FFC vs. One

DeletedUser

Guest
Ik zie dat er dorpen verloren gaan en dat er enige weerstand wordt geboden. Dus los van het feit of er al dan niet iets scheelt met desbetreffende speler, kan ik enkel vaststellen dat ~FFC~ terrein moet prijsgeven.
 

DeletedUser50794

Guest
Ik zie dat er dorpen verloren gaan en dat er enige weerstand wordt geboden. Dus los van het feit of er al dan niet iets scheelt met desbetreffende speler, kan ik enkel vaststellen dat ~FFC~ terrein moet prijsgeven.

Goeie conclusie:)
 

DeletedUser

Guest
Kan dit topic ook eens met statistiekjes of grafiekjes geupdate worden. Ben te lui om ze zelf te zoeken :)
 

DeletedUser

Guest
Ik zie dat er dorpen verloren gaan en dat er enige weerstand wordt geboden. Dus los van het feit of er al dan niet iets scheelt met desbetreffende speler, kan ik enkel vaststellen dat ~FFC~ terrein moet prijsgeven.

Jammer dat dit dan iemand moet zeggen uit het oude-Zero. Had iemand van Vision dit gezegd had die zelfs een bedankje gekregen ;)

Het is tenslotte de waarheid tot nu toe, jammer genoeg, maar daar heb jij het recht niet toe om dat te verkondigen bert.

ps. mr. Browser zegt niet zomaar wat hoor :eek::eek:
 

DeletedUser27685

Guest
Jammer dat dit dan iemand moet zeggen uit het oude-Zero. Had iemand van Vision dit gezegd had die zelfs een bedankje gekregen ;)

Het is tenslotte de waarheid tot nu toe, jammer genoeg, maar daar heb jij het recht niet toe om dat te verkondigen bert.

Waarom heeft hij dat recht niet? Neutrale waarneming, bovendien ontopic in een offtopic topic :)
 

DeletedUser

Guest
Jammer dat dit dan iemand moet zeggen uit het oude-Zero. Had iemand van Vision dit gezegd had die zelfs een bedankje gekregen ;)

Het is tenslotte de waarheid tot nu toe, jammer genoeg, maar daar heb jij het recht niet toe om dat te verkondigen bert.

ps. mr. Browser zegt niet zomaar wat hoor :eek::eek:


LOL:p
 

DeletedUser

Guest
Jammer dat dit dan iemand moet zeggen uit het oude-Zero. Had iemand van Vision dit gezegd had die zelfs een bedankje gekregen ;)

Het is tenslotte de waarheid tot nu toe, jammer genoeg, maar daar heb jij het recht niet toe om dat te verkondigen bert.

ps. mr. Browser zegt niet zomaar wat hoor :eek::eek:

Vraag me af waarom hij het recht niet heeft om dat te verkondigen. Zou je dat eens willen toe lichten.
 

DeletedUser

Guest
jullie moeten nu niet te makelijk over ~FFC~ denken, anders krijg je zo'n zero effect 700 dorpen voorsprong en dat was weg gewerkt in 1 maand :p
 

DeletedUser

Guest
jullie moeten nu niet te makelijk over ~FFC~ denken, anders krijg je zo'n zero effect 700 dorpen voorsprong en dat was weg gewerkt in 1 maand :p

Dat denk ik zelfs helemaal niet makkelijk over ~FFC~ maar zero was dan ook geen vision natuurlijk.

Maar hiermee is mijn vraag nog niet mee beantwoord.
 

DeletedUser

Guest
On topic dan maar..

Statistieken voor altijd:

Zijde 1:
Stammen: One, PIMP
Zijde 2:
Stammen: ~FFC~, FRIET

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 7,093
Kant 2: 74,283
Verschil: 67,190

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 86
Kant 2: 258
Verschil: 172

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 68,781,729
Kant 2: 691,814,521
Verschil: 623,032,792

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 828,885
Kant 2: 2,485,607
Verschil: 1,656,722

chart


Statistieken laatste week:


Zijde 1:
Stammen: One, PIMP
Zijde 2:
Stammen: ~FFC~, FRIET

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 426
Kant 2: 872
Verschil: 446

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 43
Kant 2: 6
Verschil: 37

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 4,157,579
Kant 2: 8,513,024
Verschil: 4,355,445

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 412,679
Kant 2: 57,460
Verschil: 355,219

chart



Zoals je ziet een beetje aan het terugkomen, maar nog wat te gaan :)
Komt wel goed, ik ben er klaar voor :) KOM MAAR OP :D

Grtz Tim
 

DeletedUser

Guest
Vraag me af waarom hij het recht niet heeft om dat te verkondigen. Zou je dat eens willen toe lichten.

beste,

Dat heb ik toch erboven al aangekondigd. Oud-Zero stamleider.
en kom niet weer verkondigen wat dat ermee te maken heeft. Dat heeft er namelijk alles mee te maken en lees anders nog eens een paar keer het vorige geposte berichtje door.

Corné
 

DeletedUser50794

Guest
beste,

Dat heb ik toch erboven al aangekondigd. Oud-Zero stamleider.
en kom niet weer verkondigen wat dat ermee te maken heeft. Dat heeft er namelijk alles mee te maken en lees anders nog eens een paar keer het vorige geposte berichtje door.

Corné

U talk bullshit :eek:
 

DeletedUser27685

Guest
On topic dan maar..

Statistieken voor altijd:

Zijde 1:
Stammen: One, PIMP
Zijde 2:
Stammen: ~FFC~, FRIET

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 86
Kant 2: 258
Verschil: 172

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 828,885
Kant 2: 2,485,607
Verschil: 1,656,722

chart


Statistieken laatste week:


Zijde 1:
Stammen: One, PIMP
Zijde 2:
Stammen: ~FFC~, FRIET

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 43
Kant 2: 6
Verschil: 37

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 412,679
Kant 2: 57,460
Verschil: 355,219

chart



Zoals je ziet een beetje aan het terugkomen, maar nog wat te gaan :)
Komt wel goed, ik ben er klaar voor :) KOM MAAR OP :D

Grtz Tim

Mooi werk daar de afgelopen week, nu volhouden :)


PS. Zou je de volgende keer enkel de vergelijkende stats kunnen gebruiken? Die totale overnames zijn nogal verwarrend en vooral zinloos (staan ook interns in, heeft geen invloed op de oorlog en is sowieso beter voor grote stammen).
 
Bovenaan