Feedbacktopic wereld 58 + Rooftochten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
2.490
Feedback mag hier :)
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Ben benieuwd in hoevere de nieuwe farm functie minder voordelig is en minder tijd rovend.
 
Reactiescore
2.490
Even een kort gesprekje vanuit de chat:

Pieter | Pierre the pieter-vandaag om 16:22
Is het niet gewoon een permanent event @Duckje?


Duckje-vandaag om 16:22
Een event loopt afzonderlijk, aangezien je hier echt je troepen voor afgeeft (een bepaalde periode) is het niet echt een event
Dit is bv makkelijk als je s'avonds naar bed gaat, weet dat je troepen niet veel gs kunnen halen uit naburige dorpen
dan zet je dit soort dingen aan waardoor je toch GS verdient zonder te farmen
(Echter: met farmen haal je altijd meer op)

Pieter | Pierre the pieter-vandaag om 16:23
Ja maar hierdoor worden de spelers met meer skills minder beloond toch?

Duckje-vandaag om 16:23
spelers met meer skills zullen altijd blivjen farmen
spelers met iets minder skills en die niet willen/kunnen farmen hebben dit als alternatief

Pieter | Pierre the pieter-vandaag om 16:24
Maar zo worden de betere spelers gewoon nog meer weggepest

Duckje-vandaag om 16:33

Betere spelers kunnen farmen en dat is beter dan roven
Ja het verschil in verzamelde grondstoffen wordtiets kleiner
spelers die 24/7 farmen hebben dan iets meer competitie aan mensen die 24/7 kunnen laten roven

Extra mogelijke vragen:
- Deze functie komt allicht op nieuwe werelden ook nog actief en is dus net als rune-oorlogen een "instelling"
- De wereldinstellingen zijn vergelijkbaar aan W57, dit weten we, met W59 hebben we een stuk meer vrijheid qua instellingen.
- De Pay to win zit zich enkel in het 20% meer kunnen verzamelen, om tijden vrij te schakelen betaal je geen premium punten.
- Farmen zal altijd meer grondstoffen opleveren.
 
Reactiescore
2.490
Ben benieuwd in hoevere de nieuwe farm functie minder voordelig is en minder tijd rovend.

Minder tijd rovend is het zeker, je kiest aantal troepen die ben je X tijd kwijt en daarvoor krijg je Y grondstoffen.
Echter in diezelfde tijd met dezelfde eenheden kan je altijd meer GS farmen dan roven ;)
 

DeletedUser77704

Guest
Mensen kunnen dus gewoon GS kopen.

Om volgende reden:

Bij start wereld gebruiken ze enkel deze functie want bb zijn dan toch leeg. Daarna gaat rendabiliteit er af maar blijft het P2W.

Door die 20% P2W krijgen ze veel meer gs binnen dan concurenten omdat die er niet voor betalen. Is dus letterlijk betalen voor GS.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Mensen kunnen dus gewoon GS kopen.

Om volgende reden:

Bij start wereld gebruiken ze enkel deze functie want bb zijn dan toch leeg. Daarna gaat rendabiliteit er af maar blijft het P2W.

Door die 20% P2W krijgen ze veel meer gs binnen dan concurenten omdat die er niet voor betalen. Is dus letterlijk betalen voor GS.

Dat is tw al jaren he.
 
Reactiescore
91
De wereldinstellingen zijn vergelijkbaar aan W57, dit weten we, met W59 hebben we een stuk meer vrijheid qua instellingen.

Dus dit zou kunnen betekenen dat we een wereld krijgen zonder premiumbeurs en uitkijktoren? Lijkt me broodnodig om TW.nl in leven te houden. Op W58 zullen er nog minder spelers starten dan op W57 en als je daarna niet een wereld opent waarmee je zieltjes kan terugwinnen, is het definitief gedaan.
 

DeletedUser77014

Guest
Laatst nog een leuke enquête ingevuld van Tribalwars betreft je ervaringen. Had nadrukkelijk verteld dat die nieuwe events bij de meeste spelers niet in de smaak vallen, net zoals nieuwe aanpassingen aan het spel. Hopelijk zijn nieuwere werelden zoals Wereld 100 wel met instellingen die spelers ook daadwerkelijk willen (als ze Wereld 100 halen), anders is het snel gedaan.
 

DeletedUser76439

Guest
Door die 20% P2W krijgen ze veel meer gs binnen dan concurrenten omdat die er niet voor betalen. Is dus letterlijk betalen voor GS.

Ik ben best tevreden met het spel zoals het nu is. Ik wil geen geld uitgeven aan dit spel. Maar ik weet dat geen enkele ondernemer gratis zal werken. Enkele mod's betalen met pp dat zal wel lukken. Maar de huur van hun kantoor met pp betalen zal wel niet lukken.

Door de premium beurs kan iedereen die die het wil pp bekomen. Je speelt enkele werelden mee met als doel pp te verzamelen. En dan op een wereld waar de instellingen het best passen speel je voor een doel. Je hoeft zelfs de werelden waar je voor pp speelt niet uit te spelen.





 
Reactiescore
2.490
De pre-registraties zijn geopend!
 

DeletedUser78621

Guest
Even voor de duidelijkheid, valt het 'Rooftochten'-systeem ook onder de 'Commando'-snelheid van 0,6666%?
 

DeletedUser76439

Guest
Rooftochten'-systeem

Krijg ik meer grondstoffen als ik een buit_capaciteit vlag plaats?
 
Reactiescore
533
Even een kort gesprekje vanuit de chat:



Extra mogelijke vragen:
- Deze functie komt allicht op nieuwe werelden ook nog actief en is dus net als rune-oorlogen een "instelling"
- De wereldinstellingen zijn vergelijkbaar aan W57, dit weten we, met W59 hebben we een stuk meer vrijheid qua instellingen.
- De Pay to win zit zich enkel in het 20% meer kunnen verzamelen, om tijden vrij te schakelen betaal je geen premium punten.
- Farmen zal altijd meer grondstoffen opleveren.
Eventjes zou ik wel graag jouw illusie willen doorprikken van "farmen zal altijd meer grondstoffen opleveren" doorprikken.

Geen enkele speler op w58 kan meer farmen door dorpen te plunderen dan door de rooftochten te vervolledigen.
Ik verdien atm 1000gs per uur aan die rooftochten. Waarom?
- Gegarandeerde inkomsten vs. meefarmers
- Looptijd is lager dan elke barb in de buurt

Misschien dat het later in het spel zijn doel mist, maar om hier te spreken van altijd?
Het is duidelijk dat deze functie er gekomen is om PP-boosters in het begin nog een extra duwtje te geven.

Groetjes,
Tuur
 

DeletedUser76087

Guest
Goedenavond,

Wereld 58 is nu al een ruime 10 uur van start. De toevoeging van de Rooftochten vind ik tot nu toe nog zeer interessant.
Maar er is al een probleempje waar ik tegenaan ben gelopen. Als een redelijk actieve speler begon ik in de loop van de avond een beetje te irriteren aan het feit dat je elke keer een berichtje krijgt wanneer je geroofd hebt. Sinds er niks mis kan gaan tijdens het roven en je vooraf al weet hoeveel grondstoffen je buit gaat krijgen bedacht ik me dat ik deze berichten eigenlijk het liefst direct uit wou zetten. Toen keek ik even bij de 'Filter' en kwam ik tot de conclusie dat de berichten van het roven zoals "liquid (xxx) rooft" nog niet uitgezet kunnen worden. Dit is denk ik een kwestie van niet aan gedacht dus vandaar dat ik het even meldt.

Met vriendelijke groet,
Tom
Spelend op: liquid


04d529f854bef79be0423566810507ac.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan