FFC vs Cons

DeletedUser

Guest
Zoek nou eerst 'in principe' eens op in het woordenboek. :eek::eek: Praten we daarna weer verder keizertje.
 

DeletedUser

Guest
Lol Corne wat bedoel je dan met dat 'in principe'? Gooi je dat er even tussen zodat je nu kan vertellen dat je het niet helemaal letterlijk bedoelde:eek:?
 

DeletedUser

Guest
Lol, meneertje flos, je trekt al een conclusie op je eigen vraagstelling. Dit doe je terwijl je nog niet eens een antwoord hebt gekregen. De nieuwe manier van dictatuur binnen Cons.?:confused:
 

DeletedUser61042

Guest
Lol, meneertje flos, je trekt al een conclusie op je eigen vraagstelling. Dit doe je terwijl je nog niet eens een antwoord hebt gekregen. De nieuwe manier van dictatuur binnen Cons.?:confused:

Plaats stats of iets anders nuttigs anders vervuil je het topic;)
 

DeletedUser

Guest
Ik opper alleen wat. Er staat een vraagteken achter hè.

Daarnaast zit ik al tijden niet meer in Cons dus je laatste opmerking is ook een beetje raar.
 

DeletedUser30312

Guest
Zoek nou eerst 'in principe' eens op in het woordenboek. :eek::eek: Praten we daarna weer verder keizertje.

Dat heb ik gedaan ;) en ik kwam geen passende betekenis tegen. Het is is zoals,

Geen oorlogsverklaring is in principe niet fair.

Te vertalen als.

Geen oorlogsverklaring is in (het) beginsel niet fair.

Andere vertalingen passen niet of je moet bedoelen dat jou principe's wel zijn dat je een oorlogsverklaring stuurt voor je begint met aanvallen. Dus ik weet niet wat jij bazelt over in een woordenboek kijken maar ik denk dat jij dat maar eens zou moeten doen. Jij zegt dat geen oorlogsverklaring sturen in beginsel niet fair is, ik zeg dat ik het daar niet mee eens ben. Vervolgens begin jij over woorden verdraaien. Als je iets anders bedoelt dan de vertalingen hieronder moet je het woord 'principe' niet gebruiken.

Overigens zijn er nog een aantal synoniemen die op hetzelfde neerkomen.

principe
1) Basis 2) Basisbeginsel 3) Basislijn 4) Bindende grondregels 5) Beweeggrond van een handeling 6) Beginsel 7) Fundament 8) Fundering 9) Grondregel 10) Grondstelling 11) Grondslag 12) Grondreg 13) Grondlijn 14) Grondgedachte 15) Grondbegrip 16) Grondbeginsel 17) Grond 18) Hoekst 19) Hoofdbeginsel

Bron

Hiermee is deze discussie voor mij gesloten. Jij kan niets anders dan afkraken terwijl je zelf niet eens weet wat je zegt...
 

DeletedUser

Guest
Dat heb ik gedaan ;) en ik kwam geen passende betekenis tegen. Het is is zoals,

Geen oorlogsverklaring is in principe niet fair.

Te vertalen als.

Geen oorlogsverklaring is in (het) beginsel niet fair.

Andere vertalingen passen niet of je moet bedoelen dat jou principe's wel zijn dat je een oorlogsverklaring stuurt voor je begint met aanvallen. Dus ik weet niet wat jij bazelt over in een woordenboek kijken maar ik denk dat jij dat maar eens zou moeten doen. Jij zegt dat geen oorlogsverklaring sturen in beginsel niet fair is, ik zeg dat ik het daar niet mee eens ben. Vervolgens begin jij over woorden verdraaien. Als je iets anders bedoelt dan de vertalingen hieronder moet je het woord 'principe' niet gebruiken.

Overigens zijn er nog een aantal synoniemen die op hetzelfde neerkomen.



Hiermee is deze discussie voor mij gesloten. Jij kan niets anders dan afkraken terwijl je zelf niet eens weet wat je zegt...

Vorige berichtje is je zeker ontgaan.

MOOI.......
 

DeletedUser

Guest
Ook wel:

'Jullie hebben gelijk maar dat hardop zeggen maakt het wel echt dus ga ik maar 'Mooi....' zeggen om er onderuit proberen te komen.'
 

DeletedUser34283

Guest
Ipv op dingen te bitchen kan je ook op de inhoud van berichten ingaan...
 

DeletedUser

Guest
Corne ga naar huis, doe het voor ons en voor jezelf.

Alsjeblieft.
 

DeletedUser

Guest
Leuk om te zien dat mijn oude stam nog bestaat en hoe deze wereld veranderd is :)
Eens kijken hoe dit gaat lopen :D
 

DeletedUser

Guest
Maar ik moet wel zeggen cons.
Nice massa teller heeft op de hoogste punt 2300 gestaan ongeveer
2200 clears en maar 100 fakes
Jammer genoeg voor jullie er 0 dorpen uitgehaald
 

DeletedUser

Guest
Gohh wat hoor je dat vaak in dit spel :D En kom op mensen ik dacht dat de reactie paar jaar terug hier soms laag van niveau waren. Maar het lijkt steeds erger te worden !!!!
 
Bovenaan