- Reactiescore
- 8
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Yep
Snelheid van commando's (1) wordt maal de wereldsbelheid (4) gedaan. Voor snelheid 100% commando's moet die op 0.25 staan.- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 4 (400%)
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 1 (100%)
Volgens mij staan de commando's ook op 400%
Speel voor PpYep
Waar speel je? Of niet serieus?
Die koop jij toch wel leeghaha dit is zeker geen goudmijntje, ,morgen zit de buers al vol
Inventaris is er, geen dagelijkse bonusIs er ook een inventaris op deze wereld & dagelijkse bonus ?
He ik ook!Ik heb hier namelijk een toren staan in m'n dorp die echt enorm hinderlijk is????????
Op deze wereld (Classic 2) is het niet mogelijk om gebouwen af te breken via je hoofdgebouw.Uhm, kunnen er ook gebouwen worden afgebroken? @Duckje
Ik heb hier namelijk een toren staan in m'n dorp die echt enorm hinderlijk is????????
Is hier al een datum en tijd van bekend?Jup de originele komt er vlak achteraan.
Heb je ooit gehoord van interpunctie? Ik krijg een astma-aanval van het lezen joh.Event start deze week op dinsdag meestal start het op een andere dag maar is niet relevant voor mij vraag
Bij de aankondiging wordt niet deze wereld uitgesloten alleen classic en speed
Wordt met classic deze bedoelt of alleen de nog niet gestarte
Weet dus niet of event gaat zijn op deze wereld
Maak trouwens voor mij niet heel veel uit als pp farmen maar irriteer me aan de onduidelijke instellingen
Dus weet iemand hoe het nu zit