Feedbacktopic Wereld 65

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser70476

Guest
Even ter bevestiging: De bouwtijdreducties die we voor wereld 64 op 30% hebben staan zal voor Wereld 65 terug naar 50% gaan.

Met vriendelijke groeten,
Duckje

Is daar een speciale reden voor?
 

DeletedUser79989

Guest
Vind de instelling er wel leuk uitzien
Zeker een fan van de geen os buiten de stam, vind zelf 18 leden toch wel wat veel ;p
Ach ja het kan ergens wel gezien worden als een test i guess, wie weet krijgen we binnenkort een wereld waar je geen os kan sturen naar niet-leden, en zijn de stammen ook kleiner

Ziet er leuk uit, zal denk ik ook wel serieus spelen, en als het toch minder blijkt te zijn kan ik altijd nog switchen naar pp farmne ;)
 

DeletedUser78932

Guest
Op .net kunnen van af de nieuwe wereld geen pp die niet gekocht zijn meer overgedragen worden. Is dit voor wereld 65 ook zo?

Zijn rooftochten actief?


Uit .net forum en vertaald door google. https://forum.tribalwars.net/index.php?threads/changes-to-the-premium-exchange.282072/
Vandaag willen we u informeren over een belangrijke wijziging voor wereld 104 en de Premium Exchange. Zoals u weet, kunt u met de Premium Exchange uw middelen verhandelen voor Premium Points. Hoewel het altijd onze bedoeling was om deze functie toe te staan om Premium Points gratis te krijgen, hebben de afgelopen maanden aangetoond dat een klein maar aanzienlijk aantal spelers het systeem misbruikt om op grote schaal gratis bronnen te exploiteren met scripts en bots. Hoewel dit in het verleden een probleem was, hebben we de afgelopen maanden enorme golven van geautomatiseerde registraties opgemerkt die een negatieve invloed hadden op de balans tussen de wereld en de wereld.
 

DeletedUser75778

Guest
Mag ik vragen, @Duckje, waarom zonder moraal spelen geen optie meer is van de één op de andere dag? Ik kan me in ieder geval 56 nog herinneren als recente wereld waar moraal afwezig was. Daarvoor sowieso ook nog 49 en ik vergeet er ongetwijfeld nog een paar.
 
Reactiescore
1.454
Mag ik vragen, @Duckje, waarom zonder moraal spelen geen optie meer is van de één op de andere dag? Ik kan me in ieder geval 56 nog herinneren als recente wereld waar moraal afwezig was. Daarvoor sowieso ook nog 49 en ik vergeet er ongetwijfeld nog een paar.

Denk maar niet daar op gereageerd gaat worden. Mijn post werd daarvoor ook al volledig genegeerd. #goedecommunitymanager
 
Reactiescore
338
Dag Dries,

Helaas zijn er altijd voorschriften van InnoGames. Deze geven aan dat de huidige moraalopties (die niet dezelfde zijn dan oudere werelden) voldoende zijn om een balans te hebben tussen bescherming/geen bescherming.

Groeten.

Dit kreeg ik als antwoord toen ik hem eens persoonlijk aansprak omdat antwoord uitbleef
 

DeletedUser79332

Guest
@Duckje
Wanneer neem je nu je verantwoordelijkheid en reageer je eens op de gestelde vragen? Als CM zou je je community te woord moeten staan.

Mocht je geen tijd hebben, wat ik betwijfel aangezien er ook aankondigingen gepost worden, kan je dit op zijn minst ook communiceren.
Of iets in de trent van: Ik ben er mee bezig, vraag staat uit bij inno.

Nu laat je gewoon niks van je horen. Je bent CM!!!!!
 

Deleted User - 487871837

Guest
Is daar een speciale reden voor?

W64 was een test, wat ze met de resultaten gaan doen weet ik niet, maar voor nu is het weer terug zoals eerst. Ik neem aan dat de testfase afgelopen is en ze nu of kijken wat er met de resultaten gedaan worden of besloten hebben er niks mee te doen.

Zijn rooftochten actief?

Jep.

Op .net kunnen van af de nieuwe wereld geen pp die niet gekocht zijn meer overgedragen worden. Is dit voor wereld 65 ook zo?

Neehoor. Als zulke (imo) gamebreaking changes doorgevoerd worden dan wordt dat gecommuniceerd ;)

@Leaving Behind ik zal de moraalvraag voor je uitzoeken. Ben wel in Engeland op vakantie dus stuur me even een PM oid als ik het vergeet ;)

E: @Leaving Behind, een moraalloze wereld gaat er vanuit Inno niet komen heb ik gehoord. Vandaar dat er voor deze optie is gekozen, om toch een beetje af te wisselen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69389

Guest
W64 was een test, wat ze met de resultaten gaan doen weet ik niet, maar voor nu is het weer terug zoals eerst. Ik neem aan dat de testfase afgelopen is en ze nu of kijken wat er met de resultaten gedaan worden of besloten hebben er niks mee te doen.



Jep.



Neehoor. Als zulke (imo) gamebreaking changes doorgevoerd worden dan wordt dat gecommuniceerd ;)

@Leaving Behind ik zal de moraalvraag voor je uitzoeken. Ben wel in Engeland op vakantie dus stuur me even een PM oid als ik het vergeet ;)

E: @Leaving Behind, een moraalloze wereld gaat er vanuit Inno niet komen heb ik gehoord. Vandaar dat er voor deze optie is gekozen, om toch een beetje af te wisselen.
Dat is alsnog geen antwoord op de vraag waarom niet.
 

DeletedUser79332

Guest
Ah, verkeerd gelezen, het was nog vroeg. Dat weet ik eerlijk gezegd niet, kan het uitzoeken eventueel.

@Hopeful , bedankt voor de moeite. Waardeer ik enorm. Echter blijft het feit dat de eend, zie mijn post hierboven, faalt met zijn communicatie richting zijn community. En dat durft zich dan CM te noemen als hij niet eens communiceerd. Zoals ik al zei, het hoeft niet meteen het "gewenste" antwoord te zijn maar, iets in de trent van ik ben er mee bezig was wel op zijn plaats geweest. Imo faalt hij hier gewoon puur qua communicatie!

Neemt niet weg dat jij, @Hopeful , de moeite neemt om ons wel te woord te staan. Daar kan @Duckje nog een voorbeeld aan nemen. Hopen dat hij het goede voorbeeld wat jij geeft eindelijk eens zal volgen!

Nogmaals mercikes @Hopeful !
 
Reactiescore
2.489
@Hopeful , bedankt voor de moeite. Waardeer ik enorm. Echter blijft het feit dat de eend, zie mijn post hierboven, faalt met zijn communicatie richting zijn community. En dat durft zich dan CM te noemen als hij niet eens communiceerd. Zoals ik al zei, het hoeft niet meteen het "gewenste" antwoord te zijn maar, iets in de trent van ik ben er mee bezig was wel op zijn plaats geweest. Imo faalt hij hier gewoon puur qua communicatie!

Neemt niet weg dat jij, @Hopeful , de moeite neemt om ons wel te woord te staan. Daar kan @Duckje nog een voorbeeld aan nemen. Hopen dat hij het goede voorbeeld wat jij geeft eindelijk eens zal volgen!

Nogmaals mercikes @Hopeful !

Teamleden zijn een extensie van Community Management, ik ben niet verplicht elke vraag individueel te beantwoorden (zeker als het antwoord hier al ergens gegeven is aan je), daarvoor heb ik een team.

Omdat je erop aandringt: ik zit in het buitenland en ben dus minder bereikbaar. Mijn team beantwoord perfect de vragen dus ik zie niet zo wat het probleem is buiten een mogelijkheid zoeken om een cm te bashen ;)

Ik wens je nog een fijne dag.

Aangezien wereld 65 gestart is gaat het topic dicht. Mocht je follow op vragen hebben (zoals waar ik ben of ontopic) kan je me privé contacteren (forum, chat, Discord) algemene vragen kunnen in het vragenforum, chat of Discord.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan