Felicitaties EWS

Reactiescore
5.591
Gefeliciteerd EWS gr lord
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Gefeliciteerd EWS!
 
Reactiescore
524
Dank vrinden
 
Reactiescore
903
Het einde van W78……..

Daar gaan we dan, als eerste gaan de felicitaties uit richting EWS voor het behalen van de wereldwinst.

Dag 1 van W78, de dag waarop besloten werd dat ik met mijn team als mb zouden gaan fungeren op W78. We hadden geen zin om main account te worden en mben leek ons wel een keertje lachen. Al gauw kwam hier verandering in, de groei van Daffy zat er goed in en de eerste lijnen werden al getekend met inderdaad een lijn voor Daffy. Intern besproken wat we er mee gingen doen en juist jullie raden het al: Daffy for Main.

Zo kunnen we ook stellen dat de oorsprong van Venari ligt bij een aantal accounts: Did, Dom, MH en Daffy. Dit was de groep waar we het mee gingen doen, de overige plaatsen in de stam zouden we gaan vullen met potentiële accounts die in het beleid van Venari passen.

Al gauw in de wereld kwam de stam AAA op ons pad en de pms werden uitgewisseld met elkaar. Er zou een fusie komen tussen AAA en Venari (toen der tijd nog Looney). De leden van AAA stapte over en de basis van Venari was gelegd.

De wereld vorderde zich en x aantal massa’s verder op rim stammen etc lopen we tegen het feit dat we een account met activiteitsproblemen hebben. Venari heeft al eens eerder gesprekken gehad met Achilleus en deze gesprekken worden weer opgepakt. Al gauw waren beide kanten eruit, het was natuurlijk meteen een Tinder match! Achilleus joint Venari en al gauw volgen de eerste echte serieuze massa’s. (Lees o.a. The Venari Story)

Al gauw werd bekend dat het een 3 vs 1 werd (Pugna, BBQ en Shock vs Venari) want EWS werd niet getarget. Het beleid van Venari is en was nog altijd Free for all. Nadat dit bekend werd zijn de gesprekken tussen Venari en EWS opgestart. Dit resulteerde in een BG totdat alle partijen buiten ons om zouden zijn weggespeeld.

In de tijd van de BG hebben zowel Venari hier voordeel uit gehaald en EWS ook (wat normaal is). Uiteindelijk gaan we de zomerperiode in en komt er een break……. De break die letterlijk Venari heeft gebroken…..

Na de break kreeg ik de stam niet meer actief zoals het voorheen was, als dit wel zo was dan was dit een leuke clash geworden (natuurlijk met afspraken over edels want pfff wat een edelcount).

Helaas heeft het niet zo mogen zijn voor ons, maar ik kan met een gerust hart en uit het diepst van me hart zeggen dat iedereen in Venari winnaars zijn voor mij! Zoals mijn post in de discord ook luidt! Een leuke groep en we hebben veel met elkaar gelachen en altijd voor elkaar klaar gestaan!

Iedereen van W78 bedankt voor de leuke wereld en wie weet tot ooit!

Ps: wil ik ook de medeleiders bedanken: Ji, Tom en Caya <3

Mvg John
@The High Table
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
91
Gefeliciteerd EWS, verdiend gewonnen.
Bedankt iedereen, en vooral mijn stamleden binnen Venari, voor de leuke wereld <3
 
Reactiescore
524
dank voor de felicitaties
 
Reactiescore
2.878
Ez clap
 
Bovenaan