~FFC~ - Einde van een tijdperk

DeletedUser30312

Guest
Vision en Phoex winnen dus in ieder geval W11, de vraag is alleen of ze de wereld delen of dat Vision 'm voor zichzelf houdt.

Ik hoorde van Imperium Augustus dat Phoex graag nog even tegen Vision wou vechten, om te kijken of wij zo goed zijn of de tegenstanders zo slecht :D dat is dan dus niet aan de orde, overigens moeten wij de hele wereld in bezit hebben om de wereld te winnen. 2 stammen samen 90% mogen de wereld ook beëindigen (dat zou dan samen met Phoex moeten)
 

DeletedUser34283

Guest
Ik hoorde van Imperium Augustus dat Phoex graag nog even tegen Vision wou vechten, om te kijken of wij zo goed zijn of de tegenstanders zo slecht :D dat is dan dus niet aan de orde, overigens moeten wij de hele wereld in bezit hebben om de wereld te winnen. 2 stammen samen 90% mogen de wereld ook beëindigen (dat zou dan samen met Phoex moeten)

Hey, ik wilde graag vechten, weet niet of Phoex dat ook wilt ^^
 

DeletedUser50192

Guest
Ja, ik had het dus al eerder vernomen bouwvak, dat je toch doorgaat. Ondanks je vele aankondigen dat je zou gaan stoppen ;). Qua defender zul je een enorme aanwinst zijn voor de stam waar je naartoe gaat. Zoals ik ooit eerder ergens hier op het W11 forum aangaf, de sterkste defender die ik in W11 ben tegen gekomen. En dat zegt heel veel, aangezien ik nr 1 ODA speler ben van de wereld :). Dus als 2 grootmachten elkaar zo op het strijd veld bezig houden, is dat erg leuk spel, en leuk spel hebben we gehad. Offensief heb je eigenlijk nooit wat laten zien, maar een speler die niet in Vision zit, kan maar beter defensief zijn ingesteld ;).

Wat betreft de rest van dit topic, wat Darkness ook al aangeeft, er wordt gelijk weer rot gesproken over alles en iedereen. Stelletje kleuters als je het mij vraagt, die elkaar de vinger toewijzen op het forum, en als alles eigenlijk al gebeurd is (stam gevallen, spelers weg) gaan we lekker elkaar nog een trap nageven, en soms goed hard ook... Kom op mensen, ga wat nuttigs doen en toon wat meer respect naar elkaar ;(.

Ach wel, om wel gehoor te geven aan de start van dit topic, ik kan helaas weinig zeggen eigenlijk. Ik heb altijd ver weg gezeten van FFC en weinig/niets te maken gehad met ze. Daarom ben ik ook naar het front gesprongen om hopelijk nog eens wat meer met FFC te interacteren. Dat kan helaas niet meer. Toch kon je altijd wel merken dat het een sterke stam was, die eigenlijk pas in de eind periode sterk begon af te zwakken. Ik heb inmiddels in veel sterke stammen gezeten (sterk voor die tijd waarin de stam zich in W11 bevond) en eigenlijk allen zijn gevallen door interne onenigheid en alles wat daarmee samenhangt. Dat is de aanzet waarop de vijand te veel tegenstand biedt, wat niet meer gezamenlijk opgevangen wordt, waardoor de stam intern kapot gaat.

We put our hopes in the last remaining players for one final good run!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27055

Guest
@ excalibris

zeer mooie woorden, gedragen door doorleefd en gemeend respect....

maar ik vrees dat je laatste alinea geen bewaarheid zal worden; l

Let's face it, this world is as dead as I wish my mother in law would be !
 

DeletedUser46057

Guest
whaha jij ook BB??? had niet anders verwacht... ziet de springers aankomen :)

tja alleen waar oud FFC zit is de wereld echt dood. moet zeggen oud LIEF laat hun tanden weer eens zien.
 

DeletedUser27055

Guest
haha, subiet geloof je je eigen BS nog, kom maar af snotneus, er is een gezegde in Antwerpen "als ik geld kon verdienen met gasten als u wa kletsen te geven, dan at ik elke dag patékes"
na gij;
 

DeletedUser

Guest
haha, subiet geloof je je eigen BS nog, kom maar af snotneus, er is een gezegde in Antwerpen "als ik geld kon verdienen met gasten als u wa kletsen te geven, dan at ik elke dag patékes"
na gij;

Fijn, in Gent zeggen we " 'k goa ou mee ou grruute muile tege de Dampuurrte sloan dadde zeven doage brruine ziepe goat schate."

Nog mensen met hoogdravende volkswijsheden? Kwestie van het niveau nog verder te verheffen.
 

DeletedUser34283

Guest
In Zevenaar zeggen we:

Gi-j börstel de vuut toch òk nie me de klump aan
 

DeletedUser27685

Guest
Waar jij woont, hebben ze blijkbaar ook geen hoogdravende volkswijsheden, flos :p
 

DeletedUser

Guest
Jawel maar dan wel altijd met enkele ziektes erin verwerkt.
 

DeletedUser

Guest
Waar ik woon spreken we wel gewoon Nederlands!

hahaha het veranderd hier gelukkig nooit :D
jammer dat er weer een stam is gevallen ...

Ps mochten er van de gestopte spelers mss nog iemand een accountje willen op 17 ..
neem ff contact met mij op :D
Oud- Zero spelers altijd welkom :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser34283

Guest
Haha, net als bij mij toen :p

W17 is best een leuke wereld hoor :)
 

DeletedUser61042

Guest
w17 vond ik dodelijk saai na de 1miljoen op delete gedrukt haha
 
Bovenaan