Feedbacktopic Wereld 67 / Bolwerken

Reactiescore
2.489
Feedback is hier welkom :)
 
Reactiescore
1.019
Omdat die bolwerken heel duur zijn, qua gs zal de beurs wel extra lang laag blijven, dus meer pp voor inno. Slim hihi.

Verder weer iets nieuws, ik als autist zal daar weer even aan moeten wennen hoor :eek:
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Ik mis nog wel een heleboel informatie eigenlijk. Is het aantal bolwerken dat je kunt bouwen als stam gelimiteerd? Het leveren van grondstoffen gaat via de markt / looptijd? Heeft een bolwerk een bepaalde effect-radius en hoe groot is deze (orde van grootte). Tot slot lijkt het erop dat dat bolwerken het gebruik van katapulten en overmatig katapulteren een flink impuls zal geven, zeker in combinatie met de wachttoren waardoor faken zinlozer wordt en long range sloopacties effectiever.
 
Reactiescore
2.489
Ik mis nog wel een heleboel informatie eigenlijk. Is het aantal bolwerken dat je kunt bouwen als stam gelimiteerd? Het leveren van grondstoffen gaat via de markt / looptijd? Heeft een bolwerk een bepaalde effect-radius en hoe groot is deze (orde van grootte). Tot slot lijkt het erop dat dat bolwerken het gebruik van katapulten en overmatig katapulteren een flink impuls zal geven, zeker in combinatie met de wachttoren waardoor faken zinlozer wordt en long range sloopacties effectiever.

  • 1 bolwerk per stam
  • Looptijd is de gewone looptijd op de kaart
  • Effect-radius = Volledige stam :)
  • Dat zal idd katapulten een impuls geven, ze zijn at the end of the day part of the game. De wereld kan nog steeds zelf afspraken maken wat wel/niet gewenst is.
 
Reactiescore
7.918
Is de wereld Haul of No haul? Met No haul lijkt het me leuker, gezien je dan veel beter met je GS om moet springen voor een bolwerk. Tot slot, loopt de gs prijs voor een bolwerk ook op namate de wereld verder is? Of blijft de prijs voor een bolwerk gelijk?
 

DeletedUser80547

Guest
Klinkt erg cool, ben benieuwd hoe het gaat uitpakken!
 

DeletedUser61134

Guest
Aub wees LH/NH. Niemand heeft nog zin om in 2019 A/B knop te spammen :oops:

Dat is t enige leuke aan TW
Die voldoening als alle dorpen 0 LC hebben en je stam wil dat je een massa verstuurde uur later <3
 

DeletedUser77141

Guest
Inderdaad vraag ik mij ook af wat de farminstellingen zijn.
en tot welk aantal punten groeien barb dorpen mee. hoeveel barb dorpen per speler komen er.

is het roven van GS uit de bolwerken mogelijk(dit zou ook een instelling zijn?)
 
Reactiescore
2.489
Met farmen/Roven etc, dus geen LH/NH
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Spijtig, dan zal het toch voornamelijk pp farmen worden voor mij :)
 
Reactiescore
1.367
Uitkijk met % troepen? Daar is nogal slecht over nagedacht
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
wat kansloos dit zeg :redface:
 
Bovenaan