~FFC~ Nieuwe nr 1

DeletedUser22896

Guest
Eindelijk is het zover FFC Nieuwe nr 1.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Beetje overdreven om topic over te maken maar leuk voor FFC. Zero was al een tijdje rang 1 niet meer waard.
 

DeletedUser22896

Guest
Dit kan gewoon bij Top/Flop stammen.
Dus een beetje overdreven om hier een eigen topic over te maken.


*Slotje*​




Nu dwing je me ook nog om jou te bedanken ?:eek:

Een nieuwe nr 1 op een wereld verdiend een topic .
 

DeletedUser

Guest
Gefeliciteerd, zat er aan te komen.

Vind het ook niet erg, Zero heeft ruim een jaar die positie behouden, het wordt tijd voor een nieuwe dominerende stam, dat zie je ook wel aan de statistieken.
 

DeletedUser51974

Guest
Een nieuwe nr 1 op een wereld verdiend een topic .

Nee, dat verdiend een lekker uitgebreide post met voor mijn part een titeltje met grote 4, maar geen eigen topic. En een daaropvolgende discussie over Zero en One, aangezien dat de enige reden is dat FFC #1 staat.
 

DeletedUser25172

Guest
En de enige reden dat Zero aan de top stond is vanwege de vele recruits... Tevens ook de reden dat het weer fout ging.. Dus ik weet niet wat je wil impliceren, maar FFC staat prima daar op die eerste plaats.

Aangezien er voor mindere dingen hier topics worden aangemaakt, vind ik dat dit best even vermeld mag worden. Hoewel het wel meer om de ondergang van Zero mag gaan.

Bennoo zorgt er op een gegeven moment vanzelf wel voor dat deze in de prullebak gaat..;)
 

DeletedUser

Guest
als hij eerst die top/flop stammen topic is schoonmaak en die gasten banned. Waar is hij toch als je hem nodig hebt. :(
 

DeletedUser

Guest
En de enige reden dat Zero aan de top stond is vanwege de vele recruits... Tevens ook de reden dat het weer fout ging.. Dus ik weet niet wat je wil impliceren, maar FFC staat prima daar op die eerste plaats.

Aangezien er voor mindere dingen hier topics worden aangemaakt, vind ik dat dit best even vermeld mag worden. Hoewel het wel meer om de ondergang van Zero mag gaan.

Bennoo zorgt er op een gegeven moment vanzelf wel voor dat deze in de prullebak gaat..;)

De laatste tijd inderdaad door de recruits.

Maar er zijn ook maanden geweest dat FFC volledig werdt afgemaakt, en TTE is ook gevallen door ons. De enige smet indertijd was Luccor.
 

DeletedUser

Guest
De laatste tijd inderdaad door de recruits.

Maar er zijn ook maanden geweest dat FFC volledig werdt afgemaakt, en TTE is ook gevallen door ons. De enige smet indertijd was Luccor.

Uiteraard waren er maanden dat zero meer dorpen van ons edelde dan andersom. Maar om te spreken van afmaken is te eufemistisch uitgedrukt. Wij hebben maanden gehad dat we 6 a 7 honderd dorpen van de nulletjes veroverde. Andersom is dat nimmer gelukt. Eventuele verliezen hebben nimmer geleid tot instabiliteit binnen de stam. Jammer genoeg geld dit niet voor Zero. Waarbij verliezen de aanleiding waren, dat leden de stam verlaten en met elkaar in conclaaf gingen op het AF.

Daarnaast kun je je afvragen in hoeverre de successen van zero op naam van zero alleen kwamen. Was een groot deel niet te danken aan Just/LEF en in mindere mate TPO. Welke vaak in samenwerking met zero aanvallen verstuurde. Waarbij Zero steevast de stam was welke in een later stadium de aanvallen verstuurde. Zodat eerst alle os al verstuurd was om aanvallen van de andere stammen te blocken. En er minder os overbleef om de aanvallen van zero te blocken.
 

DeletedUser50540

Guest
De laatste tijd inderdaad door de recruits.

Maar er zijn ook maanden geweest dat FFC volledig werdt afgemaakt, en TTE is ook gevallen door ons. De enige smet indertijd was Luccor.

Hey schat :D.

Afgemaakt is een groot woord. er zijn inderdaad tijden geweest dat Zero meer edelde dan andersom.
De laatste maanden is dat echter veranderd.

verder sluit ik mij volledig aan mij Gent.
 

DeletedUser

Guest
Uiteraard waren er maanden dat zero meer dorpen van ons edelde dan andersom. Maar om te spreken van afmaken is te eufemistisch uitgedrukt. Wij hebben maanden gehad dat we 6 a 7 honderd dorpen van de nulletjes veroverde. Andersom is dat nimmer gelukt. Eventuele verliezen hebben nimmer geleid tot instabiliteit binnen de stam. Jammer genoeg geld dit niet voor Zero. Waarbij verliezen de aanleiding waren, dat leden de stam verlaten en met elkaar in conclaaf gingen op het AF.

Daarnaast kun je je afvragen in hoeverre de successen van zero op naam van zero alleen kwamen. Was een groot deel niet te danken aan Just/LEF en in mindere mate TPO. Welke vaak in samenwerking met zero aanvallen verstuurde. Waarbij Zero steevast de stam was welke in een later stadium de aanvallen verstuurde. Zodat eerst alle os al verstuurd was om aanvallen van de andere stammen te blocken. En er minder os overbleef om de aanvallen van zero te blocken.

Het waren niet zozeer de verliezen binnen de stam die voor interne problemen zorgden, maar meer irritaties tussen verschillende spelers door veelste veel recruitering vanuit onze kant. Dat heeft ons uiteindelijk de genadeklap bezorgd.

Verder, TPO en Just. hielpen ons inderdaad. Maar die laatste(Just.) is uiteindelijk wel een van de grootste factoren geworden van de afbrokkeling van Zero. De kern van die spelers(dark-blader, zuri, mercug, hotpack enz) waren top, maar er zaten ook enkele rotte appels tussen waar we geen goede eigenaar voor konden vinden en dus een zwakke schakel vormen tussen de recruits. De ligging van de goede leden werd daardoor zeer benadeeld wat zorgde voor niet enkel slechte defensie maar indirect ook voor interne strubbelingen. Uiteindelijk heeft het falende recruiteringsbeleid ons de das om gedaan, en niet dat we niet meer op BG's zoals Just/TPO konden rekenen.

Noot: Wij hebben maar 1/2 keer samengewerkt met TPO, dus dat valt ook reuze mee.

Hey schat :D.

Afgemaakt is een groot woord. er zijn inderdaad tijden geweest dat Zero meer edelde dan andersom.
De laatste maanden is dat echter veranderd.

verder sluit ik mij volledig aan mij Gent.


Hey schatje,

Alles goed?

Nuja, waarschijnlijk in het algemeen overdreven. Maar bijvoorbeeld het C55 gedeelde(ex 3x3=7) is volledig weggevaagd en in die zin dus afgemaakt.

De laatste maanden hebben jullie exact hetzelfde gaan alleen in andere gebieden.
 

DeletedUser

Guest
Proficiat aan FFC, nooit gedacht dat het zo ver zou komen, maar het is allesins verdient, jullie hebben ons uitermate positief verwondert.

Grtz Tim & Dimi
 

DeletedUser

Guest
Proficiat aan FFC, nooit gedacht dat het zo ver zou komen, maar het is allesins verdient, jullie hebben ons uitermate positief verwondert.

Grtz Tim & Dimi

1 reden he

begin dit jaar kwam -T.D- erbij
wahahahaha :p
 
Bovenaan