Feedbacktopic: Update aan vlaggenfarmen

Reactiescore
470
De beste oplossing is dan ook de vlaggen in zijn geheel laten
Ja en alle premieumfuncties... of een limiet zetten op de hoeveelheid pp dat je per wereld kan farmen... max 3 werelden na elkaar pp farmen...

Nou, Als je nog domme ideeën hebt, gooi ze in de groep...
 
Reactiescore
579
Ja en alle premieumfuncties... of een limiet zetten op de hoeveelheid pp dat je per wereld kan farmen... max 3 werelden na elkaar pp farmen...

Nou, Als je nog domme ideeën hebt, gooi ze in de groep...
Wat is er jochie? Bang dat je het niet red tegen de noobjes... als ze je voordeeltjes afpakken ^^ Beetje treurig dat men meent, zulke voordelen niet te kunnen missen.
 
Reactiescore
1.753
Nog een idee: Elke speler laten betalen (ca 200pp) voor het toetreden van een wereld
Misschien voor elk dorp wat je overneemt een soort taks van 50PP wat naar Innogames terugvloeit, kwestie van rendement natuurlijk. Goed idee Pavo!
 
Reactiescore
196
Wat is er jochie? Bang dat je het niet red tegen de noobjes... als ze je voordeeltjes afpakken ^^ Beetje treurig dat men meent, zulke voordelen niet te kunnen missen.

Hij red dat zonder ook wel :p Maar waarom hij t een dom idee vind is mij een raadsel tho en wat mij betreft kan het niet vaak genoeg gezegd worden dat al die pp voordelen bullshit is.
 
Reactiescore
1.228
Hij red dat zonder ook wel :p Maar waarom hij t een dom idee vind is mij een raadsel tho en wat mij betreft kan het niet vaak genoeg gezegd worden dat al die pp voordelen bullshit is.
Ja dat is het ook maar hoelang denk je dat TW blijft bestaan mocht INNO dat weghalen (wat obviously nooit zal gebeuren)?

Vroeger moest je 400pp per maand uitgeven oid aan PA en AM en dan was je er klaar mee, alles is duurder geworden dus ook de servers waarop TW draait, de spelerbase is veel kleiner geworden ook dus waarschijnlijk kan INNO dit alleen bekostigen door overmatig dure events/premium beurs te doen zolang mensen die blijven spelen. :p
 
Reactiescore
1.228
Wat is er jochie? Bang dat je het niet red tegen de noobjes... als ze je voordeeltjes afpakken ^^ Beetje treurig dat men meent, zulke voordelen niet te kunnen missen.
Jij bent echt een goede bijdrage aan dit AF zeg, telkens als ik je zie typen zit je mensen af te breken die het niet eens zijn met jouw geweldige meningen, terwijl je het zelf niet eens meer zou redden in een PP loze wereld, jochie. :p
 
Reactiescore
127
Heel tw naar de tering. @Duckje zo zorg je er (alweer) voor dat mensen gewoon willen stoppen. Wanneer kom je eens met een update wat spelers trekt ipv laat stoppen?

Geld zuigers.
 
Reactiescore
579
Jij bent echt een goede bijdrage aan dit AF zeg, telkens als ik je zie typen zit je mensen af te breken die het niet eens zijn met jouw geweldige meningen, terwijl je het zelf niet eens meer zou redden in een PP loze wereld, jochie. :p
Zonder PP, zonder scripts, zonder vlaggen en het liefst zonder teams... dan redden jullie het niet meer... ik sta dan geheid top 3.
 
Reactiescore
146
Misschien voor elk dorp wat je overneemt een soort taks van 50PP wat naar Innogames terugvloeit, kwestie van rendement natuurlijk. Goed idee Pavo!

Oh als we dat doen moeten we ook rekruteringen belasten! En een ridder? 1000ppkes. Vanaf nu alleen nog 10 ridder werelden? Of of, laten we dat updaten naar 10 ridders per dorp max...
 
Reactiescore
579
Het hele idee in account progression gooi jij uit het raam met een redenering van 0? Waarom überhaupt reageren op een "feedback" topic als je daadwerkelijk 0 toevoeging brengt?
Mijn feedback is: Dat ik het een geweldig idee vind. Dat dit niet jouw mening is en dat je daarom wil, dat ik mijn mond hou is wel duidelijk... maar zo werkt het niet.
 
Reactiescore
903
Gelukkig hebben we een aantal accounts ter beschikking voor vlaggen! Maar man man man wat een update of feedbacktopic is dit weer zeg…. Als er nou is iets komt wat het spel leuker maakt ipv het spel alleen maar onaantrekkelijker maakt…
 
Reactiescore
60
Zonder PP, zonder scripts, zonder vlaggen en het liefst zonder teams... dan redden jullie het niet meer... ik sta dan geheid top 3.
Want je gebruikt zelf geen PP op W87? Ohh ja natuurlijk dat komt natuurlijk omdat je al genoeg PP gedoneerd hebt gekregen van Mammon.
 
Reactiescore
903
Want je gebruikt zelf geen PP op W87? Ohh ja natuurlijk dat komt natuurlijk omdat je al genoeg PP gedoneerd hebt gekregen van Mammon.
Wat heeft Mammon met Triador te maken? Geen onzin gaan verkopen
 
Reactiescore
579
Want je gebruikt zelf geen PP op W87? Ohh ja natuurlijk dat komt natuurlijk omdat je al genoeg PP gedoneerd hebt gekregen van Mammon.
Dit is een smerige insinuatie... zeker voor iemand die in een PM beweert dat we het netjes moeten houden. Ik heb overigens nog nooit contact gehad met die account.
 
Reactiescore
60
Mammon heeft heel Clean zitten boosten, maar misschien dat Triador toen nog niet in Clean zat :p
 
Reactiescore
903
Mammon heeft heel Clean zitten boosten, maar misschien dat Triador toen nog niet in Clean zat :p
Je weet duidelijk de in en outs niet en dat staat ook buiten dit topic.
 
Reactiescore
60
Je hebt gelijk, volledig off topic. Ben het er overigens wel eens met @Triador om vlaggen volledig af te schaffen om het speelveld gelijk te maken.
 
Bovenaan