FFC vs Cons

DeletedUser26726

Guest
Ik kreeg net een oorlogsverklaring:

-----------------------------------------------
De stam is in oorlog met Frieten Fretters Clan!

Oorlogsnaam: Lets the game begin!!

Verklaring:
Lijkt me duidelijk
-----------------------------------------------

Hierbij allereerst een opmerking over het knullige Engels.... Lets the game begin!! maar dat had je vast zelf al gezien?

Hierbij alvast jullie vlag
letland%20foto%203.gif


Ik wens jullie succes, nu wij fijn oorlogje gaan spelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nouja, jij hebt het misschien over het knullige Engels. Maar bij Cons. komt er ook voornamelijk knullig Nederlands uit ;)

Terecht dat er eindelijk een oorlogsverklaring is verstuurd. Cons. heeft in principe niet echt faire gehandeld. Valt aan zonder oorlogsverklaring. Maarja dat is al niets nieuws voor FFC. Vision deed in der tijd hetzelfde.

Ik wens jullie veel succes.

PS. Ik zal graag wel stats willen zien over de stammen. Ik wil alvast degene bedanken die dat eventueel zou willen doen. Het liefst zie ik een neutrale speler uit een van de andere twee topstammen om partijdigheid te voorkomen.
 

DeletedUser

Guest
Nouja, jij hebt het misschien over het knullige Engels. Maar bij Cons. komt er ook voornamelijk knullig Nederlands uit ;)

Terecht dat er eindelijk een oorlogsverklaring is verstuurd. Cons. heeft in principe niet echt faire gehandeld. Valt aan zonder oorlogsverklaring. Maarja dat is al niets nieuws voor FFC. Vision deed in der tijd hetzelfde.

Ik wens jullie veel succes.

PS. Ik zal graag wel stats willen zien over de stammen. Ik wil alvast degene bedanken die dat eventueel zou willen doen. Het liefst zie ik een neutrale speler uit een van de andere twee topstammen om partijdigheid te voorkomen.

Aanvallen zonder oorlogsverklaring is niet fair:eek::eek::eek:?
 

DeletedUser61042

Guest
Lol waarom zou je niet mogen aanvallen zonder oorlogsverklaring xD
 

DeletedUser25172

Guest
Das toch logisch. Er mocht ook helemaal niet aangevallen worden, voordat die oorlogsverklaringen zijn toegevoegd aan het spel!
 

DeletedUser

Guest
Er is zeker geen oorlogsverklaring nodig om aan te vallen. Het is toch Tribal Wars.
Wat een onzin en is dus zeker geen FFC logica.

Daarbij gelijk ook een correctie. Vision is met aanvallen begonnen na de oorlogsverklaring.
 

DeletedUser61042

Guest
Er is zeker geen oorlogsverklaring nodig om aan te vallen. Het is toch Tribal Wars.
Wat een onzin en is dus zeker geen FFC logica.

Daarbij gelijk ook een correctie. Vision is met aanvallen begonnen na de oorlogsverklaring.

Ja omdat we daarvoor BG waren gelijk de oorlogsverklaring er achter aan is logisch
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Succes aan beiden :D
 

DeletedUser30312

Guest
Nouja, jij hebt het misschien over het knullige Engels. Maar bij Cons. komt er ook voornamelijk knullig Nederlands uit ;)

Terecht dat er eindelijk een oorlogsverklaring is verstuurd. Cons. heeft in principe niet echt faire gehandeld. Valt aan zonder oorlogsverklaring. Maarja dat is al niets nieuws voor FFC. Vision deed in der tijd hetzelfde.

Ik wens jullie veel succes.

PS. Ik zal graag wel stats willen zien over de stammen. Ik wil alvast degene bedanken die dat eventueel zou willen doen. Het liefst zie ik een neutrale speler uit een van de andere twee topstammen om partijdigheid te voorkomen.

Vision stuurde wel degelijk een oorlogsverklaring. Maar die sturen we uiteraard pas als we beginnen met aanvallen. Dat Cons. dat niet doet is hun goed recht. Dat is ook helemaal niet nodig.
 

DeletedUser

Guest
Staat er in principe of in principe?

Er staat dus niet dat het verplicht zo moet, maar omdat je maanden een BG hebt gehad lijkt het me logischer.

Leuk he mijn woorden verdraaien ;)
Alvast geslaagd op dat gedeelte :eek::eek::eek:?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser50794

Guest
corne, je praat poep, iedereen weet het en toch probeer je er onderuit te lullen en een ander de schuld te geven...:rolleyes:
 

DeletedUser30312

Guest
Precies zo voelen wij ons, je beschrijft jezelf uitstekend.
 

DeletedUser

Guest
Precies zo voelen wij ons, je beschrijft jezelf uitstekend.

Precies en dit is dus de reden, waardoor jullie niet meer serieus worden genomen ;)

Dit wordt trouwens wel het toppunt van kind zijn.
"wat is het toppunt van kinderachtigheid"......"Keizer Gerwin die op het TW forum reageert"

Heerlijk dat ik eindelijk weer eens zo praat. Lang geleden :eek:
 

DeletedUser30312

Guest
Precies en dit is dus de reden, waardoor jullie niet meer serieus worden genomen ;)

Dit wordt trouwens wel het toppunt van kind zijn.
"wat is het toppunt van kinderachtigheid"......"Keizer Gerwin die op het TW forum reageert"

Heerlijk dat ik eindelijk weer eens zo praat. Lang geleden :eek:

Ach...

Jij zegt Cons heeft in principe niet fair gehandeld, door geen oorlogsverklaring te sturen.
Ik zeg dat een oorlogsverklaring niet nodig is (om fair te spelen). Die oorlogsverklaring is er sinds kort en is makkelijk om statistieken bij te houden en meer niet. Die kun je tenslotte ook op twstats vinden...

Vervolgens heb jij het over woorden verdraaien :confused:

Als je het daarna ook nog over praten met een blinde en een lamme hebt...
 
Bovenaan