DeletedUser74597
Guest
hoe ondek je wie je baron is ? hoe werkt t bolwerken opzetten?
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
uh, is dit niet wat... ver?
uh, is dit niet wat... ver?
Hm... nee perfect hoor !
Je moet het gewoon als een soort van bootcamp bekijken waar je je soldaten opleid![]()
Het lijkt mij intentional, hoe dan ook heb ik het opgegooid:- stel je zit in stam X met stamleiders speler A met 100k punten en speler B met 10k punten. Samen heb je bolwerk X lvl 1 gebouwd. Naast het bolwerk ligt een spelersdorp van 3000 punten. Speler A wilt dit dorp farmen met de troepen in het bolwerk. Dit lukt niet ivm 30:1 overschrijding. Speler B kan deze actie wel uitvoeren met hetzelfde bolwerk. Is dat de bedoeling?
DS-18865- je kunt niet zien welke voordelen een upgrade van je bolwerk oplevert. Er is geen info vanaf welk level je LC of kata kunt bouwen. Er staat een gs prijs voor een upgrade maar deze loopt op (Als de stam groeit in aantal dorpen?)
Lijkt me de bedoeling- Je kunt aanvallen met het bolwerk maar je kunt er de FA niet gebruiken.
DS-18866- Je kunt niet zien welke spelers hoeveel gs hebben bijgedragen.
DS-18867- Je krijgt geen push notificatie als je bolwerk wordt aangevallen.
DS-18858- het is niet duidelijk hoeveel munten je krijgt voor het vernietigen can een bolwerk.
DS-18868- er is geen simulator waarmee je kunt zien hoeveel katas je nodig hebt om een bolwerk te vernietigen of te beschadigen.
- het is onduidelijk wat er zou gebeuren als je als speler een clear met bijv 800 Kata op een bolwerk zou gooien en je kunt dit niet simuleren.
Dit is de bedoeling.- er is geen mogelijkheid om vlaggen of inventaris aan het bolwerk te doneren.
Ik heb even wat algemene zaken doorgestuurd naar InnoGames.
Het lijkt mij intentional, hoe dan ook heb ik het opgegooid:
DS-18864
DS-18865
Lijkt me de bedoeling
DS-18866
DS-18867
DS-18858
DS-18868
Dit is de bedoeling.
Het lijkt mij intentional, hoe dan ook heb ik het opgegooid:- stel je zit in stam X met stamleiders speler A met 100k punten en speler B met 10k punten. Samen heb je bolwerk X lvl 1 gebouwd. Naast het bolwerk ligt een spelersdorp van 3000 punten. Speler A wilt dit dorp farmen met de troepen in het bolwerk. Dit lukt niet ivm 30:1 overschrijding. Speler B kan deze actie wel uitvoeren met hetzelfde bolwerk. Is dat de bedoeling?
DS-18864
DS-18865- je kunt niet zien welke voordelen een upgrade van je bolwerk oplevert. Er is geen info vanaf welk level je LC of kata kunt bouwen. Er staat een gs prijs voor een upgrade maar deze loopt op (Als de stam groeit in aantal dorpen?)
DS-18866- Je kunt niet zien welke spelers hoeveel gs hebben bijgedragen.
Komt in de volgende updateDS-18867- Je krijgt geen push notificatie als je bolwerk wordt aangevallen.
Komt in een volgende update (ook als je er geen krijgt)DS-18858- het is niet duidelijk hoeveel munten je krijgt voor het vernietigen can een bolwerk.
Nog geen nieuws (al is de simulator wel iets verbeterd hieromtrent)DS-18868- er is geen simulator waarmee je kunt zien hoeveel katas je nodig hebt om een bolwerk te vernietigen of te beschadigen.
- het is onduidelijk wat er zou gebeuren als je als speler een clear met bijv 800 Kata op een bolwerk zou gooien en je kunt dit niet simuleren.
Je krijgt als je een bolwerk van lvl 1 sloopt, nadat je hem gecleared hebt; geen beloningen ofzo.. Wel appart, dacht dat je bij ieder level wel een rewardje kreeg ofzo...