Feedbacktopic Wereld 65

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
2.489
Wereld 65

Beste spelers,

Wereld 65 komt eraan! Deze spelwereld start op 8 November om 10:30

Deze wereld zal lopen aan een dubbele snelheid. Grondstoffen produceren, bouwen etc gaan dus 2 keer zo snel. Eveneens is het belangrijk om te weten dat je geen ondersteuning buiten de stam kan sturen.


De instellingen


Snelheid:

- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 2 (200%)
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 0.5 (100%)

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Actief
- Ridder/Standbeeld: Ja, met skills
- Bonusdorpen: Actief
- Kerk en geloof: Actief
- Uitkijktoren: Niet Actief
- Burgerwacht: Actief
- Moraal: Actief, Ongelimiteerde Tijdsgebaseerd (Meer info
- Prestaties: Actief
- Technologieën: Simpel
- Beginnersbescherming: 4 dagen, Ratio van 60:1 actief voor 20 dagen
- Minimum troepen per aanval: 1%
-
Vlaggen: actief
- Nachtmodus: 00:00 - 08:00
- Aanvalstiming: 125 ms

Edelen:

- Edelmanproductie: Goudmunten
- Toestemmingsdaling per edelman: 20-35 per edel
- Edelmannen looplimiet: 35 velden

Stam & Overwinningsvoorwaarden:
- Overwinningsvoorwaarden: Dominantie, 65% bezitten en voor 14 dagen houden.
- Ledenlimiet Stam: 18 leden
- Vakantievervangingen: Mogelijk voor maximaal 30 dagen over een periode van 60 dagen. Nadien treden beperkingen op
- Ondersteuning buiten de stam: Gedeactiveerd. Je kan dus enkel ondersteuning versturen naar stamleden. Als je uit de stam gaat blijft de ondersteuning wel staan.


Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Geactiveerd
- Bouwtijdreducties: Geactiveerd
- Direct afbouwen: Geactiveerd
- Bouwkostreductie: Geactiveerd
- +20% productie: Geactiveerd
- Ruilen met de handelaar: Geactiveerd
- Premium Beurs: Geactiveerd

Feedback

Open geen supportaanvragen of topics om deze instellingen of de startdatum te wijzigen. De instellingen van deze wereld zullen gedurende de wereld NIET gewijzigd worden. Hij wordt dus uitgespeeld zoals hij gestart is.

Ga jij spelen of sla je over? Laat het weten in het feedbacktopic, of op onze discordchat in het hiervoor aangemaakte kanaal (click)!

Alvast veel succes!

Met vriendelijke groeten,
Jullie TribalWars.nl Team

Feedback hier welkom!
 
Reactiescore
2.489
Formules:

Geen moraal - Geen formule
Puntengebaseerd: ((Def_punten / Aanvaller_Punten)*3+0,3)*100
Indien meer dan 100 -> 100%
Puntengebaseerd + Tijd: ((Def_punten / Aanvaller_Punten)*3 +(0.25 + GespeeldeDagen*0.002)

Het tweede gedeelte is max 0.5, opgeteld bij het eerste *100% voor percentage moraal. indien hoger dan 100 = 100%


Puntengebaseerd + Tijd (uitgebreid): ((Def_punten / Aanvaller_Punten)*3 + 0.25 + GespeeldeDagen*0.002)

indien hoger dan 100 = 100%


Voorbeeld:
Speler 1: 50.000 punten
Speler 2: 3.000 punten

Speeltijd: 250 Dagen

Je krijgt dan het volgende resultaat
Bekijk bijlage 13237


Voor diegene die het zelf even willen testen heb ik even een google sheet aangemaakt:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1g-oj8Eazz3bwlKUXIkkoKmYq1XpeFrVAfcrAHAKs384/edit?usp=sharing

Info over de moraalberekening.
 
Reactiescore
1.367
Geen os buiten stam, moraal, kerk, 18 limiet, dominatie, 20-35 toestemming en 125ms aanvallen..?

Is dit wat de mensen in het "Jouw favoriete wereld-instellingen?" Topic willen?
 
Reactiescore
2.489
mensen willen nog eens een wereld zonder moraal duckje ;)

'Zonder' Moraal gaat niet voor normale werelden, daarom de de optie die echt wel interessant is hoor ;)
 
Reactiescore
338
Dus er komt nooit meer een wereld zonder moraal, dit werd niet zo lang geleden nochtans ontkend
 
Reactiescore
1.367
'Zonder' Moraal gaat niet voor normale werelden, daarom de de optie die echt wel interessant is hoor ;)

Nah, moraal is moraal, word nooit interessant
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Ik denk dat de instellingen uitstekend zijn. Het idee van mensen niet OSen buiten de stam is interessant, maar maakt recappen wel makkelijk + valt te omzeilen door mensen voor korte tijd in je stam toe te laten, daar kan je later gezeik over krijgen of het moreel acceptabel is of niet :p.

Maar al met al zou dit een interessante wereld zijn.
 

DeletedUser18987

Guest
Zijn wel lekkere instellingen ja.
Eerder geneigd om door deze instellingen op w65 te gaan spelen dan op de classic.
Maar misschien houd ik het gewoon bij w64 :)
 
Reactiescore
1.454
'Zonder' Moraal gaat niet voor normale werelden, daarom de de optie die echt wel interessant is hoor ;)

Hoezo gaat zonder moraal niet voor normale werelden dan? Dat is wel een van de grotere middelvingers van TW naar zijn community toe van de laatste tijd imo...
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Interessant, vooral het niet kunnen os'sen buiten de stam. Dit maakt het hebben van veel moraalbrekers en grote moraalbrekers riskanter en minder nuttig. Alsook dat het diplomatiek minder interessant maakt. Eigenlijk hadden ze het stamlimiet niet op 18 maar op 10 moeten zetten om zo geforceerd meerdere kansmakers voor de winst te creëren. Ik zal hier vooral komen pp-farmen.
 
Reactiescore
3.537
Ik sluit mij aan met de post hierboven. Interessant door het niet os'n buiten de stam, zeker een leuke nieuwkomer. Ledenlimiet is veel te hoog dus ik pas ook. Zal dus ook enkel pp farmen worden voor mij.

W66 keertje 5 stamlimiet? Dankuwel!
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.320
1 stam limiet, free for all wereld met lagere dominantie
 

DeletedUser49199

Guest
Ratio 60:1 voor 20 dagen, niet 20:1, 60 dagen??

barbarendorpen groeien tot hoeveel pt??
 
Reactiescore
2.489
Even ter bevestiging: De bouwtijdreducties die we voor wereld 64 op 30% hebben staan zal voor Wereld 65 terug naar 50% gaan.

Met vriendelijke groeten,
Duckje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan