Feliciteer en verwelkom hier de nieuwe mod Den Duvel!!

Reactiescore
993
Ik kan je alleen maar succes wensen @DenDuvel , met al die brave jongetjes hier :p
 
Reactiescore
1.237
we zijn nu twee weken verder. ik ben benieuwd naar de quick wins die den duvel heeft kunnen realiseren.

Care to elaborate?
 
Reactiescore
338
Ik ben de steun en toeverlaat van enkele spelers geworden (ik ga geen namen noemen) en heb mee duimpjes gegeven voor de interesse kanalen op de discord. Net als wat handhaving. De community awards zijn ook bijna klaar om te lanceren, dus enkel goeds?
 
Reactiescore
397
Ik ben de steun en toeverlaat van enkele spelers geworden (ik ga geen namen noemen) en heb mee duimpjes gegeven voor de interesse kanalen op de discord. Net als wat handhaving. De community awards zijn ook bijna klaar om te lanceren, dus enkel goeds?
Dit doe ik ook allemaal? Op de community awards na, dat laat ik aan de experts over @bappos.
 
Reactiescore
1.698
Ik ben de steun en toeverlaat van enkele spelers geworden (ik ga geen namen noemen) en heb mee duimpjes gegeven voor de interesse kanalen op de discord. Net als wat handhaving. De community awards zijn ook bijna klaar om te lanceren, dus enkel goeds?

Die zijn al klaar en verdeeld.
 
Bovenaan