~FFC~ vs Zero

DeletedUser24963

Guest
misschien moet jij eerst leren schrijven?

Dan kan je misschien naar de volgende stap gaan, leren tw spelen.

Btw: Ivan, zonder je groot Nederlands vriendje was je al lang van de kaart geveegd hoor! :)

heb toch nog eens een vraag kava.
Wie is mijn groot nederlands vriendje?

Want speel tegenwoordig nog veel alleen op deze wereld maar toch raar dat ik dan nog niet van de kaart geveegt ben :D:D:D
 

DeletedUser27685

Guest
heb toch nog eens een vraag kava.
Wie is mijn groot nederlands vriendje?

Want speel tegenwoordig nog veel alleen op deze wereld maar toch raar dat ik dan nog niet van de kaart geveegt ben :D:D:D

Heb jij al eens naar de datum gekeken van die post die je citeerde? Dit is eerder een gedesintegreerde koe die je uit de gracht haalt om weer ruzie te stoken.
 

DeletedUser24963

Guest
Heb jij al eens naar de datum gekeken van die post die je citeerde? Dit is eerder een gedesintegreerde koe die je uit de gracht haalt om weer ruzie te stoken.

en dan heb jij hier last van mss hhmmm nee denk ik.
ga gewoon op je eigen forum dit is een forum tussen zero of oud zero leden en ffc en daar hoor jij niet tussen volgens mij.
dus dada :D:D:D:D
 

DeletedUser27685

Guest
en dan heb jij hier last van mss hhmmm nee denk ik.

Ik zou niet teveel nadenken moest ik jou zijn, 't verbruikt alleen maar energie en je komt toch tot de foute conclusie. Als ik jouw posts niet irritant vond, zou ik in de eerste plaats geen moeite doen om je vriendelijk te verzoeken op te houden met je geouwehoer.

ga gewoon op je eigen forum dit is een forum tussen zero of oud zero leden en ffc en daar hoor jij niet tussen volgens mij.
dus dada :D:D:D:D

Dit is een forum voor W11 spelers en dat persoonlijk geëmmer van jou hoort al evenmin thuis in dit topic. Ben benieuwd hoe lang het weer gaat duren tegen dat je met je platte verwijten en brabbelpraat afkomt omdat je toch niks zinnigs te zeggen hebt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik zou het niet weten maar komt ook omdat ik me daar niet mee bezig hou. Verder ben ik het met obli eens. xD
 

DeletedUser

Guest
( BIJNA ) :p gelukig niet geinvesteerd in zero. Wis wel dat ik zero spaar geld dan zou overhouden :p
 

DeletedUser

Guest
Maar de doorslag was het Echoisma Qua o.s geven en van sommige om als prev te houden. En de gemak zuchtigheid van spelers. Men die het altijd heel makkelijk heeftgehad denkt dat ze heel wat hebben gedaan als ze enkele honderd aanvallen blocken. Maja gebeurt is gebeurt. Ik hoop zoals eerder gezegd dat er mooi groepen weer bij elkaar komen. En geen massa delete,s komen. ;)
 

DeletedUser25172

Guest
Haha.. Sossos speelt zeker op W11, maar je zal hem pas echt in actie zien op W12..;) ID is nogal saai..:p
 

DeletedUser27685

Guest
wie ben jij om te zeggen dat iemand belangrijk is?
Speel je op w11? En welk acc dan?

In W12: #3 ODD, #10 ODA, #3 OD, #20 rang, meermaals de aanvals- en verdedigingsaward op dezelfde dag binnengehaald...

En zoals Oxi zei, op W11 ligt ie rustiger. Wees blij :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan