Feedbacktopic: Update aan vlaggenfarmen

Reactiescore
27
ik vraag me af of het vlaggenfarmen wel weer terug actief wordt wanneer de dominantie gehaald is, en het vasthouden van die periode ook verstreken is. waarna op alle werelden die zogehete 'cooling down' ingaat voor, wat is dat, gemiddeld 2 weken?
dat zijn prima weken om te farmen, en niemand kan dan de wereld nog rekken in tijd..
 
Reactiescore
196
Ja dat is het ook maar hoelang denk je dat TW blijft bestaan mocht INNO dat weghalen (wat obviously nooit zal gebeuren)?

Vroeger moest je 400pp per maand uitgeven oid aan PA en AM en dan was je er klaar mee, alles is duurder geworden dus ook de servers waarop TW draait, de spelerbase is veel kleiner geworden ook dus waarschijnlijk kan INNO dit alleen bekostigen door overmatig dure events/premium beurs te doen zolang mensen die blijven spelen. :p

Een servertje hosten, voor welk spel dan ook, is echt niet zo duur hoor. :p
 
Reactiescore
397
ik vraag me af of het vlaggenfarmen wel weer terug actief wordt wanneer de dominantie gehaald is, en het vasthouden van die periode ook verstreken is. waarna op alle werelden die zogehete 'cooling down' ingaat voor, wat is dat, gemiddeld 2 weken?
dat zijn prima weken om te farmen, en niemand kan dan de wereld nog rekken in tijd..

Verwacht zelf dat werelden veel korter open blijven
Dat was op 75 ook al zo die was binnen 2 dagen al gesloten
Dat was jammer had toen graag wat vlaggen nog gefarmd
Off topic de wereld 75 werd zelf al eerder tijdelijk gesloten voor het eind dat was toen een foutje toen werd 75 gesloten in plaats van een andere wereld
Was verrast door de snelle sluiting hierdoor heb ik niet het gewenste prestatie op openbaar gezet en andere info veilig gesteld
Hier ben ik nog steeds niet blij mee hoe de eind van 75 is afgehandeld
——
On topic
Is het plan om alle vlaggen productie op 0 te zetten of geld dat alleen voor level 1 vlaggen door edels
Of geldt het ook voor level 2 door troepen te doden
En voor level 1 3 4 en 5 door prestaties
 

Deleted User - 487940725

Guest
Wanneer gaat deze update in... Ik heb afspraken om te kunnen vlaggen farmen op de Casual12
 
Reactiescore
27
ik vraag me af of het vlaggenfarmen wel weer terug actief wordt wanneer de dominantie gehaald is, en het vasthouden van die periode ook verstreken is. waarna op alle werelden die zogehete 'cooling down' ingaat voor, wat is dat, gemiddeld 2 weken?
dat zijn prima weken om te farmen, en niemand kan dan de wereld nog rekken in tijd..

Heb hierin al navraag gedaan, en het antwoord van @Duckje is en kort maar krachtige NEE.
Het is zelfs te onderbouwen dat dit de grootste onzin is, want door hem dan juist terug te activeren ga je werelden zelfs sneller klaar hebben.

Maar volgens mij kan er een slot op dit topic, want er wordt toch geen ene moer gedaan met alle reacties/ideeën van iedereen hier.

RIP TRIBALWARS!!!
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Tis gewoon een aanpassing van Inno en deze feedbacktopic is er omdat het er formeel bij hoort. Duckje kan hier simpelweg toch weinig / niks mee. Ze mogen alleen meer doen met de onderwerpen waar ze wél volledig voor verantwoordelijk zijn :biggrin:
 
Reactiescore
2
Misschien als we allemaal eens stoppen met pp en boosters te kopen, misschien dat ze dan wel naar ons gaan luisteren? Zolang er inkomsten zijn, doen ze hun eigen dingen. Wij kunnen deze onzin gewoon zelf stoppen hoor!

Zonder ons hebben zij geen inkomsten, toch?

Het is maar een idee :)
 
Reactiescore
28
Ik heb nooit begrepen waarom vlaggen meegaan naar een andere spelwereld.
Redelijk voordeel voor spelers die sinds de introductie van het systeem gespeeld hebben.
En vanuit een financieel oogpunt voor inno snap ik het ook niet helemaal. Zou ook voor hun ideaal zijn als spelers elke wereld weer het gevoel hebben dat ze flink moeten investeren.

Maak vlaggen wereld gebonden niet account gebonden. Geen probleem met vlaggen farmers. En verwacht ook geen financiële schade.
 
Reactiescore
2.490
Beste spelers,

Zoals in de aankondiging geplaatst is één van de factoren die we in rekening brengen voor het deactiveren van vlaggenfarmen de looptijd van de wereld.

Aangezien we, op basis van jullie feedback, deze factor graag zo 'juist mogelijk' instellen horen we graag van jullie wat de ideale looptijd is (wereldlooptijd in dagen) waarmee het systeem rekening mee dient te houden.

We horen dus graag jullie voorstellen voor een 'normale' en een 'casual' wereld.

Hieronder een indicatie van de huidige looptijden van werelden;


WereldLooptijd in dagen
nlc1103 days
nlc2139 days
nl84348 days
nl85292 days
nl86229 days
nl87173 days
nl88103 days
nl8954 days
nlp12349 days
nlp1355 days

Alvast bedankt,
Duckje
 
Reactiescore
1.754
@Duckje Zijn er gegevens beschikbaar zoals bijvoorbeeld na hoeveel dagen gemiddeld een wereld gewonnen is & na hoeveel dagen gemiddeld een wereld wordt afgesloten? Zou helpen om een realistisch voorstel te doen lijkt me :)
 
Reactiescore
2.490
@Duckje Zijn er gegevens beschikbaar zoals bijvoorbeeld na hoeveel dagen gemiddeld een wereld gewonnen is & na hoeveel dagen gemiddeld een wereld wordt afgesloten? Zou helpen om een realistisch voorstel te doen lijkt me :)
Naast de info hierboven is daar niet echt info over.

Deze tijden zijn over de jaren heen ook heel erg geevolueerd. Uit ervaring duurt een wereld tegenwoordig gemiddeld een jaar.
 
Reactiescore
234
Zou je een deactivatie van een vlaggen kunnen instellen als een % percentage?
Net als wereld dominantie?
Dat als de top 2 (misschien 3?) Stammen 87.5/90/92.5% van de wereld bezitten het wordt uitgezet?

Dat is de fase waarin de endgame dus (zeker) wel begonnen is en waar die top 2/3 stammen gezamelijk wel echt alles te zeggen hebben en doen wat ze willen.

Met een minimale duur van de wereld van 120 dagen voordat dit % ingaat?
Misschien valt dit ook nog aan een snelheid te koppelen?
Want nlc2 is al een maand klaar en uitgespeeld en dus totaal buiten de gemiddelden
 
Reactiescore
99
Hier wat data wat ik heb kunnen vinden op het forum
WereldStart DatumForum Finish datumDagen open
nl8328-10-202107-06-2022222
nl8202-09-202118-07-2022319
nl8108-07-202105-04-2022271
nl8006-05-202118-07-2022438
nl7904-03-202113-12-2021284
nl7807-01-202128-11-2021325
nl7705-11-202026-08-2021294
nl7603-09-202019-07-2021319
nl7509-07-202002-09-2021420
nl7407-05-202012-01-2021250
nl7305-03-202015-12-2020285
nl7209-01-202027-05-2021504
nl7107-11-201922-02-2021473
nl7005-09-201910-05-2020248


Gemiddeld dus "332" dagen
 
Reactiescore
4
Gewoon de functie van massa ontslaan voor edels weer verwijderen (en ook geen vervangende scripts hiervoor toestaan)
Dan is probleem ook direct voor 99% opgelost volgensmij.

Of zeg ik hier nou iets heel raars?
 
Reactiescore
1.754
Hier wat data wat ik heb kunnen vinden op het forum
WereldStart DatumForum Finish datumDagen open
nl8328-10-202107-06-2022222
nl8202-09-202118-07-2022319
nl8108-07-202105-04-2022271
nl8006-05-202118-07-2022438
nl7904-03-202113-12-2021284
nl7807-01-202128-11-2021325
nl7705-11-202026-08-2021294
nl7603-09-202019-07-2021319
nl7509-07-202002-09-2021420
nl7407-05-202012-01-2021250
nl7305-03-202015-12-2020285
nl7209-01-202027-05-2021504
nl7107-11-201922-02-2021473
nl7005-09-201910-05-2020248


Gemiddeld dus "332" dagen
Oké top dankjewel. Volgende vraag is waar werd er gerekt om vlaggen te farmen.
Mij lijkt dat 350 dagen wel mogelijk is om vlaggen te farmen indien de top stam binnen de 5% van de overwinningsvoorwaarden zit na 300 dagen bijvoorbeeld (evt. Indien de tweede stam op meer dan x% afstand zich bevindt dan nog).

Uiteindelijk hangt het er vooral van af in welk stadium de wereld zich bevindt. Een gespeelde wereld waar de top stam wacht om de laatste % te edelen zodat ze kunnen farmen, kan ook wel 'beperkt' worden lijkt me. Al heb ik zelf niet de meeste ervaring en zullen er ongetwijfeld nog interessante voorstellen komen.
 
Reactiescore
119
Ik denk dat 80 toch redelijk als leidraad gepakt kan worden, daar is hooguit maar een maand of twee "gerekt". Alle dagen/maanden daarvoor was er een prima Endgame.

Dus denk dat tussen 350-450 meer dan prima is en ook nog redelijk realistisch.
 
Reactiescore
27
En nadat de dominantie behaald is, inclusief de periode dat dominantie behouden moet worden, kan het vlaggen farmen toch weer terug geactiveerd worden. Dan is de wereld nog een X aantal dagen open, maar kan deze nooit verlengd worden.
 
Reactiescore
493
Ik denk als je na de 280/300 dagen deactiveerd (voor normale werelden)

dat dat wel goed zit. dan hebben meeste accounts toch nog soort van vlaggen kunnen farmen onder endgame door. Maar hebben ze niet nonstop kunnen farmen zoals nu gebeurd.

Het is natuurlijk ook weer niet de bedoeling dat je helemaal niet aan vlaggen kunt komen.
 
Reactiescore
581
Een vaste looptijd is niet werkbaar... al was het alleen maar vanwege de verschillende snelheden van werelden. Op de ene wereld wordt deze functie dan te vroeg uitgeschakeld op de andere wereld te laat.

Ik zie dan ook meer in een percentage. Wat is het doel van de wereld? Als daarvan 90% (of een ander percentage) bereikt is, dan wordt vlaggen-farmen gedeactiveerd.
 
Bovenaan