Feedbacktopiq

Reactiescore
397
Heb je ooit gehoord van interpunctie? Ik krijg een astma-aanval van het lezen joh.

Hoop voor jou dat je niet zo snel last krijgt van astma!
Zien trouwens geen verband tussen lezen en astma, maar misschien ben je heel uniek.
Neem aan dat het klopt want spotten met ziektes of aandoeningen lijkt me sterk voor iemand die klaagt over punten!
 
Reactiescore
54
Hoop voor jou dat je niet zo snel last krijgt van astma!
Zien trouwens geen verband tussen lezen en astma, maar misschien ben je heel uniek.
Neem aan dat het klopt want spotten met ziektes of aandoeningen lijkt me sterk voor iemand die klaagt over punten!
De link met interpunctie en astma was het feit dat ik alleen adem haal als ik een punt zie staan (ook daar is wat van te zeggen natuurlijk). Spotten met een ziekte of aandoening was absoluut niet de bedoeling, astma is over het algemeen goed te behandelen waardoor het mij een prima uitgangspunt leek voor mijn opmerking zonder mensen te kwetsen.
 
Reactiescore
558
De link met interpunctie en astma was het feit dat ik alleen adem haal als ik een punt zie staan (ook daar is wat van te zeggen natuurlijk). Spotten met een ziekte of aandoening was absoluut niet de bedoeling, astma is over het algemeen goed te behandelen waardoor het mij een prima uitgangspunt leek voor mijn opmerking zonder mensen te kwetsen.
goed dat je je fout inziet,
wellicht is duckje meegaand en geeft hij je maar 2 maandjes ban
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
dit kan niet ongestraft blijven

mijn homie jan moet je afblijven
 
Reactiescore
47
Kan zijn, maar zet het dan ook niet in de aankondiging. Als hoofd van de community moet je na 10-15j toch wel een beetje inspraak hebben over de gang van zaken in de NL servers lijkt me?
 
Reactiescore
47
Tja dat had z'n baas er dan weer niet bij verteld idd

Trouwens wel een leuke redenatie om eronder uit te komen @duvel, beetje iets als dat een community leider in elke baan degene eronder goed behoort te informeren, behalve op tw natuurlijk, want dat komt door de baas

Edit: Snap dat je m wilt verdedigen, maar dit is niet de eerste keer dat dit op deze manier zo gaat.
 
Reactiescore
338
Tja dat had z'n baas er dan weer niet bij verteld idd

Trouwens wel een leuke redenatie om eronder uit te komen @duvel, beetje iets als dat een community leider in elke baan degene eronder goed behoort te informeren, behalve op tw natuurlijk, want dat komt door de baas

Edit: Snap dat je m wilt verdedigen, maar dit is niet de eerste keer dat dit op deze manier zo gaat.
Het is DenDuvel voor jou. En ik zal speciaal voor jou eens informeren ;)
 
Bovenaan