~FFC~ vs Zero

DeletedUser

Guest
Beste forumlezers,

Vanaf 9 februari kregen enkele leden van Zero aanvallen binnen van verscheidene ~FFC~-leden. Dit aantal steeg in de loop der dagen naar enkele duizenden, verdeeld over verschillende Zero-spelers. Hier zaten fake doelwitten bij, maar het werd al snel duidelijk dat Bertsali, De Stedendwinger, Severalx en Jallajalla de echte targets zouden worden. De aankomst van deze meute barbaren is 'getimed' van 14/2 tot 17/2. De opbrengst va de massa-aanval van ~FFC~ beperkt zich tot op vandaag tot 15 dorpen (stats laatste week). Ik denk dat men hier wel kan spreken van ‘een iets minder succesvolle actie’. Valentijnsdag werd uiteindelijk maar een feest voor één partij: Zero-love, baby!

Als gevolg van deze aanvallen lanceerden wij van Zero gehaast een countermassa. Deze aanval was in omvang slechts een enkelvoud in vergelijking met de actie van ~FFC~, maar ze had een veelvoud aan efficiëntie. De aanval was een groot succes met tot nu toe 55 dorpsovernames. Het eigenlijke doel van deze counter was het in de war schoppen van de actie van ~FFC~. Wij van Zero zien deze massa-aanval van ~FFC~ als een oorlogsverklaring jegens Zero. Wij willen ~FFC~ dan ook veel succes wensen.

Kaartje:
1266475192-020.jpg
Voorlopige balans:
Side 1:
Tribes: ~FFC~ FRIET
Players:

Side 2:
Tribes: Zero SPA!
Players:

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 341
Kant 2: 544
Verschil: 203

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 15
Kant 2: 55
Verschil: 40

image.php


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 3,229,043
Kant 2: 5,119,222
Verschil: 1,890,179

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 141,833
Kant 2: 523,410
Verschil: 381,577

image.php
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dus FFC en Friet hebben nu oorlog met Zero &Spa! en Just.
Wel ik wens hun veel succes, ze zullen het nodig hebben als deze partijen actief een oorlog zullen voeren.

Uiteraard ook succes aan de anderen =)
 

DeletedUser39656

Guest
Dus FFC en Friet hebben nu oorlog met Zero &Spa! en Just.
Wel ik wens hun veel succes, ze zullen het nodig hebben als deze partijen actief een oorlog zullen voeren.

Uiteraard ook succes aan de anderen =)

bij Lef zal het nog niet offcieell zijn?
 

DeletedUser

Guest
Dus FFC en Friet hebben nu oorlog met Zero &Spa! en Just.
Wie zijn Spa! ?

Ik denk eerder dat het ~FFC~ + FRIET tegenover Zero, Just en LEF is.

Dit gaat vast en zeker een mooie strijd worden.
 

DeletedUser

Guest
Als je de starter zijn post bekijkt , zie je zelf dat hij Spa! bij Zero telt =)
En ik denk toch dat LEF nog niets officieels bekend heeft gemaakt omtrent deze oorlog , kan me natuurlijk vergissen ;)

Hoe dan ook , FFC en Friet zullen het zwaar te verduren krijgen als er collectief wordt aangevallen door de vijand.
 

DeletedUser

Guest
Als je Spa! wil meetellen moet je de moraalbrekersstam van Just ook gaan meetellen...
 

DeletedUser

Guest
vroeg me al af wanneer deze 2 stammen tegen elkaar zouden gaan branden ^^
en even voor jullie duidelijkheid LEF heeft nog geen officiele oorlogsverklaring aan ~FFC~ gedaan of vise versa maar het lijkt me wel duidelijk dat er, ondanks de afwezigheid van een verklaring, toch een zekere vijandigheid is tussen deze stammen.
Het front tussen de 2 is nog niet erg groot (natuurlijk kort geleden wel in omvang fix toegenomen) maar dat heeft ook bijgedragen aan de afwezigheid van een verklaring:D
hoe dan ook,
Just. + MB + Zero + MB + LEF
vs.
FFC + MB

natuurlijk zijn er wel meer stammen bij betrokken maar dat hoeft niet gepubliceerd te worden:D
 

DeletedUser

Guest
Het is helemaal niet dat er vanuit Zero hier begonnen is met aan te vallen.

Just. vocht een oorlog tegen FFC uit, en dat was de situatie. Maar FFC heeft hier zelf om gevraagd door de aanval te openen op ons. Dan kan je als nr1-stam weinig anders dan reageren, he ;).

Verder is het niet Just. + Zero tegen FFC, want FFC heeft genoeg bondgenoten om zich te (laten) dekken :p
Daar is TTE één van, en die nemen ook actief deel aan deze oorlog om Zero langs 2 kanten te kunnen bestoken.
 

DeletedUser39656

Guest
Het is helemaal niet dat er vanuit Zero hier begonnen is met aan te vallen.

Just. vocht een oorlog tegen FFC uit, en dat was de situatie. Maar FFC heeft hier zelf om gevraagd door de aanval te openen op ons. Dan kan je als nr1-stam weinig anders dan reageren, he ;).

Verder is het niet Just. + Zero tegen FFC, want FFC heeft genoeg bondgenoten om zich te (laten) dekken :p
Daar is TTE één van, en die nemen ook actief deel aan deze oorlog om Zero langs 2 kanten te kunnen bestoken.

en wij zijn nog niet begonnen he.
 

DeletedUser

Guest
ik zal mezelf even quoten

'natuurlijk zijn er wel meer stammen bij betrokken maar dat hoeft niet gepubliceerd te worden'

tuurlijk is het meer dan
Just. + MB + Zero + MB + LEF
vs.
FFC + MB
en iedereen strijd natuurlijk z'n eigen oorlogen maar als je dezelfde vijand deelt is het niet heel verwonderlijk dat je aan dezelfde kant word ingedeelt ;)

er kan veel meer gezegd worden dan hier nu gezegd is maar niet iedereen hoeft alles te weten he.. laten we vooral het publiek zelf ook zaken laten uitzoeken
 

DeletedUser

Guest
spannend, maar verwacht wel dat de stats in het voordeel zullen blijven van zero.
 

DeletedUser

Guest
Tja FFC niet slim he de aanval op ons te openen;)
Alle frontdorpen stonden al vol dusja. Jullie hebben wel gemerkt dat Zero niet alleen uit aanvalslegers bestaan maar ook behoorlijk goed kunnen verdedigen. En onze troepen zijn nog lang niet op dus kom maar op;P
 

DeletedUser

Guest
maar this nu dus zo verwacht ik

just! - zero - Lef - SPA! VS tte tte2 en ffc en friet
 

DeletedUser23207

Guest
maar this nu dus zo verwacht ik

just! - zero - Lef - SPA! VS tte tte2 en ffc en friet

maar zo kan je het nog erger maken, just val FM aan, susqua toch uit me hoofd? verder heeft vision ook een massa op een speler gedaan van zero dus...
 

DeletedUser

Guest
ja er doet nog veel en veel meer mee aan deze oorlog dan wat hier allemaal genoemd word ezzeia maar dit is toch wel een beetje de kern van de oorlog die struiz hier noemt
 

DeletedUser

Guest
maar zo kan je het nog erger maken, just val FM aan, susqua toch uit me hoofd? verder heeft vision ook een massa op een speler gedaan van zero dus...

Wij hebben geen massa gedaan op een Zero-lid...
 

DeletedUser

Guest
maar zo kan je het nog erger maken, just val FM aan, susqua toch uit me hoofd? verder heeft vision ook een massa op een speler gedaan van zero dus...

Fm is geen stam meer te noemen

Is vison ook al bg van ffc en tte ofzo dat ze hun mee helpen ? vind wel laf allemaal tegen zero!
 

DeletedUser27685

Guest
Wij hebben geen massa gedaan op een Zero-lid...

Yep, die grensde gewoon aan enkele van onze spelers, dan kunnen we die toch moeilijk laten doen gewoon omdat er ergens een oorlog woedt tussen stammen? :)
 

DeletedUser

Guest
Van onze kant zijn er enkel lokale acties geweest van spelers aan de grens. Ik denk niet dat dat de definitie van een mass is, en ik zie ook niet in wat er verkeerd aan zou zijn. Moeten we nou plots ex FA of Care leden gaan ontzien omdat ze nu bij Zero zitten en die laatsten het al aan de stok hebben met FFC en TTE ? Dat zou pas hypocriet zijn.
 
Bovenaan