste debiel die hier ooit heeft rondgelopen maar hij heeft het zelf niet door. Tip: Droomwereldje.
 

DeletedUser

Guest
alleen al vanwege je handtekening weet ik zeker dat ik niet op jou doelde :eek:
 
Reactiescore
60

DeletedUser

Guest
Oei dit valt me een beetje van je tegen Hardcode.

Overigens is Wesley de grootste debiel die hier ooit heeft rondgelopen maar hij heeft het zelf niet door. Tip: Droomwereldje.
Mag je vinden hoor clown van me. Ik blijf het lachwekkend vinden dat jij zegt dat je eigenlijk gewoon verantwoordelijk was voor het account en het zonder jou nooit zo ver was gekomen. Droomwereldje.
 

DeletedUser

Guest
alleen al vanwege je handtekening weet ik zeker dat ik niet op jou doelde :eek:

Haha oke nee maar wist wel dat je op Laurens doelde hoor gezien bijna niemand mij hier moet waar ik het zelf ook vaak naar heb gemaakt.
Mag je vinden hoor clown van me. Ik blijf het lachwekkend vinden dat jij zegt dat je eigenlijk gewoon verantwoordelijk was voor het account en het zonder jou nooit zo ver was gekomen. Droomwereldje.

Dat heb ik een keer gezegd vorige zomer. Dat is inmiddels al een jaar geleden dus wat is nu nog het probleem.

Ik vind jou zelf gewoon vaak een toffe gozer op het AF alleen vroeger gooide je altijd vaak scheldwoorden er tegenaan en grappige namen waardoor ik je niet mog ^^
 

DeletedUser

Guest
nahh ik ken jou gewoon niet/amper. Laurens ken ik wel redelijk en ik weet dat hij veel meer skills heeft dan Roald, waarop ik beweerde dat Roald zn lijstje bullshit is.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
nahh ik ken jou gewoon niet/amper. Laurens ken ik wel redelijk en ik weet dat hij veel meer skills heeft dan Roald, waarop ik beweerde dat Roald zn lijstje bullshit is.

Ken je mij ook redelijk dan? :')
Ik mag toch hopen dat je niet de illusie heb dat ik in vier jaar tijd niets geleerd heb.
Wetende dat w19 mijn eerste wereld was :D
En sinds wanneer maakt een enkel foutje (in jou ogen) een heel lijstje bullshit?

ookal zei ik zojuist al dat het lijstje absoluut niet perfect is
 

DeletedUser

Guest
Ken je mij ook redelijk dan? :')
Ik mag toch hopen dat je niet de illusie heb dat ik in vier jaar tijd niets geleerd heb.
Wetende dat w19 mijn eerste wereld was :D
En sinds wanneer maakt een enkel foutje (in jou ogen) een heel lijstje bullshit?

ookal zei ik zojuist al dat het lijstje absoluut niet perfect is

meer fouten, maar van die twee ben ik zeker dat ze beter dan jou zijn. Je bent niet al 4jaar gestopt op w19 (Laatst gezien 2012-12-04 03:19:43) en w19 was niet jouw eerste wereld (w9 Eerst gezien 2010-11-24 15:01:53)
maargoed, ik hoef hopelijk niet te herhalen dat ik w29 gewoon gevolgd heb en gezien ik mea haar account gezien heb ik 100% zeker ben dat je waardeloos bent op aanvallend gebied :eek:

pssst, je lijstje is niet perfect, het is waardeloos...:eek:
 
Bovenaan