Feedbacktopic Wereld 67 / Bolwerken

Reactiescore
111
Hoezo kost het upgraden van een bolwerk eigenlijk boerderij plaatsen? Bij het upgraden worden er immers extra boerderij plaatsen gegenereerd?
 
Reactiescore
111
Oke iedereen negeert me hier maar dit is serieus raar. Stel je maakt een mooi cleartje en het bolwerk wordt 1 lvl gesloopt. Dat betekend dat je je clear dood moet laten lopen om maar het bolwerk te kunnen upgraden en de muur te repareren.

Je kan dus niet zoals in een normaal dorp de boerderij uppen en zonder troepen te verliezen het dorp weer opbouwen.

@Duckje is dit bewust?

Tot slot zou het mooi zijn mocht er een 'Aanvragen' tab komen in de verzamelplaats. Hetzelfde als bij de markt :)
 
Reactiescore
1.278
Kan je mee eens zijn of oneens, maar er wordt hier gevraagd om feedback daar tenminste antwoordt op geven is wel zo netjes. Zo voel je je ook enig sinds serieus genomen.

Denk overigens dat Timon hier wel een punt heeft en dat de bolwerken best wat aanpassingen kunnen hebben om ze toch iets gebruiksvriendelijker te maken. Merk persoonlijk dat ze niet erg veel gebruikt worden of althans late game.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser41926

Guest
Effect van de Bolwerken op het wereldverloop is nihil. Ik vind er maar weinig meerwaarde inzitten.
 
Reactiescore
2.489
Ik geef de feedback door naar InnoGames ;)
 
Reactiescore
111
@Duckje ik zie in de komende update veel verbeterpunten voor bolwerken. Mooi!

Hoezo kost het upgraden van een bolwerk eigenlijk boerderij plaatsen? Bij het upgraden worden er immers extra boerderij plaatsen gegenereerd?

Is dit probleem ook opgelost in de komende update? Ik zie hier namelijk niets van terug :(
 
Reactiescore
2.478
@Duckje ik zie in de komende update veel verbeterpunten voor bolwerken. Mooi!



Is dit probleem ook opgelost in de komende update? Ik zie hier namelijk niets van terug :(

Ik gok dat het iets te maken heeft met de boerderijplaatsen die nodig zijn voor de gebouwenlevels (HQ, kazerne, stel) tijdens de upgrade van het bolwerk.
 
Reactiescore
111
Ik gok dat het iets te maken heeft met de boerderijplaatsen die nodig zijn voor de gebouwenlevels (HQ, kazerne, stel) tijdens de upgrade van het bolwerk.

En normaal gezien kan je dit oplossen door je boerderij uit te bouwen. Bij een bolwerk kan dit dus niet...
Het uitbouwen van je boerderij in een bolwerk kost dus boerderij plaatsen +-;)
 
Reactiescore
2.478
En normaal gezien kan je dit oplossen door je boerderij uit te bouwen. Bij een bolwerk kan dit dus niet...
Het uitbouwen van je boerderij in een bolwerk kost dus boerderij plaatsen +-;)

Snap ik, maar een bolwerk is geen normaal dorp. Ik vind het persoonlijk niet heel raar dat het bevolking kost om het bolwerk te upgrade.
 
Bovenaan