~FFC~ Nieuwe nr 1

DeletedUser25172

Guest
Zal wel geen nieuwe discussie openen maar....

Vision is nummer 1
Gefeliciteerd mede-stamgenoten.

Even kijken hoe lang nog..:)
 

DeletedUser

Guest
Feliciteerd ;) Ik had zeker niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Nieuwe recruits is het niet per se denk ik, daar heeft ongeveer elke top stam aan gedaan. Voor die 40 leden van Vision edelen ze gewoon als een gek als ik me de update kaartjes van afgelopen weken een beetje herinner.
 

DeletedUser30312

Guest
De spelers aan het zero front wat nu een barbarenzee is hebben idd een tijdje edels kunnen sparen :D
 

DeletedUser

Guest
Bwaa een beetje overal zijn er edelmannen ingeschakeld:) ZERO-front, ID-front ... iedereen heeft zijn steentje bijgedragen en ieder lid heeft zijn verdienste in deze eerste plaats ! Proficiat aan mijn stamgenoten en mezelf:D
 

DeletedUser

Guest
En de enige reden dat Zero aan de top stond is vanwege de vele recruits... Tevens ook de reden dat het weer fout ging.. Dus ik weet niet wat je wil impliceren, maar FFC staat prima daar op die eerste plaats.

Aangezien er voor mindere dingen hier topics worden aangemaakt, vind ik dat dit best even vermeld mag worden. Hoewel het wel meer om de ondergang van Zero mag gaan.

Bennoo zorgt er op een gegeven moment vanzelf wel voor dat deze in de prullebak gaat..;)


Beetje jammer deze opmerking van je ....
Ook jij weet dat Zero niet wegens recruits op 1 kwam,
Het was de positie van nummer 1 voor een hele lange tijd meer dan waardig, waar er van 3 kanten werd aangevallen
en er tegen TTE nog steeds werd gewonnen,
Ook FFC die met meedere aanvallen kwam, die werden afgestrafd door mooie massa's
Hoe en wat nu .... kan ik niets over zeggen.
Zonde dat vele barbaar zijn geworden .....

Ik las maar ff verder en zag dat Vision nu nummer 1 is,
was altijd een waar genoegen de gevechten onderling ....
Een waardige tegenstander als stam in totaliteit ....

Gefeliciteerd daar dan mee.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27310

Guest
Idd, Zero heeft lang nummer 1 gestaan!
Eens zien welke stam dat gaat verslaan!
Hulde aan ZERO!

Vision, van harte met jullie nr 1 positie!
 
Bovenaan